Viikon munakuski III

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• GameOver
    replied
    Originally posted by miko84 View Post
    Munakuskeja.. käytiin taas Pietarissa mutka. Liikenne on sujuvaa, ei kiilaavia mulkkuja, tietä annetaan kun lyö vilkun päälle. Suomeen ku taas tulee niin varmasti Kia-kuski ei tietä anna ohitustilanteessa vaikka ensin on kilometritolkulla junnannu alinopeutta keltasen viivan aikana. Pikkasen vaatis kateelliset Suomalaiset asennekasvatusta. Vai mistä lie johtuu? Omista oikeuksista pidetään kiinni viimiseen asti. Venäjällä olet ruumispussissa tunnissa jos lähdet Suomalaisella asenteella matkaan.
    No sujuvuudesta on varmaan vähän kaikenlaisia kokemuksia. Kyllähän siellä pärjää kun ottaa sen oman tilansa.
    Mun mielestä Venäjällä nimenomaan ajatellaan vain omaa persettään. 7km työmatkaan voi kulua joko 30min tai 2,5h. Se paikallinen "tilannetaju" kyllä käy ilmi aika nopeasti noista venäjän kojelautakameravideoista mitä tuubi on pullollaan.

Toki jos sujuvuutta on se että Nevskiä pitkin päästellään 110-130km/h niin sitten

Leave a comment:

• Taski
    replied
    Tänään teki kyllä mieli mennä takomaan purukalusto kurkkuun joltain volvomieheltä. Tulin T-risteykseen ja vasemmalta tulee valkoinen farkku V70. Ryhmittyy käätymään meikäläisen tulosuuntaan ja laittaa vilkun päälle. Siinä vaiheessa lähden itse kääntymään vasemmalle, niin tämä sankari ottaa vilkun pois ja kaasuttaakin suoraan vaikka on jo ryhmittynyt vasemmalle kääntyvien kaistalle. Itse sai vetää lapikkaan lattiasta läpi että ehdin alta pois...

Leave a comment:

• miko84
    replied
    Munakuskeja.. käytiin taas Pietarissa mutka. Liikenne on sujuvaa, ei kiilaavia mulkkuja, tietä annetaan kun lyö vilkun päälle. Suomeen ku taas tulee niin varmasti Kia-kuski ei tietä anna ohitustilanteessa vaikka ensin on kilometritolkulla junnannu alinopeutta keltasen viivan aikana. Pikkasen vaatis kateelliset Suomalaiset asennekasvatusta. Vai mistä lie johtuu? Omista oikeuksista pidetään kiinni viimiseen asti. Venäjällä olet ruumispussissa tunnissa jos lähdet Suomalaisella asenteella matkaan.

Leave a comment:

• Rockford
    replied
    Originally posted by TimE39 View Post
    ...viron rekkareilla eilen (kuski näytti suomalaiselta).
    Tuulipuku, otsatukka ja Tapparan pipo?

Leave a comment:

• joonak
    replied
    Originally posted by TimE39 View Post
    Keskustassa Munkkivuoressa joku pelle MB ML420 cdi:llä liikenteessä viron rekkareilla eilen (kuski näytti suomalaiselta).
    Tulin Läpinmäentietä ja menossa Turunväylälle kun tällänen möhkäle tuli valoissa vierelle.
    Ensinnäkin hän ei oikein rattia osannu kääntää ja tuli puoliks mun kaistalle ja jouduin vähän väistelemään, mutta tuli kuitenkin nätisti seuraaviin valoihin mun perään.
    Valoista sit lähtikin nasta laudassa ohi ja jarrutti heti eteen seuraaviin punaisiin valoihin juuri ennen Turunväylää.
    Siitä se sitten lähitikin nasta laudassa hyvä ettei vetäny ulos siinä ekassa mutkassa turtsalla itse en edes viittiny kauheesti kokeilla pysyä perässä Jaggella kun tollanen mylly vastassa
    Vähitellen sit sainkin tän pellen taas kii kun kaveri rupes himmailemaan ohituskaistalla.
    Ohitti autot meni sivuun ja päästi mutkin ohi, mutta hetiku olin menny ohi nii kaveri hyppäs perseeseen kii ja pysy siinä vaikka talla pohjassa vähän kokeilin.
    Sitten mulla menikin hermot tähän arjen sakariin ja annoin sille kilometrin verran hiekkamyrkyä ihan kaistan vasemmasta reunasta, mutta eipä häntä pahemmin kiinnostanut vaa pysy siinä perässä.
    Katsoi kyllä vähän vihaisesti ohittaessa.
    En edes tiedä mistä tämä pelle oikein nii provosoitui mutta kyllähän näitä tuolta liikenteestä päivittäin löytyy.
    Niin ja tässä se munakuski oli kummassa autossa? Taisi olla molemmissa.

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    Paikka: Vihdintietä etelään -> kehä 1 itään.
    Aika 10:45
    Munakuski: E34 touring TUF-xxx

Ohitit koko jono reipasta ylinopeutta bussikaistaa pitkin, meinasit töötätä kehä 1:lle liittymässä olevaa perseeseen, jäit 10cm päähän takapuskurista ja LÄHDIT RAMPISSA OHITTAMAAN SOKKONA!

jospa jättäisit autolla ajamisen, se ei selkeästi ole sun juttus.

