Originally posted by Laku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auto Saksasta Suomeen III
Collapse
X
-
Originally posted by Laku View PostItse ottaisin suomessa mukaan kaiken 500 euron seteleinä.
500-Euro-Schein wird abgeschafft
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostToki maksaa, ei kuitenkaan mitään suuria?
Mutta suurempi kysymys on tietysti että onnistuuko se? ja kuinka helposti?
Kovasti vaan ahdistaa ottaa 15ke taskuun 50e seteleinä ja kanniskella niitä mukana ulkomailla.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostJos helpoittaa tuskaa niin kolminkertaisestikin tuo määrä ollu eikä mitään ropleemaa..hiukan naureksivat kentän turvatarkastuksessa vain
Tavallaan ei, mutta päätin kuitenkin että käyn seinästä nostamassa ja kuljetetaan tukkoa mukana.Last edited by makkis; 08-08-2018, 14:07.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostSaksasta käteisen nostaminen tietysti maksaa erikseen toisin kuin Suomessa pääosin.
Kannattaa kuitenkin huomioida, että useimmilla on kortissaan oletusarvoisena vuorokaudessa noin 2000 € ulkomaan nostoraja, jota ei edes kaikissa pankeissa saa tätä suuremmaksi. Suosittelen ottamaan omaan pankkiin yhteyttä. Ja huomioimaan, että useimmissa pankeissa vuorokausikohtainen käteisnostoraja on eri kotimaassa ja ulkomailla.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by vekkuli View PostTämähän pätee vain, jos olet menossa EU:n ulkopuolelle.
https://tulli.fi/henkiloasiakkaat/ma...le/kateisrahatNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostPääsääntöisesti euromääräiset nostot toisessa EU-maassa eivät maksa nostaessa esimerkiksi Visa Electron tai Visa Debit kortilla. Pankki- ja korttikohtaisia eroja voi olla. Luottopuolelta käteisnosto on käsittääkseni aina maksullinen.
Kannattaa kuitenkin huomioida, että useimmilla on kortissaan oletusarvoisena vuorokaudessa noin 2000 € ulkomaan nostoraja, jota ei edes kaikissa pankeissa saa tätä suuremmaksi. Suosittelen ottamaan omaan pankkiin yhteyttä. Ja huomioimaan, että useimmissa pankeissa vuorokausikohtainen käteisnostoraja on eri kotimaassa ja ulkomailla.F20 116d
E63 645
E28 528
F30 320d x-drive
F31 335d x-drive
ex. e92 335d, e91 325I pre-lci, e84 X1 2.0d x-drive, e91 320d,e90 320i,e46 316i, e87 118d, e46 320i, e46 330xd, e46 330d, e39 528i, e32 750i, e32 730i, e34 525i
KTM 1290 Super Adventure
K1200S
ex. K1200RS, K1200R, F800S, R1100S
Comment
-
-
Onkohan mitään järkeä tänä päivän lähteä hakemaan Saksasta 330d F-korista autoa? Lähinnä jollain aikajänteellä mietin tuota nykyisen e90 lci myyntiä ja vaihtoa uudempaan. Saksassa pikaisesti katsoen kilsat oli aika hurjasti pienempiä samalla budjetilla, kun Suomessa (200tkm vs 100tkm~).
Hakuun löytyy muutama tuttu kellä Saksan kieli taittuu, mutta autokaupoista sen paremmin siellä tietoa.
Vai onko jostain syystä parempi suosia viroa tai ruotsia. Ruotsi mielestäni oli joskus ainakin Saksaa aika paljon kalliimpi. Vai kannattaako tuollaista diisseliä sieltä lähteä tuomaan. 330e olis ihan naurettavalla noin 6k€ halvemmalla verolla, mutta menee niin karusti yli budjetista vielä ja toki tuo kutos diisseli lienee aika paljon varmempi vaihtoehto jatkoa ajatellen.
