Kyllähän noilla e38 hinnoilla kannattaa alkaa mun mielestä jo muita vaihtoehtoja miettiä.... Toki jos haluaa maan parhaan e38:sin omistaa hinnalla millä hyvänsä
Kyllähän noilla e38 hinnoilla kannattaa alkaa mun mielestä jo muita vaihtoehtoja miettiä.... Toki jos haluaa maan parhaan e38:sin omistaa hinnalla millä hyvänsä
Höm, laiva lähti Saksasta eilen illalla tulemaan, mutta walleniuksen seurannan mukaan auto seisoo yhä Bremerhavenissa. Onko noissa viivettä vai onkohan tullut ongelmia?
Höm, laiva lähti Saksasta eilen illalla tulemaan, mutta walleniuksen seurannan mukaan auto seisoo yhä Bremerhavenissa. Onko noissa viivettä vai onkohan tullut ongelmia?
Ne seurannat ei näytä jatkolegejä jostain syystä. En tiedä miksi.
Kannattaa katsoa oikean yhtiön seurannasta, oletettavasti autosi on UECC:n kyydissä
Auto liikenteessä, mutta katsastuksen kanssa hankalaa...
Hyvää vappua!
Mitenkäs se pitikään mennä tuon tuontikatsastuksen?
Kävin eilen näyttämässä auto katsastusmiehille...
Ei menny Trömssöön malliin
Hylätty: Valmistajan kilpi puuttuu
Hylätty: Todistus säädöstenmukaisuudesta puuttuu, lisäselvitystä vaaditaan vaatimustenmukaisuuden osoittamiseksi
Ja autohan on Z3, 2.0 -99
Että mitenkäs tässä näin kävi?
Joskus syksyllä oli juttua, että tämän ikäinen olis joteski helpohko katsastaa ja todistuksia ja vaatimuksia ei pitäisi tarvia toimittaa :(
Voisiko asiantuntijat hiukan avittaa?
edit* No tuossahan pari sivuu aiemmin olikin tieto, että valmistajankilpi pitää itse tehdä! Siis siitäkö koko tämä jumppa?
Hyvää vappua!
Hylätty: Todistus säädöstenmukaisuudesta puuttuu, lisäselvitystä vaaditaan vaatimustenmukaisuuden osoittamiseksi
Joskus syksyllä oli juttua, että tämän ikäinen olis joteski helpohko katsastaa ja todistuksia ja vaatimuksia ei pitäisi tarvia toimittaa :(
edit* No tuossahan pari sivuu aiemmin olikin tieto, että valmistajankilpi pitää itse tehdä! Siis siitäkö koko tämä jumppa?
Sama jumppa edessä ja käsittääkseni tarvitsee vaan liimata valmistajan kilpi (massat esim. ohjekirjasta) ja sitten vastaavuustodistus esim. Tüv, pakupojat tms.
Mulla on jonkinlainen kilven pohja, laita privaa jos on tarvis
Sama jumppa edessä ja käsittääkseni tarvitsee vaan liimata valmistajan kilpi (massat esim. ohjekirjasta) ja sitten vastaavuustodistus esim. Tüv, pakupojat tms.
Mulla on jonkinlainen kilven pohja, laita privaa jos on tarvis
Ja edeelleen toistellaan sitä samaa, varmistakaa että se valmistajan kilpi massoineen on siellä paikallaan ENNEN kuin menette sinne katsastukseen.
Hyvää vappua!
Jos katsastusmies vaatii tuon ikäisestä vaatimustenmukaisuustodistusta niin pyydä sitä soittamaan trafiin ja lukemaan viimeisimmät ohjeet. Sitä EI TARVITA.
Tyyppikilpi pitää toki olla liimattuna.
Edit: mutta 1.7.2018 alkaen ei tarvitse ilmeisesti massojakaan enää todistella vaan japanin massat kelpaa sellaisenaan.
Jos katsastusmies vaatii tuon ikäisestä vaatimustenmukaisuustodistusta niin pyydä sitä soittamaan trafiin ja lukemaan viimeisimmät ohjeet. Sitä EI TARVITA.
Tyyppikilpi pitää toki olla liimattuna.
Edit: mutta 1.7.2018 alkaen ei tarvitse ilmeisesti massojakaan enää todistella vaan japanin massat kelpaa sellaisenaan.
Teen tuon kilven ja korjaan pikkupuutteet ennenkuin menen keskustelemaan asiasta... Tietty varmaan olis ollu selvin tehdä tuo kilpi ennen, mutta kun ei. Tuo ohje on mennyt totaalisen ohi multa ...kele :(
Onko toi tyyppikilpi nyt se "post-it lappu" missä valmistenumero ja massat - vai vaaditaanko sihe muutakin?
Eikös se näin olisi, itellä on ollut toki tapana laittaa alkuperäistä mukaileva, mutta eipä sille oikeastaan ole säädetty sen suurempia. Kyllähän ne alkaa yskimään jos sen sinne maalarinteipistä laittaa käsin kirjoitettuna.
Eikös se näin olisi, itellä on ollut toki tapana laittaa alkuperäistä mukaileva, mutta eipä sille oikeastaan ole säädetty sen suurempia. Kyllähän ne alkaa yskimään jos sen sinne maalarinteipistä laittaa käsin kirjoitettuna.
Eikö tulostutin sellasen laminoidun painofirmalla ja säikähdin että pitääkö siellä nyt sitten ihan peltinen virallinen tyyppikilpi olla:think
btw. Omassa oli muuten eri massat vastaavuustodistuksessa kuin ohjekirjassa....
Comment