Leave a comment:

• TimE39
    replied
    Keskustassa Munkkivuoressa joku pelle MB ML420 cdi:llä liikenteessä viron rekkareilla eilen (kuski näytti suomalaiselta).
    Tulin Läpinmäentietä ja menossa Turunväylälle kun tällänen möhkäle tuli valoissa vierelle.
    Ensinnäkin hän ei oikein rattia osannu kääntää ja tuli puoliks mun kaistalle ja jouduin vähän väistelemään, mutta tuli kuitenkin nätisti seuraaviin valoihin mun perään.
    Valoista sit lähtikin nasta laudassa ohi ja jarrutti heti eteen seuraaviin punaisiin valoihin juuri ennen Turunväylää.
    Siitä se sitten lähitikin nasta laudassa hyvä ettei vetäny ulos siinä ekassa mutkassa turtsalla itse en edes viittiny kauheesti kokeilla pysyä perässä Jaggella kun tollanen mylly vastassa
    Vähitellen sit sainkin tän pellen taas kii kun kaveri rupes himmailemaan ohituskaistalla.
    Ohitti autot meni sivuun ja päästi mutkin ohi, mutta hetiku olin menny ohi nii kaveri hyppäs perseeseen kii ja pysy siinä vaikka talla pohjassa vähän kokeilin.
    Sitten mulla menikin hermot tähän arjen sakariin ja annoin sille kilometrin verran hiekkamyrkyä ihan kaistan vasemmasta reunasta, mutta eipä häntä pahemmin kiinnostanut vaa pysy siinä perässä.
    Katsoi kyllä vähän vihaisesti ohittaessa.
    En edes tiedä mistä tämä pelle oikein nii provosoitui mutta kyllähän näitä tuolta liikenteestä päivittäin löytyy.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by DWHLL View Post
    Noi on kyllä ärsyttäviä. En oo koskaan ymmärtänyt, että miten se on siltä teiden tukolta pois jos joku menee ohi ja katoaa horisonttiin.

Siitä Säkylä-Turku -tiestä on kuitenkin pakko kysyä, että tarkoitatko siis tietä 204? Itse olen ajanut siellä tosi paljon, enkä ole koskaan kokenut, että ohituspaikoista olisi puutetta.
    Tykkään kans ko. tiestä, hyvässä kunnossa, suht vähän liikennettä, ohituspaikkoja mukavasti ja ei kameroita. Siellä pääsee ohi jopa firman transportterilla.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by MR_piikki View Post
    Jos on voiman puutetta
    Ihan samaa mietin, mutten viitsinyt lesoilla

Leave a comment:

• Topi08
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    +1:think
    Originally posted by MR_piikki View Post
    Jos on voiman puutetta
    mutsin mersulla liikenteessä+jono, ei kehannu alkaa väkisin tunkemaan ohi

ja kyllä, juurikin tuo 204 tie kyseessä. eihän siinä mahdottomasti niitä ohituspaikkoja omasta mielestä ole, tuplaviivaa, mäkeä, metsää (huono näkyvyys tietyissä kohdissa).
    Kyllähän siinä yhdestä autosta pääsee aina ohi, jos vaan yrittää, mutta tänäänkin eka kuljettaja meni tuosta mersukuskista ohi vasta hiirikosken risteyksen jälkeen jolloin on vähän suoraa. Tosin liikennettäkin oli tuohon 7-8 aikaan vaikeuttamassa menoa

Leave a comment:

• MR_piikki
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Jos on voiman puutetta

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by DWHLL View Post
    Siitä Säkylä-Turku -tiestä on kuitenkin pakko kysyä, että tarkoitatko siis tietä 204? Itse olen ajanut siellä tosi paljon, enkä ole koskaan kokenut, että ohituspaikoista olisi puutetta.

Leave a comment:

• DWHLL
    replied
    Originally posted by Topi08 View Post
    Jepjep... kävin tuossa aamulla heittämässä mutsin turun lentokentälle kun lähti taas muualle työhommiin.

Joku varmaan täältäkin tietää millainen tuo säkylä-turku tie on ajaa, ei ohituspaikkoja, metsää, mäkiä, mutkia.
    Yläneeltä turun lentokentälle saakka edessä joku perkeleen mercedes mies veti eka alinopeutta, ohi ei päässyt kun ohituspaikkoja ei ole, ja 3-4 autoa oli jonossa.
    Motarille kun päästiin niin tämä jonon vetäjä veti koko helvetin matkan ohituskaistaa pisin, ei auttanut valojen välkyttely tai mikään.

Pälvikaljusta sai kyllä pääteltyä millainen teiden omistaja siellä ajoi...
    Noi on kyllä ärsyttäviä. En oo koskaan ymmärtänyt, että miten se on siltä teiden tukolta pois jos joku menee ohi ja katoaa horisonttiin.

Leave a comment:

• mikron
    replied
    Originally posted by Topi08 View Post
    Jepjep... kävin tuossa aamulla heittämässä mutsin turun lentokentälle kun lähti taas muualle työhommiin.

Joku varmaan täältäkin tietää millainen tuo säkylä-turku tie on ajaa, ei ohituspaikkoja, metsää, mäkiä, mutkia.
    Yläneeltä turun lentokentälle saakka edessä joku perkeleen mercedes mies veti eka alinopeutta, ohi ei päässyt kun ohituspaikkoja ei ole, ja 3-4 autoa oli jonossa.
    Motarille kun päästiin niin tämä jonon vetäjä veti koko helvetin matkan ohituskaistaa pisin, ei auttanut valojen välkyttely tai mikään.

Turussa on muutenkin kusipäinen kulttuuri ajaa vasenta kaistaa ja jos vielä mahdollista, niin rinnakkain samaa vauhtia oikeaa kaistaa ajavan kanssa.

Leave a comment:

• Topi08
    replied

Leave a comment:

Working...
X