Originally posted by Juh4
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus VI
Collapse
X
-
Originally posted by arpuC View PostPersaukisuuden merkki on ajella manuaalilla, tekisi mieli ihan siguun kopioda
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Joo kyllä käy kateeksi niitä persaukisia vanhoilla ///M ajavia, esim E28 M5 ja E30 M3 yms
Originally posted by Tiik View PostMinulla ei BMW:n manuaaleista ole kuin positiivisia kokemuksia. Samaa ei tosin voi sanoa automaateista, varsinkaan näistä uudemmista ZF:n jumallaatikoista.F36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
-
Ei ole kyllä yhtään ikävä e60 zf laatikkoa. Humppaa ja milloin mitäkin ominaisuutta. Huuhtele järjestelmä vaihda öljyt vaihda turbiini, vaihda venttiilipöytä ei vaikutusta. Muuta egr aukeamis %niin toimii 2 päivää. Onneksi vielä saa itse valita sen manuaalin rivistä.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostPersaukisuuden merkki on ajella manuaalilla
Myös BMW:n ostaminen rahoituksella kielii pahoista likviditeetti ongelmista. Siinä tilanteessa vähän niinku haluais olla jotaki mutta rahkeet ei ihan riitä
Mutta surkeinta kastia (ihmisroskia!) ovat sitten ne jotka joutuvat ostamaan KÄYTETYN BMW:n(hyi helvetti!!!!) rahoitustyhtiön avustuksella. YÄK!
Comment
-
-
Alkanut tottua jo siihen että vittuilua kuulee kun etsii manuaalilaatikkoisia autoja ja nahkapenkit on aina pitkä miinus. Ois tossa jokunen BMW mikä voisi mennä automaattina muttei ei niihin oo varaa ennenkuin hinnat putoo.
Edit: sen verran vielä itse aiheesta että oman e90 kriteerit oli hieman samaa kuin edellä mainitut eli 3.0 bensa+m-sport+manuaali ja yleisesti hyvä varustetaso. Jotain epäilyjä silloin kuulin että manuaalin eteenpäin myynti olisi hankalaa, viimeksi kun vaihdossa kysyin niin ei tuntunut ketään haittaavan. Yhdelle liikkeelle oli jopa plussaa.Last edited by 33d; 03-07-2019, 13:26.
Comment
-
-
Mitä enemmän autolle ikää ja kilsoja tulee niin sitä suurempi ostajakunta sille on keppilaatikolla. Meille sillä sinänsä ei ole väliä kun jo ostohetkellä yksilö pyritään valitsemaan niin että sillä mennään vuosikaudet ja yli 100tkm. Se jälkeen o melko sama paljonkosiitä 15-20ke kiulusta saa. Oleellisempaa on se kuinka se auto itsellä on toiminut. En usko että nykyistäkään käyttistä myydessä manuaali on mikään este, päinvastoin. Onhan meillä pihassanytkin yksi automaatti mutta se on niin vanha että sitä ei mitkään lastentaudit vaivaa. Avoon se automaatti minusta sopii kun sillä livutaan kaupungille jätskille 2 kertaa kesässä ja kerran vuoteen leimalle. Lisäksi e36 aikakauden bensakoneet on alhaalta niin hengettömiä että ne on aika tuskaisia ajaa kaupunkiajoa manuaali askilla. Toki ihan sama millä askilla tuo avo loppupeleissä olisi kun viimeisen 5 vuoden ajomäärä on alle 500km. Toki liikennekäytössä on nytkin pysyy paikat vetreinä ku joskus vähän ajaa.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostHeh.
Kyllä se toisinpäin on, e36 ja jopa e46/e39 aikakauden autot on "huonompia" automaattina. Häviää viimeinenkin ripevyys ajosta. Kyllä 2,5l -->vääntää mukavasti alhaalta, oli vanoksia yksi tai kaksi, kunhan kone muuten toimii.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostHeh mikä ihmeen ripeys? Laiskojahan nuo on kaikki vaparina verrattuna mihin tahansa ohjelmoituun nyky dieseliin. On niissä oma viehätyksensä mutta en kyllä avoa erityisesti halua manuaalina. Ja ihan hengettömiä ne bensakoneet on alhaalta olen niitä kyllä aika montaa ajanut. Ja aivan riittävästi kyllä 328 automaatti liikkuu kunnossa ollessaan. Mitään tykkiä tuosta ei keppiloodalla tule.
Turbovehkeet on aina kuminauhoja ja diisselissä vielä huippuna loppuu mehut 3k kierrosten jälkeen
Itse en edes kusisi tuon aikakauden automaattia päin.
Toisaalta, en kyllä nykypäivänkään.
Ja on tosiaan aina yhtä hauskaa kun verrataan ohjelmoituja vehkeitä vakiopeleihin...sigpic
E82 n55
Comment
-
-
Originally posted by Kaimu View PostNooh, kyllä ainakin itse väitän muutaman vuoden takaista e36 328 manuaalia paljon tunnokkaammaksi ja ripeämmäksi, kuin nykyistä ohjelmoitua manuaali e46 330d:tä
Turbovehkeet on aina kuminauhoja ja diisselissä vielä huippuna loppuu mehut 3k kierrosten jälkeen
Itse en edes kusisi tuon aikakauden automaattia päin.
Toisaalta, en kyllä nykypäivänkään.
Ja on tosiaan aina yhtä hauskaa kun verrataan ohjelmoituja vehkeitä vakiopeleihin...
Jos siis järkevän vertailun apples-to-apples tekee, niin:
M52man>M52aut
Turhaa vertailla mihinkään moderneihin automaatteihin minkään perässä.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
Comment