Originally posted by kanadanmajava
View Post
Viikon munakuski III
Collapse
X
-
Onko toi nyt se sama tapaus joka oli tuolla ottaako päähän tms. topikissa.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostOnko toi nyt se sama tapaus joka oli tuolla ottaako päähän tms. topikissa.
Comment
-
-
Originally posted by kanadanmajava View PostKohellusta Juvan ABC:llä sunnuntaina. BMW oli suoraan vanhojen sudittelujälkien päällä, joten äkkiseltään tilanne näytti siltä, että pumppujen ympärillä olisi luisutettu huonolla menestyksellä. Toisessa kuvassa kuitenkin näkyy, että Renault onkin tainnut oikaista pöheikön kautta ulos liikenneympyrästä, ja pysäyttänyt itsensä BMW:n avustamana. Järki vai polkimet hukassa?
Vaikutti olevan BTCF:läisen auto, joten ehkäpä joku tietää lisää.
Comment
-
-
Äsken taivaanpankontiellä mustalla f11:llä. Onneksi se pieni poika ei jäänyt allesi. Pysähdyin itse 10 m päähän suojatiestä odottamaan että poika pyöräänsä taluttaen pääsisi vastapuolelta yli, niin tämä spede ajaa kylymän viileesti ihan pojan edestä, joka siis oli juuri astunut suojatielle. Vitutti ankarasti.
Muistakaa antaa reilusti tilaa niille suojatietä ylittäville. Se on väärin, että täällä jalankulkijat on oppineet odottamaan että saisivat ylittää tien, kun tilanteen pitäisi olla niin että autot ym. Hiljentäisivät jo nähdessään että joku aikoo ylittää sen tien.- vw
Menneet:
e34 520, vw, vw, e36 318, vw, vw, e38 740,
vw, vw, e39 540, vw, vw, 1966 Ford Fairlane, vw.
Comment
-
-
Emäntä sai tänä kesänä mp-kortin ja ajelee edelleen todella varoasti koska kilometrejä vielä niin vähän alla(kiitos suomen kesän). No ajelimme emännän kanssa kaksin, minä edellä ja tapani mukaan aina vilkuilen peilistä että emäntä tulee vielä perässä. ajoimme 80 alueella perus ~85 oikeaa nopeutta ja kauempaa katsoin peilistä että ajaako tosiaan joku aivan emännän fillarin takarenkaassa kiinni..? no hiljensin hieman ja huomasin että perhana kun ajaa lähellä. Rupesi hieman jo pelottaan itteeki emännän puolesta.. no ajoimme 3-tietä ja kyröskosken viimeseen liikenne ympyrään niin pysähdyin ympyrään ja osoitin kuskia sormella(ihan etusormella) ja näytin käsimerkeillä että turvaväli!!. Auto oli nissan qashqai oli ratissa yli viisikymppinen mies, nainen vierellään. Viittosi minulle vain että menetkös siitä. No minä menin ja olin varma että aikuinen mies ymmärsi yskän. kiihdytin jälleen kevyeeseen ylinopeuteen ja katsoin hetken päästä peiliin niin ei saakeli!! edelleen viistää emännän pyörän takarengasta
no tässä vaiheessa itsekkin provosoiduin ja hiljensin vauhtia huom. sallittuun nopeuteen hänen eteensä että viistää ennemmin minun rengasta. pidin vauhtini ja ajattelin että mennään sitten näin. hetken päästä laitoin vilkun vasemmalle kun tarkotus kääntyä maisemareitille. olen vasemmalle kääntyvien kaistalla ja pian kääntymässä ja emäntä juuri kääntynyt niin sitten hyi saakeli qashqai menee vasemmalta ohi
. 50metrin päässä olisi alkanut ohituskaista.... no hengissä oltii ja seuraavassa bussipysäkillä täyty käydä vähä hengähtää ja purkaa tunteita. siinä vaiheessa suututti jo niin paljon että teki kovasti mieli lähtee qashqain perään ja paskoo peilit. helkkari kun pyörän päällä on vähän eri turvan tunne kun autossa... no ei siinä. ei sinne liikenteeseen pelkäämään lähdetä ja ajaminen maistuu aina. eikä noita joka päivä onneks tule. eivaan pysty ymmärtämään aikuisten ihmisten käytöstä
BMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Comment
-
-
Joku ämmä motarilla körötteli just sen 120 ehkä snadisti oikeeta nopeutta vähän alle ja tulin siihen perään niin helvetin vaivoin sitteku pääs toisesta autosta palas siihen oikeenpuolimmaiselle kaistalle ja kiihdytin siinä maltillisesti sit nopeempaa vauhtii ni ämmä näyttää keskariaRepesin kyl..
