Originally posted by Zoui
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XVII (+ muita merkkejä)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
#603 postauksen 740i MSport myytiin 875 000 Jpy
Kysymys:
Auto jäi Unsold tilaan 280t ja minulla oli sisässä 300t huuto.
Tiesikö jostain, että oliko minun huutoni korkein?
Vai oliko jotain muuta häikkää systeemeissä?
Tämähän oli päivä, josta joku aikaisemmin valitteli hiljaisuutta JPCn suunnalta.
Olisiko mahdollista, että kun vastaatte postauksiin, niin jättäisitte ne samat puolen tusinaa kuvaa pois, jotka jo on siinä yläpuolella.
Kiitos.
Comment
-
-
Originally posted by bmw47 View Post#603 postauksen 740i MSport myytiin 875 000 Jpy
Kysymys:
Auto jäi Unsold tilaan 280t ja minulla oli sisässä 300t huuto.
Tiesikö jostain, että oliko minun huutoni korkein?
Vai oliko jotain muuta häikkää systeemeissä?
Tämähän oli päivä, josta joku aikaisemmin valitteli hiljaisuutta JPCn suunnalta.
Olisiko mahdollista, että kun vastaatte postauksiin, niin jättäisitte ne samat puolen tusinaa kuvaa pois, jotka jo on siinä yläpuolella.
Kiitos.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by bmw47 View PostOlisiko mahdollista, että kun vastaatte postauksiin, niin jättäisitte ne samat puolen tusinaa kuvaa pois, jotka jo on siinä yläpuolella.
Kiitos.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Myyty 430kjpy
Originally posted by Masander View PostVeikkauksia paljollako tää lähtis?Originally posted by BeamR View PostAika paha sanoa, niin vähän näitä nykyään tarjolla. Tulis mieleen tajunnanvirtana joku 400kjpy.
Originally posted by BeamR View Postihan kohtuullisessa kuosissa oleva E32 750.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostOT mutta tämä pätee kyllä koko vitun foorumiin. 15 kuvaa quotettu ja alle "komee"F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment