Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW Japanista IX (+ muita merkkejä)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -TPI-
    Bimmer Rookie
    • May 2013
    • 195
    • JNS

siitä avo satalankku. Lähtö 1.2M JPY

Last edited by -TPI-; 02-02-2017, 07:35.

Comment

• BeamR
      BTCF Member
      • Jul 2007
      • 13363
      • Espoon takametsät

nätti kolmelitrainen facelift -Z3. -01, 50tkm, 4/B. sporttipenkit ja silleen.

F46 Gran Tourer -20
      Boxster 2.5 -97

Comment

• BeamR
        BTCF Member
        • Jul 2007
        • 13363
        • Espoon takametsät

Jos jotakuta kiinnostaa, millaista on elämä tuollaisella isolla roro-aluksella, niin tässä: https://desdons.wordpress.com/page/2/
        jostain syystä tuo menee kronologisesti alhaalta ylös, eli heti alkuun pitää scrollata sivun alareunaan.

kirjoittajana äijä joka aloitti kadettina MS Tijucalla (sattumalta sama jolla jolla mun tseta tulee), ja tuolla on tarinaa kovasti noilla roro-vehkeillä seilaamisesta ympäri maapallon. Myös kuvia.

Tää oli ihan makee kuva: MS Tijucan baarin hinnasto. Ne myy juomat... pulloittain Hyvä vetää joku litran Remy Martin huiviin vuoron päätteeksi

F46 Gran Tourer -20
        Boxster 2.5 -97

Comment

• jari kihlman
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2009
          • 3270
          • Pirkanmaa

Mä en oo nyt varma,menikö toi tekki mulla läpi vai ei. Mulla luki kans unapproved ja oli korkein tarjous.
          Isillä on

Comment

• BeamR
            BTCF Member
            • Jul 2007
            • 13363
            • Espoon takametsät

Originally posted by jari kihlman View Post
            Mä en oo nyt varma,menikö toi tekki mulla läpi vai ei. Mulla luki kans unapproved ja oli korkein tarjous.
            Laita Akiolle viestiä tai katso onko siirtynyt Purchase -välilehdelle. Joka tapauksessa sen auton sivulla pitäisi sulla lukea Result-kohdassa "WON" jos sen olet voittanut.
            F46 Gran Tourer -20
            Boxster 2.5 -97

Comment

• Zoui
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2003
              • 6350
              • Tampere

Originally posted by BeamR View Post
              Laita Akiolle viestiä tai katso onko siirtynyt Purchase -välilehdelle. Joka tapauksessa sen auton sivulla pitäisi sulla lukea Result-kohdassa "WON" jos sen olet voittanut.
              Erikoinen systeemi, itse tottunut siihen että mitä huudetaan niin se ostetaan, ainoaksi poikkeukseksi ennalta määriteltynä että moottori/vaihteisto vaurioisia eurooppalaisia/amerikkalaisia autoja ei huudeta kuin erikseen minun niin pyytäessä. (Eli jos vahingossa on huuto moisesta sisässä, canceloi agentti sen pois)

Aina silti vastaan tulee tapauksia missä agentti on käyttänyt omaa päätänsä, syystä tai toisesta minkä raportoi jälkikäteen, yleensä jos kunto/hinta ei hänen kokemuksestaan ole enää realistinen.
              Elämä on pihakivestä.

