Originally posted by -TPI-
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista VII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Susiraja View PostEi noita mersuja kannata uittaa eikä kyllä bemareitakaan. Kävin jollain mersufoorumilaisella starilla nollauttamassa vikakoodit ja samalla muutettiin ajotietokoneen kieli englanniks. Kyseinen tyyppi valisti et miunkin tuoma mese oli paljon ajettu kun japanintuontina mittarissa on 125tkm. Vahvistin asian näin olevan. Japanista ei muutenkaan kuulemma kannata tuoda kun ovat joko tulva-autoja tai hohtavat säteilystä pimeessä. Ruostetta varmasti muhii, vaikka sitä ei silmällä näekään. On kuulemma piilossa olevaa ruostetta. Jatkoa ajatellen muistutin et myös automaattilaatikot on kovemmalla käytöllä kuin Euroopassa, koska ruuhkissa ajetaan paljon. Monta muutakin asiaa käytiin läpi. On se kiva jutella experttien kanssa. Yhtään autoa ei kyllä käsittääkseni ollu ikinä ulkomailta tuonu.
Härski Hartikainenko se oli se joka sano et "suomalainen on ainoo joka on valmis maksamaan 50 siitä ettei naapuri saa satasta"
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostMihinkäs hintaan niitä e46 M3 ja e39 M5:sia saisi, tai onko millaisia tulossa vasaran alle? :think
80...100tkm ajetut faceliftit alkaen 1.5Me ja prefacet hieman alle mutta yli miljoonan kuitenkin.
Alle 80tkm ajetuissa mennään kakkosella/kolmosella alkaviin hintoihin.
M-malleista vähän ajetut E46 ja E39 ovat olleet viimeiset vuodet jo selvästi keräilijöiden kiikarissa ympäri maailmaa ja halvalla niitä ei ole enää helppo löytää.2001 Le Mans Blue ///M5
Black/Blue sport interior
Titanium Trim
Supersprint X-pipe
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostMihinkäs hintaan niitä e46 M3 ja e39 M5:sia saisi, tai onko millaisia tulossa vasaran alle? :think
E39 M5
VM 2000, 4/C, 85tkm, ¥1,175,000
VM 2003 4,5/B, 88tkm, ¥1,725,000
E46 M3 on sitten enempi ollut tarjolla pari poimintaa:
VM 2001, 3,5/B, 150tkm, ¥1,295,000
VM 2005, 4/B, 40Tkm, ¥2,605,000
Kumpiakaan ei näy olevan juuri nyt vasaran alla.
Comment
-
-
-87 320ia, 90tkm 3.5/B.
Moni ei pidä konetta minään, ja maksalaatikosta joku kohta laittaa oksuhymiön, mutta sheetin mukaan kori olisi virheetön, ennen kaikkea ruosteeton ja ehjä auto kaikin puolin.
Sen sijaan että jonkun suomiraadon joutuu ensin hitsaamaan kokonaan uusiksi, niin tässä olisi ruosteeton koppa johon rakentaa ihan mitä vaan, M52B28? Pääsis pirun helpolla kun lattiat, palkit, tukipisteet jne on priimaa.
Lähtö 25kjpy, tekniikan vuoksi voi jäädä halvaksi.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Post-97 528ia, 58tkm grade 4.5/B
Tuunattu joo, mutta äkkiäkös noi ajovalot heivaa mäkeen.
Comment
-
-
Originally posted by petterihi View PostEikös tuon ikäisessä ole stepitön 4-vaihteinen automaatti? Onkohan kuinkakin ankea uudempaan steptronic-automaattiin verrattuna?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by petterihi View PostEikös tuon ikäisessä ole stepitön 4-vaihteinen automaatti? Onkohan kuinkakin ankea uudempaan steptronic-automaattiin verrattuna?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostJa japanilaisessa on Jatcon valmistama steppilaatikkoF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostEi ole. Kyllä käytännössä kaikissa 97 mallisissa on jo steptronic...ja 1996 jo 5-vaihteinen automaatti. Sama lootahan se on molemmissa.
Comment
-
Comment