Mersun sielunelämästä en sen enempää tiedä, mutta mulla on parikin kertaa ollut tilanne, jossa apuvirtaa annettaessa on ollut kaapelit väärin päin (UK ahtaajat on todellisia apinoita). Toyotissa se tuppaa käräyttämään jonkun megasulakkeen ("fusible link"), joka pimentää puoli autoa. Aiheuttaa keylessissä mm. sen, että napista saa virrat päälle, mutta ei suostu käynnistämään.
Tuon ikäluokan mersuissa on tyyppivikana vaihteenvalitsimessa joku anturi joka antaa ohjainyksikölle tiedon missä asennossa se on. Yhteensattumahan se olisi jos se olisi sattunut tuolla välillä meneen vialle, mutta mahdollista?
Tuo kääntäjän ongelma on siinä että yritätte kääntää tuota pikselöityä näyttöä, natiivi kirjoittaa sen ensin paperille ja sitten käännetään koneellisesti, tulos on jo häkellyttävän tarkka, nyt enää toimit ohjeen mukaan!
Tuo kääntäjän ongelma on siinä että yritätte kääntää tuota pikselöityä näyttöä, natiivi kirjoittaa sen ensin paperille ja sitten käännetään koneellisesti, tulos on jo häkellyttävän tarkka, nyt enää toimit ohjeen mukaan!
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9 i6, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Comment