Comment

• BeamR
                BTCF Member
                • Jul 2007
                • 13363
                • Espoon takametsät

Originally posted by Zoui View Post
                Aina silti vastaan tulee tapauksia missä agentti on käyttänyt omaa päätänsä, syystä tai toisesta minkä raportoi jälkikäteen, yleensä jos kunto/hinta ei hänen kokemuksestaan ole enää realistinen.
                jep, been there. Muutaman kerran on Akio cancelloinut mun huudon kun olen heittänyt bidin sisään kyselemättä sheettiä, ja kertoi sitten aina jonkun syyn sille. Joskus taisin laittaa sokkona huudon autosta jonka sheetiin oli merkitty että moottori ääntelee oudosti niin sen oli sitten välittäjä peruuttanut kun en itse siihen tajunnut reagoida.
                F46 Gran Tourer -20
                Boxster 2.5 -97

Comment

• BeamR
                  BTCF Member
                  • Jul 2007
                  • 13363
                  • Espoon takametsät

88tkm ajettu 535ia, 4/B, -91. Kuvat nyt on kuraa, mutta sheetissä ei juuri vikoja näy.

F46 Gran Tourer -20
                  Boxster 2.5 -97

Comment

• nullzwei
                    BTCF Member
                    • Oct 2002
                    • 11056
                    • ?

Mitä tuo tuulilasin kikkare informoi?

Comment

• BeamR
                      BTCF Member
                      • Jul 2007
                      • 13363
                      • Espoon takametsät

Myyty 820kJPY

Originally posted by BeamR View Post
                      nätti kolmelitrainen facelift -Z3. -01, 50tkm, 4/B. sporttipenkit ja silleen.

F46 Gran Tourer -20
                      Boxster 2.5 -97

Comment

• Dunky
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2003
                        • 4929
                        • Kotka

Originally posted by nullzwei View Post
                        Mitä tuo tuulilasin kikkare informoi?
                        Varmaan kyseisen päivän 3000. myynnissä oleva auto
                        Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• jari kihlman
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2009
                          • 3270
                          • Pirkanmaa

Originally posted by Zoui View Post
                          Erikoinen systeemi, itse tottunut siihen että mitä huudetaan niin se ostetaan, ainoaksi poikkeukseksi ennalta määriteltynä että moottori/vaihteisto vaurioisia eurooppalaisia/amerikkalaisia autoja ei huudeta kuin erikseen minun niin pyytäessä. (Eli jos vahingossa on huuto moisesta sisässä, canceloi agentti sen pois)

Mäkin oon vaan keltanokkana luullut et toi unapprpved meinaa, että myyjätaho ei ole vielä hyväksynyt tarjousta.
                          Eipä se näyttänyt tulevan mulle. Lukee vaan translated. Itse kans tottunut ostamaan sen mistä oon tarjonnut,jos hinta käy myyjälle. Voiko tolle Akiolle vaan sanoa että mulle ei tarvi translateta jos en erikseen pyydä. Vanhoat bemarit kun on vanhoja bemareita, eipä noissa mitään semmoista yllättävää liene mitä ei pahempana Suomesta löytyis.
                          Isillä on

Comment

• BeamR
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 13363
                            • Espoon takametsät

asiallisilla vanteilla ja sopusuhtaisella madalluksella varustettu 750iL eli facelift-E66. 40tkm, 4.5/B. Näyttäis olevan suht asiallisilla varusteillakin tuuletetuista penkeistä alkaen.

F46 Gran Tourer -20
                            Boxster 2.5 -97

Comment

• BeamR
                              BTCF Member
                              • Jul 2007
                              • 13363
                              • Espoon takametsät

erittäin mielekkäällä värikombolla -08 335ia coupe M-sport, jonnin verran tuunattu mutta kohtuumetreillä: 50tkm, 4/B

F46 Gran Tourer -20
                              Boxster 2.5 -97

Comment

• Zoui
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2003
                                • 6350
                                • Tampere

Originally posted by jari kihlman View Post
                                Vanhoat bemarit kun on vanhoja bemareita, eipä noissa mitään semmoista yllättävää liene mitä ei pahempana Suomesta löytyis.
                                Nimenomaan, sitten täällä suomen päässä osataan kyllä pahemmatkin parsia kasaan. Nämä on kuitenkin lähes järjestään kopaltaan niin siistejä, että yllätykset on todennäköisemmin positiivisia.
                                Elämä on pihakivestä.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