ex. E91 335i -07, f36 420d gc -15, e90 330d LCI -09, e46 cabriolet 330i -01, st205 gt-four -95
Comment
-
-
Moni tällä hetkellä suosii Ruotsista hakua helppouden ja tämän hetkisen kruunun kurssin takia. Hintataso on mielestäni korkeampi, mutta tuo valuuttakurssi tällä hetkellä tasoittaa asiaa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Ruotsiautoissa on (ainakin yleensä) talvivarusteet, eli renkaat ja moottorinlämmittimet valmiina ja jopa kunnollinen uusittu akku kun nyt vanhoista autoista kuitenkin puhutaan. Kaipa niillekkin voi laskea arvoa sen 700-1500e. Lisäksi hakeminen on nopeampaa ja paljon halvempaa. Hintataso on kovempi kuin Saksassa, ja kuntokin voi yleisesti ottaen olla hiukan heikompi.
Virosta en hakisi enää edes kaljaa, autoista puhumattakaanLast edited by Driver22; 12-08-2018, 11:59.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by lassiv View PostVai onko jostain syystä parempi suosia viroa tai ruotsia. Ruotsi mielestäni oli joskus ainakin Saksaa aika paljon kalliimpi. Vai kannattaako tuollaista diisseliä sieltä lähteä tuomaan.
Kruunun kurssi vaihtelee euroon nähden todella paljon joten joskus voi saada tuntuvaakin etua siitä.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostRuotsiautoissa on (ainakin yleensä) talvivarusteet, eli renkaat ja moottorinlämmittimet valmiina ja jopa kunnollinen uusittu akku kun nyt vanhoista autoista kuitenkin puhutaan. Kaipa niillekkin voi laskea arvoa sen 700-1500e. Lisäksi hakeminen on nopeampaa ja paljon halvempaa. Hintataso on kovempi kuin Saksassa, ja kuntokin voi yleisesti ottaen olla hiukan heikompi.
Virosta en hakisi enää edes kaljaa, autoista puhumattakaan
Tässä on muutama tuttu sieltä hakenut auton ja yksi Latviasta. Ihan samanlaisia autoja sieltä on tullut kuin Suomesta tai mistä tahansa.
Toki jos paskimman pommin hakee niin paskoja ne on Suomessakin.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostOnko tuohon Viron autoihin jotain faktaa vai vain oma mielipide?
Tässä on muutama tuttu sieltä hakenut auton ja yksi Latviasta. Ihan samanlaisia autoja sieltä on tullut kuin Suomesta tai mistä tahansa.
Toki jos paskimman pommin hakee niin paskoja ne on Suomessakin.
En nyt sano että sieltä ei hyviäkin yksilöitä saisi, mutta aina enemmän tai vähemmän hämärää löytyy jossain vaiheessa. Itse laitan Viron tuonnit samaan kategoriaan Italiantuontien kanssa, vähänkuin pelaisi venäläistä rulettia viidellä panoksella. Yksi paikallinen tapa on jobata Saksan halvimmat romut Viroon ja siitä sitten myydään hyvällä voitolla Suomalaisille. Plus sitten nämä baltian kolariautot jotka myös jostain syystä tuntuu päätyvän pohjoiseen.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostOnko tuohon Viron autoihin jotain faktaa vai vain oma mielipide?
Tässä on muutama tuttu sieltä hakenut auton ja yksi Latviasta. Ihan samanlaisia autoja sieltä on tullut kuin Suomesta tai mistä tahansa.
Toki jos paskimman pommin hakee niin paskoja ne on Suomessakin.
Samalla tavalla kuin Ruotsiinkin tulee myyntiin tarkoitetut käytetyt autot -pääsääntöisesti- rekkakuormittain Eestiin (ja Lat-Lie) Saksasta ja Benelux-maista. Hopotukset puuttuvista lohkolämmittimistä ovat koomisia, kärpäslätkän kokoinen säteilylämmitin on vaikutukseltaan kosmeettinen.
Tottakai Eestissä pitää ostajan olla varovainen, aivan samalla tavalla kuin Saksassakin, siis jos tavoitteena on merkkiliikkeen myyntisegmenttiin sopimaton menopeli.
Tarjolla olevan kaluston vertailun tekee kun katsoo ensin Eestin pari ja sitten Saksan pari SATAA
Comment
-
Comment