Villi veikkaus. S15?
BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by _Bäri_ View PostBeamR mikä tuo e46 punanen tappi hanttarin puolella on? Liittyykö samaan ku etelä euroopan tuonneissa on niitä pieniä lätkiä millä saadaan ajonesto pois?Originally posted by Zoui View PostValosoihtu, pakollinen japanissa olla mukana.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
No kyllä sellainenkin lämmittää tällaista entistä DNSF:n jäsentäVitsi jos S15 Silviaa sais vasurina, mulla olis jo semmonen... RX7 (FD3S) on myös jääny peruuttamattomalla tavalla takaraivoon... Semmosen vasurina vois jostain vielä löytääkin...
Talvibemaristakin on sen verran hierottu jo kauppaa, että rohkenin jo vähän tarkistella hintoja JPC:ltä... Hyvällä ja huonommallakin tuurilla tästä taidetaan päästä keväällä jotain huutelemaanKyllä toi M-sportti jollekin lumien sulattua kelpaa ja voi olla, ettei tarvii edes laittaa myyntiin.
Last edited by Juppe; 23-12-2017, 20:08.
Comment
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostTää on vähä taas offtopicia mut mitä kaikkea muuta erikoista japanin tuonneissa on kuin tuo soihtu? Suomeen verrattuna.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostIsot pojat kertoo että hävyttömimmillään käytettyjä tekop*lluja, mä en ole löytänyt kuin japanilaista kantria c-kasetilla
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostIsot pojat kertoo että hävyttömimmillään käytettyjä tekop*llujaKaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostIsot pojat kertoo että hävyttömimmillään käytettyjä tekop*lluja, mä en ole löytänyt kuin japanilaista kantria c-kasetillaEx: W114, W123, E34, E83, S211, E61, E39, W220
X308 Jaguar XJ + R1100RT + Ioniq hybrid
Comment
-
Comment