siitä avo satalankku. Lähtö 1.2M JPY
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista IX (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos jotakuta kiinnostaa, millaista on elämä tuollaisella isolla roro-aluksella, niin tässä: https://desdons.wordpress.com/page/2/
jostain syystä tuo menee kronologisesti alhaalta ylös, eli heti alkuun pitää scrollata sivun alareunaan.
kirjoittajana äijä joka aloitti kadettina MS Tijucalla (sattumalta sama jolla jolla mun tseta tulee), ja tuolla on tarinaa kovasti noilla roro-vehkeillä seilaamisesta ympäri maapallon. Myös kuvia.
Tää oli ihan makee kuva: MS Tijucan baarin hinnasto. Ne myy juomat... pulloittain Hyvä vetää joku litran Remy Martin huiviin vuoron päätteeksi
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by jari kihlman View PostMä en oo nyt varma,menikö toi tekki mulla läpi vai ei. Mulla luki kans unapproved ja oli korkein tarjous.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostLaita Akiolle viestiä tai katso onko siirtynyt Purchase -välilehdelle. Joka tapauksessa sen auton sivulla pitäisi sulla lukea Result-kohdassa "WON" jos sen olet voittanut.
Aina silti vastaan tulee tapauksia missä agentti on käyttänyt omaa päätänsä, syystä tai toisesta minkä raportoi jälkikäteen, yleensä jos kunto/hinta ei hänen kokemuksestaan ole enää realistinen.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostAina silti vastaan tulee tapauksia missä agentti on käyttänyt omaa päätänsä, syystä tai toisesta minkä raportoi jälkikäteen, yleensä jos kunto/hinta ei hänen kokemuksestaan ole enää realistinen.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostMitä tuo tuulilasin kikkare informoi?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostErikoinen systeemi, itse tottunut siihen että mitä huudetaan niin se ostetaan, ainoaksi poikkeukseksi ennalta määriteltynä että moottori/vaihteisto vaurioisia eurooppalaisia/amerikkalaisia autoja ei huudeta kuin erikseen minun niin pyytäessä. (Eli jos vahingossa on huuto moisesta sisässä, canceloi agentti sen pois)
Aina silti vastaan tulee tapauksia missä agentti on käyttänyt omaa päätänsä, syystä tai toisesta minkä raportoi jälkikäteen, yleensä jos kunto/hinta ei hänen kokemuksestaan ole enää realistinen.
Eipä se näyttänyt tulevan mulle. Lukee vaan translated. Itse kans tottunut ostamaan sen mistä oon tarjonnut,jos hinta käy myyjälle. Voiko tolle Akiolle vaan sanoa että mulle ei tarvi translateta jos en erikseen pyydä. Vanhoat bemarit kun on vanhoja bemareita, eipä noissa mitään semmoista yllättävää liene mitä ei pahempana Suomesta löytyis.Isillä on
Comment
-
-
Originally posted by jari kihlman View PostVanhoat bemarit kun on vanhoja bemareita, eipä noissa mitään semmoista yllättävää liene mitä ei pahempana Suomesta löytyis.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Comment