Originally posted by Janzki
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXIX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
-
Originally posted by TheRipper View PostJopa Challenger näyttää vaisulta valkoisena
https://www.nettiauto.com/dodge/challenger/9805676
Mutta se, mikä mulla pistää silmään on tuo mitä mainitaan sylinterien lepuutuksesta. Lähinnä kuinka se on vikaherkkä.
Ehkä hankala saada ideasta kiinni mutta jonkin verran törmää siihen "tässä ei ole sitä mitä näissä muissa on" tai "tästä on tämä tyyppivika korjattu joka varmasti tulee eteen muissa".
Idean hoksaan kyllä, ajatus varmasti kertoa että tässä on tältä osin huoleton yksilö mutta siinä samassa tulee rivien välistä kerrottua että kuinka paskoja nämä merkin X -autot ovat noin muuten.-22 Lexus ES300h
-08 Subaru Impreza
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostTuollanen lelu mikä tulee mutterin mukana ulos..Osa noista leluista löysällä ja loput tuli mutterien mukana. Mietittiin siinä porukalla, että mikähän järki ollut.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by salmol View PostHintaa uudella autolla 188000€ ja käytetyllä 194000€??? Mitä vittua?
20-vuotias Winnipeg Jets -hyökkääjä oli vieraillut viikonloppuna BMW:n liikkeessä, josta hänen mukaan tarttui kesän ajaksi uusi auto.
Saksassa, alkaen, karvan verran yli 150. Amerikoissa alkaen 102000 dollaria.
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostJummijammi tää Tommix ja Joku2 exä..Kumpi tunnustaa laittaneensa pinnapultit, alustan jne.
Iskarit irti takaa, takavakaaja juostenkustun asennettu, oikean vetarin pultti jätetty auki ja mitähän tuosta vielä löytyy..Tuommoset pilipali pinnapultit kannattaa jättä kans kauppaan ja mennä ihan orkkiksilla, voi hyvänen aika.
Rakennetaan tästä ihan oikea verme, pitää kyllä lista "laitetuista" käydä läpi kun jälki on tätä luokkaa
Hyvään kotiin vaikuttaa auto kuitenkin päässeen
Comment
-
-
Originally posted by joku2 View PostVetari vaihdettiin minun aikana. Hanskalokerosta kaivelemalla löytyy varmaan liike joka tuon teki. Meni pyöränlaakeria uusiessa vetarikin vaihtoon. Hyvää jälkeä näköjään tehneet :think myös takaiskarit voipi olla jonkun pajan jäljiltä, kun on taakse puslia uusittu...
Hyvään kotiin vaikuttaa auto kuitenkin päässeene39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostJummijammi tää Tommix ja Joku2 exä..Kumpi tunnustaa laittaneensa pinnapultit, alustan jne.
Iskarit irti takaa, takavakaaja juostenkustun asennettu, oikean vetarin pultti jätetty auki ja mitähän tuosta vielä löytyy..Tuommoset pilipali pinnapultit kannattaa jättä kans kauppaan ja mennä ihan orkkiksilla, voi hyvänen aika.
Rakennetaan tästä ihan oikea verme, pitää kyllä lista "laitetuista" käydä läpi kun jälki on tätä luokkaaOriginally posted by Laku View PostTästä olisi kiva nähdä lista aikanaan ja jään odottelemaan Tommixin kommentteja.
Vetariasiaan/iskariin tulikin jo vastaus, kuten pyöränpultteihinkin. Ei ole minun jäljiltä.
Vitun hienoa syytellä täällä tietämättä taustoista yhtään mitään.
Jostain pinnapulteista viittii vinkua täällä, voi elämän kevät...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostTakavakaaja minun pyynnöstä liikkeesä asennettu, jälkeä en tarkastanut koska oletin firman osaavan homman. Ko. liike on keskittynyt bimmereihin.
Vetariasiaan/iskariin tulikin jo vastaus, kuten pyöränpultteihinkin. Ei ole minun jäljiltä.
Vitun hienoa syytellä täällä tietämättä taustoista yhtään mitään.
Jostain pinnapulteista viittii vinkua täällä, voi elämän kevät...
Ja jostain 10v vanhasta autosta ihmetellään jos joku kohta maalattu. Tiedä vaikka siihenkin "epäilyttävään" takaluukkuun olis joku kateellinen toyota mies piirtänyt pillun kuvan.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostEi ole minun jäljiltä...
Originally posted by Janzki View PostHuomioina mm. ihmellisillä kolhuilla oleva sisusta, mm. kuljettajan oven alumiini lista, takaosasto äärimmäisen epäsiisti / nuhjuinen / runsaasti jälkiä siellä täälä, venttiilikopantiiviste vuotaa kuin seula, öljynsuodatin jalka vuotaa öljyä, siellä täällä pikkusiistimistä.
Mutta ei tietenkään samaan rahaan
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostIhan mielenkiinnosta vain, olivatko nämä puutteet jo sinun aikana autossa?
Sisustan listat oli hakatun näköiset, mutta ei siellä muuten mitään todella poikkeavaa tuon ikäiseen ollut. Näistä Tommix mainitsi jo heti ensimmäisen puhelun aikaan.
Eikä ulkokuorikaan autossa todellakaan huono ole. Väitän että 95% ihmisistä kuvailisi ulkokuorta siistiksi tai todella siistiksi noilla kilsoilla. Erikseen sitten ne, jotka paksuusmittarilla käy pinnat läpi. IMO mielummin maalautan pinnat, jos jotain kolhuja tulee kuin että antaisin vain olla.
Tommixin kanssa yhdessä ihmeteltiin myös konepelti auki autoa, kun kauppoja tehtiin. Eihän siellä muuta näy kun muovia. Auto ei pudottanut mitään alleen, katsastuksessa ei mainintaa öljyvuodosta eikä viimeisimmässä huollossakaan, jossa myös moniurahihna vaihdettiin, tullut mitään sanomista öljyvuodosta. Varmasti olisi muuten tullut laitettua kuntoon, jos "vuotaa kuin seula". Huolloissa ei varsinaisesti ole säästelty.
Comment
-
-
En minä ainakaan syytellyt ketään, vaan halusin kuulla kommentteja entisiltä omistajilta, joita tulikin. Kiitos siitä.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostTakavakaaja minun pyynnöstä liikkeesä asennettu, jälkeä en tarkastanut koska oletin firman osaavan homman. Ko. liike on keskittynyt bimmereihin.
Vetariasiaan/iskariin tulikin jo vastaus, kuten pyöränpultteihinkin. Ei ole minun jäljiltä.
Vitun hienoa syytellä täällä tietämättä taustoista yhtään mitään.
Jostain pinnapulteista viittii vinkua täällä, voi elämän kevät...sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by joku2 View PostPaljon on ihmisillä mielenkiintoa ks. autoa kohtaan. Ei se todellakaan mikään pommi ole vaikka Janzkin kuvailusta niin on helppo ymmärtääkin. Toki nuo liikkeen virheet alustan kanssa on todella ikäviä ja jopa vaarallisia.
Sisustan listat oli hakatun näköiset, mutta ei siellä muuten mitään todella poikkeavaa tuon ikäiseen ollut. Näistä Tommix mainitsi jo heti ensimmäisen puhelun aikaan.
Eikä ulkokuorikaan autossa todellakaan huono ole. Väitän että 95% ihmisistä kuvailisi ulkokuorta siistiksi tai todella siistiksi noilla kilsoilla. Erikseen sitten ne, jotka paksuusmittarilla käy pinnat läpi. IMO mielummin maalautan pinnat, jos jotain kolhuja tulee kuin että antaisin vain olla.
Tommixin kanssa yhdessä ihmeteltiin myös konepelti auki autoa, kun kauppoja tehtiin. Eihän siellä muuta näy kun muovia. Auto ei pudottanut mitään alleen, katsastuksessa ei mainintaa öljyvuodosta eikä viimeisimmässä huollossakaan, jossa myös moniurahihna vaihdettiin, tullut mitään sanomista öljyvuodosta. Varmasti olisi muuten tullut laitettua kuntoon, jos "vuotaa kuin seula". Huolloissa ei varsinaisesti ole säästelty.
Originally posted by Laku View PostEn minä ainakaan syytellyt ketään, vaan halusin kuulla kommentteja entisiltä omistajilta, joita tulikin. Kiitos siitä.
Originally posted by suppari View PostTakavakaaja on meillä vaihdettu, haluaisin myös homman kehittämiseksi tietää miten se on asennettu väärin?
Mun osalta asia oli tässä. Pahoittelut OT:stäKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment