Ei saatana, siinä on Figaro poikineen! Jotain pientä perversiota taitaa olla näitä pikku-Nissaneita kohtaan, olin erottavinani kuvasta jokusen Be-1:sen, Paon ja S-Cargon.
Ei saatana, siinä on Figaro poikineen! Jotain pientä perversiota taitaa olla näitä pikku-Nissaneita kohtaan, olin erottavinani kuvasta jokusen Be-1:sen, Paon ja S-Cargon.
Eikä näytä perversiot ihan niihinkään rajoittuvan, aivan laidasta laitaan ja niputtain
For the largest selection of classic and JDM vehicles nearby, visit Duncan Imports & Classics. Sell or buy a classic car or JDM right-hand-drive vehicle.
Taitaa oikealla takarivissä olla varastopäällikön valkoinen Rolls. Tai Pentti.
318is kovalla askilla ja m-sport. Joo, kilsoja vähän enemmän, mutta siitä päästäänkin kysymykseen, että mistä suomessa/euroopassa löytää ruosteettoman kolmekutosen m-sportin edes aihioksi, varsinkaan näihin hintoihin?
Kiitän, pitänee siis lähteä kyselemään selkokielisiä merkintöjä, kun ei kilometrilukeman lisäksi ymmärrä edes päivämäärää noista hieroglyfeistä. Reiluun 50tkm asti löytyy saman pitäjän BMW-huollon leimat kuin huutokauppa, josta auton ostin, sijaitsee - ehkä pyörinyt samoilla nurkilla ikänsä..? :think
Kerrohan sitten mitä selviää. En tiedä mistä vuodesta asti BMW:llä olisi "aukottomasti" huollot tietokannassa milläkin mallilla, mutta itselleni noiden vuosituhannen alkuvuosien pelien osalta vastaukset on olleet sekä MB:llä että BMW:llä samansuuntaisia; sinne kansainväliseen kantaan on tallentuneet tiedot vain korjauksista, ei huolloista.
Kerrohan sitten mitä selviää. En tiedä mistä vuodesta asti BMW:llä olisi "aukottomasti" huollot tietokannassa milläkin mallilla, mutta itselleni noiden vuosituhannen alkuvuosien pelien osalta vastaukset on olleet sekä MB:llä että BMW:llä samansuuntaisia; sinne kansainväliseen kantaan on tallentuneet tiedot vain korjauksista, ei huolloista.
-03 E66 oli tiedot järjestelmässä myös huolloista. Toki se taisi olla eka koppa jossa oli luettava avain.
Comment