Originally posted by Laku
View Post
BMW Japanista XV (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juu itekki käytän pahvia kun haen äärimmäistä paloturvallsuutta, sehän on melkeen ku asbestia. ...NOTOriginally posted by Attekun View PostUuni on hyvä, ehkä jopa parempi kuin tää mun paloturvallinen patentti.
Mutta pisteet patentista, kyllä tuo tosiaan vähempi hellasäröä aiheuttaa, meilläkin ollaan uunin siisteydestä yleensä juuri sillä hetkellä eniten huolissaan kun jotain auton osaa sinne haluaa työntää. Noh, eipä toki äkkiseltään tule mieleen oonko mitään muuta sinne ollu laittamassakaan ku umpioita.
Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
Se on niinku savolainen rojekti, alottamista vaille valmis.Originally posted by BeamR View Postkatohan, tuota en huomannutkaan. Hyvin suunniteltu on puoliksi tekemättä
Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
Comment
-
-
Hmm, mä luin sen värin tuosta sheetistä, en osaa tuohon decoderin hommeloon vastata.Originally posted by 33d View PostOnko muuten jossain netissä toimiva ALPINA vin dekooderi vai selvititkö ton #048 numeron perusteella värin? Koitin semmoista hakea tossa kun oli B3 ostohousut jalassa.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
#49 on Alpina blau ja Japanissa. #48 on Diamantschwartz ja Itävallassa.Originally posted by 33d View PostOnko muuten jossain netissä toimiva ALPINA vin dekooderi vai selvititkö ton #048 numeron perusteella värin? Koitin semmoista hakea tossa kun oli B3 ostohousut jalassa.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Mä olen kanssa joskus ihmetellyt että miten vitun tylsä elämä pitää olla että maksaa ylimääräistä rahaa kahden eri harmaansävyn värisestä sisustuksesta. Toisilla se värisilmä on ilmeisesti housuissa..Originally posted by Kal.ju View PostUUUH ompa upea.
ex-E93
-- I'll do the stupid thing first and then you shy people follow. --
Comment
-
Se hyvä värisilmä ei tarkoita sitä että se on automaattisesti hyvä kunhan on vaan ihan mitä tahansa (räikeää) väriä.Originally posted by ommiK View PostMä olen kanssa joskus ihmetellyt että miten vitun tylsä elämä pitää olla että maksaa ylimääräistä rahaa kahden eri harmaansävyn värisestä sisustuksesta. Toisilla se värisilmä on ilmeisesti housuissa..Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
Comment
-
Vähän hifistelyä kaipaava -99 750iL facelift, 68tkm 4/C, itselle niin rakkaalla Orientblau+Hellgrau -kombolla. Varustus on kattava, mm High end rear compartment -varustus eli jalopuupöydät sun muuta pikkukivaa.
Kyllähän tuollaisella päästelisi kohti auringonlaskua taas.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
No eipä tietenkään mutta onhan noissa Bemarien väripaleteissa ihan tyylikkäitäkin vaihtoehtoja ihan standardiväreissä.Originally posted by j-a View PostSe hyvä värisilmä ei tarkoita sitä että se on automaattisesti hyvä kunhan on vaan ihan mitä tahansa (räikeää) väriä.
Alpinan Lavalinalla saa sitten aikaan jotain sellaista että mennään sinne värisokea sheikki-osastolle.ex-E93
-- I'll do the stupid thing first and then you shy people follow. --
Comment
-
On muuten pikkusen harvinaisempi toi SZ alfa. Zagaton tuotoksia.Toiset vaan näkee kauniit asiat erilailla.
Comment
Comment