Originally posted by Laku
View Post
BMW Japanista VII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2+2 laitteiden kanssa on ollut säätöä istumapaikkojen osalta myös Saksan tuontien kanssa. Joskus on onnistunut samaan numerot kohdalleen kun on kertonut toisen samanlaisen jo rekisterissä olevan kilven niin katsuri on voinut sen tiedoista kopioida lukuja.-92 928 GTS
-98 550 Maranello
-
-
Satamassa n.6600e, mutta kasinolla 9k pintaan. Sit vielä autovero päälle, joka tässä tuskin päätä huimaa?Originally posted by jakeluvesimies View PostPaljo siis suomen satamassa?Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
Kohta on varmaan kolmatta kertaa tarjolla myös 6tkm ajettu helmiäisvalkoinen AMG-versio, pari kertaa ollut jo tarjolla mutta myyjälle ei ole tarjoukset riittäneet.Originally posted by Zoui View PostSuomalaisesta näkökulmasta outoja tuollaiset alle 10tkm ajetut ja yli 10 vuotta vanhat autot, aika harvassa ne on silti japanissakin. No laitetaan vielä 27tkm AMG versio esille.
Tosta SL55:stä kysymys. Olen ymmärtänyt että 5-gradea ei voi saada jos auto on yli 30tkm ajettu, eli kunnosta riippumatta olisi 4.5 maksimi jos kilsat yli 30k. Liekkö tämä "tornihuhua", en muista mistä tuo verkkokalvoille tarttui. Tuossa SL55:ssähän oli 33tkm lasissa.
Veikkaan muuten että myyjälle ei 2,5M tuosta riitä.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
No tuota juuri kaverin kanssa arvottu.. Haluja ois z3/z4 coupe kaks paikkasenaOriginally posted by Zoui View PostJos menee konttorille japanin rekisteriotteen kanssa ja käyttää siinä olevia painoja, niin ei saa. Samoin kuin tavallisista viidellä istumapaikalla olevista sedaneista tekevät konttorilla kolme paikkaisia.
Mutta ei mutu tuntumalta yks paikkasta autoa tohi ostaa
mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
Jännittäjät jää iliman, paikat saa kun ottaa oman järjen konttorille mukaan lailisten paperien kanssa.Originally posted by vaappu View PostNo tuota juuri kaverin kanssa arvottu.. Haluja ois z3/z4 coupe kaks paikkasena
Mutta ei mutu tuntumalta yks paikkasta autoa tohi ostaa
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Tiedän että tämä on nyt hieman aiheen vierestä, mutta vääntäkääs nyt tyhmälle rautalangasta miten ihmeessä Z3 tahi Z4 voisi olla YKSIpaikkainen? Vai onko niitä japanissa sitten muuteltu joksikin paikallisiksi pakettiautoiksi ottamalla matkustajan penkki pois?Originally posted by vaappu View PostNo tuota juuri kaverin kanssa arvottu.. Haluja ois z3/z4 coupe kaks paikkasena
Mutta ei mutu tuntumalta yks paikkasta autoa tohi ostaa
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Zoui varmaan kertoo kohta tarkemmin, mutta ymmärtääkseni siksi että sikäläisen standardin mukaan henkilömassat on pienempiä, joten jos sikäläisillä massatiedoilla rekisteröidään, niin täkäläisen standardin mukaan ei riitä massat riittävän monelle täkäläiselle henkilölle.Originally posted by TheRipper View PostTiedän että tämä on nyt hieman aiheen vierestä, mutta vääntäkääs nyt tyhmälle rautalangasta miten ihmeessä Z3 tahi Z4 voisi olla YKSIpaikkainen? Vai onko niitä japanissa sitten muuteltu joksikin paikallisiksi pakettiautoiksi ottamalla matkustajan penkki pois?

Eli ei ole kyse japsien kieroutuneisuudesta, vaan ihan trafin. Eikä siinäkään varsinaisesta kieroutuneisuudesta vaan ihan järjenkäyttövastuulta vapautumisesta.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
Eurooppalaiset ollaan sen verta läskimpää porukkaa ja japsit laihempia. Siellä auton papereissa kokonaismassa on pienempi mitä euroopassa, koska oletetaan että kuljettaja plus matkatavara painaa vähemmän kuin 75kg. Euroopassa oletus on että kuski plus matkis on 75kg. Jos jaat pienemmän kokonaismassan painavemmilla ihmisillä, saat vähemmän henkilömäärää.Originally posted by TheRipper View PostTiedän että tämä on nyt hieman aiheen vierestä, mutta vääntäkääs nyt tyhmälle rautalangasta miten ihmeessä Z3 tahi Z4 voisi olla YKSIpaikkainen? Vai onko niitä japanissa sitten muuteltu joksikin paikallisiksi pakettiautoiksi ottamalla matkustajan penkki pois?
Itte taisin painaa 75kg ala-asteella...Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
Jaahas....kiitokset selvennyksestä.
Onhan tuo kyllä täysin järjetöntä taas...Vaikka nyt taitaa kyllä enemmänkin olla vika japanin päässä...miksi ihmeessä kokonaispainoa tuolla tavoin rajoitettaisiin? En näe pointtia vaikka ihmiset pienempiä olisivatkin.
Mutta toisaalta sama autohan se on niin miksei kokonaispainoa vaan sitten voisi täällä rekisteröitäessä ottaa vastaavasta suomessa(tai saksassa) myydystä? Koska uskaltaisin veikata ettei sieltä alustasta ole mitään tukirakenteita pois jätetty kevyempien japanilaisten takia jonka takia auto romahtaisi kasaan kun perussuomalainen sinne istuu kavereineen?!
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
Comment