Originally posted by petterihi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista VII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Västi View PostNuo pre-faceliftit on aika kamalia. Sekä sisältä että ulkoa. Ennemmin mallivuoden 2000, facelift ja siitä avantgarde, vakiona xenonit lämpölasit autom. ilmastoinnit. Mulla kakkoskiesinä E430T 4matic, kiva laite...Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Noh, ajatus elää edelleen. Noita autoja kun ei ilman tunnuksia oikein näe ja täällä tietoa on, niin missä hinnoissa nuo E38:t pyörii? Lähinnä se 750iL kiinnostaa. Toki facelift on facelift, mutta itse en tyrmää prefaceakaan. :think
Eli, jos on innokkuutta laittaa noita E38:ja tänne, niin kuunnellaan.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostNoh, ajatus elää edelleen. Noita autoja kun ei ilman tunnuksia oikein näe ja täällä tietoa on, niin missä hinnoissa nuo E38:t pyörii? Lähinnä se 750iL kiinnostaa. Toki facelift on facelift, mutta itse en tyrmää prefaceakaan. :think
Eli, jos on innokkuutta laittaa noita E38:ja tänne, niin kuunnellaan.
Used Car Auctions - Japan Partner. Japan Partner is one of the leading used/damaged cars exporters that exports not only RHD cars (Right Hand Drive cars) but also a great number of LHD cars (Left Hand Drive Cars)
Aika moni on jo huonossa kunnossa tai RHD malleja.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostNo niinhän tuo näyttää, eli valppaana pitäs jo olla. Lienee panostettava nykyiseen yksilöön.:think
Japanista hankittaessa olisi hyvä olla hiukan laajempi skaala mitä etsii, helpottaa heti kumman paljon ostamista.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
9wk näköjään kotiuttamis aika tuolle depositille Japan-Partnerilla.
Parikymmentä mailia oon perään lähettänyt eri sähköpostiosoitteista (kun ei tuntunut tulevan vastausta edellisiin osoitteisiin) ja viimeiset yhteydenotot oon laittanut suoraan nettisivujensa yhteydenottolomakkeella. Läpimurto tuli kuitenkin vasta nyt, kun kerroin että nähdäkseni he ovat varastaneet omaisuuttani ja ellei sitä palauteta n.n. mennessä teen asiasta rikosilmoituksen.
Tämän jälkeen kyselivät (ja saivat jo kolmannen kerran) pankkiyhteyteni ja tänään oli vielä tullut perään kyselyä että onhan raha varmasti löytänyt perille.
Loppua kohden parani homman kulku selvästi, mutta mielipiteeni kyseisestä putiikista ei viime topicissa kirjoitetusta vielä näillä avuin muutu.F11 525dx M-Sport ’14
w123 240D Lang MR '81
Comment
-
-
Ei kun ei siis vaihda laivaa. W&W:n Tijuca vaan näyttää kiertävän urakalla noita ameriikan rannikoita. Tais olla 3 paikkaa lännessä ja New York oli nyt neljäs idän puolella.
Seuraavaksi Zeebruggen kautta Bremerhavenin jossa se sit vaihtaa Auto Bankiin. Kuuden päivän lepuutustaukoa näyttää tuo W&W:n aikataulu autolle siinä laivan vaihdon yhteydessä.F11 525dx M-Sport ’14
w123 240D Lang MR '81
Comment
-
Comment