Pienestä se on näköjää kiinni.. Vähä ajoin siihen perän tuntumaa että meneppä enkä ees vilkutellu valoi tai muuta. Mut ois ollu valokuvauksen arvoinen tilanne ämmä keskari pystys
Comment
-
-
Originally posted by hander View PostÄsken taivaanpankontiellä mustalla f11:llä. Onneksi se pieni poika ei jäänyt allesi. Pysähdyin itse 10 m päähän suojatiestä odottamaan että poika pyöräänsä taluttaen pääsisi vastapuolelta yli, niin tämä spede ajaa kylymän viileesti ihan pojan edestä, joka siis oli juuri astunut suojatielle. Vitutti ankarasti.
Muistakaa antaa reilusti tilaa niille suojatietä ylittäville. Se on väärin, että täällä jalankulkijat on oppineet odottamaan että saisivat ylittää tien, kun tilanteen pitäisi olla niin että autot ym. Hiljentäisivät jo nähdessään että joku aikoo ylittää sen tien.
Tätä valitettavasti tapahtuu jatkuvasti.Itse viime viikolla Treella Viinikan tiellä,omalla kaistalla jäin suojatien eteen,niin siinä ajassa toisella kaistalla 9 autoa meni ohi,joista kaksi pysäytti suojatien eteen viereeni.Tässä ajassa yksi jalankulkija ylitti suojatien.
Mihin hitto meillä on niin pirun kiire tuolla liikenteessä?Sitten esim.motari täynnä näitä h...tin kyyriä,jotka noudattavat 120kmh rajoitusta säntillisesti,mutta 40,50,60kmh alueilla ajetaan se 10kmh tunnissa ylinopeutta ja muutenkin perseillään.BMW F11 530 dA VOLL
Carbon-schwarz Metallic
BMW E30 325i Sport
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostVähä ajoin siihen perän tuntumaa että meneppä enkä ees vilkutellu valoi tai muuta.X1 18d sDrive -18
320i GT xDrive -13
i3 BEV -13
X1 18dA xDrive -16
X5 3.0iA -00
320d Touring -00
528iA Touring -97
325 CiA -93
316i -94
316 -88
Comment
-
-
Originally posted by vaviah View PostOlis nousu itselläkin ja aivan varmasti myös vaimollani keskari tässä tilanteessa... Jos takana ei ole hälytyajoneuvo, en itse ainakaan nosta nopeutta yhtään, jos joku tulee "perän tuntumaan" opettamaan oikeaa nopeutta. Päinvastoin, saatan pari pykälää pudottaa vakkaria alaspäin. Ja poistua takaisin oikealle kaistalle hyvinkin rauhallisesti ohituksen suoritettunani.MB W204 200cdi -08 -Käyttis-
MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-
Comment
-
-
Originally posted by JiPe View PostSuosittelen lämpimästi Autobaana-Saksassa kurssia. Oppii kummasti miten liikenne sujuu mukavammin, eikä tarvitse jokaiselle näyttää keskaria. Onko se sinulta pois joku haluaa ajaa ylinopeutta moottoritiellä? Eikö voisi vain hiukan vaikka kiihdyttää jalalla, palata omalle kaistalle ja antaa jatkaa taas vakkarilla? Onko se niin suuri vääryys että joku haluaa sinusta mennä ohi kun ajaa +10kmh yli rajoituksen?X1 18d sDrive -18
320i GT xDrive -13
i3 BEV -13
X1 18dA xDrive -16
X5 3.0iA -00
320d Touring -00
528iA Touring -97
325 CiA -93
316i -94
316 -88
Comment
-
-
Originally posted by JiPe View PostSuosittelen lämpimästi Autobaana-Saksassa kurssia. Oppii kummasti miten liikenne sujuu mukavammin, eikä tarvitse jokaiselle näyttää keskaria. Onko se sinulta pois joku haluaa ajaa ylinopeutta moottoritiellä? Eikö voisi vain hiukan vaikka kiihdyttää jalalla, palata omalle kaistalle ja antaa jatkaa taas vakkarilla? Onko se niin suuri vääryys että joku haluaa sinusta mennä ohi kun ajaa +10kmh yli rajoituksen?
Joskus itsekin olen vähän reippaammin ajanut, mutta en kyllä koe olevani oikeutettu harmistumaan siitä, että joku edelläni haluaa ohittaa sallittua nopeutta hitaammin ajavan suurinta sallittua nopeutta käyttäen.
Ei ole suuri vaiva takana tullen pudottaa hetkeksi vakkaria pois, tai nostaa jalkaa kaasulta, että tuo lainkuuliainen kansalainen ehtii takaisin omalle kaistalleen.Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
Comment