No tää on nyt ollut myynnissä reilun kolme viikkoa, että ei tässä vielä kovin pitkään ole kaupiteltu. ...
Minullakin oli mielikuva jostain tullut, että tätä on kaupattu (edes hiljaisesti) puoli vuotta. No hyvä sitten jos ei ole kiire ja mikäs sillä on ajellessa kun kaikki toimii
Hauskasti koko ajan sivu sivulta hintaa pitäisi pudottaa entisestään. Pari sivua sitten siitä sai vielä kakskymppiä ja nyt saa enää seitsemäntoista... Eihän siinä vielä olisi ihan 50 pinnan tappiota vuoden omistukselle
Sulle jo kerrottiin että laita se 20t€ ja laitoit 22900€.... juna menee joten tälle ei mahda mitään, ei oo hybridi eikä pienipäästöinen eikä vielä nousukiidossa oleva klassikko.
Pidä tai myy halvalla, älä tyrkytä joka välissä, näkyy jo epätoivo...
Pidä tai myy halvalla, älä tyrkytä joka välissä, näkyy jo epätoivo...
Yleisellä tasolla kommentoin, että tuo mainittu epätoivon näkyminen ja kuuluminen saattaa karkoittaa ihan oikeita ostajiakin, mikäli on rivien välistä luettavissa, myyjän verbaalisesta kommunikaatiosta tai ihan naamastakin näkemällä aistittavissa, että autoa myydään suunnilleen varpaatkin ristissä. Se voi johtaa myös siihen, että ostaja alkaa epäillä autossa olevan jotakin erityistä vikaa, kun siitä noin toiveikkaasti halutaan eroon - tai siihen että ostaja rohkaistuu tarjoamaan sellaista ostohintaa mikä on myyjälle kestämätön ja johtaa kaupanteon päättymiseen.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Hauskasti koko ajan sivu sivulta hintaa pitäisi pudottaa entisestään. Pari sivua sitten siitä sai vielä kakskymppiä ja nyt saa enää seitsemäntoista... Eihän siinä vielä olisi ihan 50 pinnan tappiota vuoden omistukselle
Mielestäni sulla on hinta jo ihan kohdallaan, tämän auton myyntiä hidastaa minusta vain kapea ostajakunta. Nuo jo tehdyt remontit varmasti nostavat tämän auton kärkeen kun joku tällaista etsivä, ja näiden tyyppivioista tietävä alkaa tosissaan ostamaan.
Lisää toki ilmoitukseen ne projektikuntoiset sporttipenkit, jos ne kuuluvat kauppaan. Ainakin minulle tieto niistä olisi iso plussa kun niitä taitaa tähän malliin olla vaikea löytää käytettynä.
Laittaisin ne penkit paikoilleen. Aika ajoin olen kuutosia katsellut ja vielä aion sellaisen omistaakin, ja joka kerta selaan kuutosen ilmoituksesta ekana penkkien kuvat ja sitten vasta tehdyt huollot. Sairastahan se kyllä on, koska penkit lienee helpompi vaihtaa entä remontit tehdä, mutta tuolla se on takaraivossa että lättäpenkkiä ei talouteen enää tule. On ihmisiä jotka ei niiden penkkien päälle tajua mutta harrastajakunta tietää.
Itsekin laittaisin ne sporttipenkit paikalleen, tosin ne kannattaisi uudelleenverhoilla, jos tietää jonkun paikan missä ne saa kohtuulliseen hintaan teetettyä.
Varmasti nostaa auton hintaa vähintään tuon kunnostamisen verran, todennäköisesti jopa huomattavasti enemmän.
Itsellä myös se että tulee melkein skipattua sellaiset autot missä lättänäpenkit, vaikka ne olisikin helppo vaihtaa. Mutta kun siinä on kuitenkin sitten oma vaivansa etsiä ne sporttipenkit ja yleensä niitä ei silloin meinaa löytyä mistään järkevästi kun tarvitsisi, eikä varsinkaan oikeassa värissä.
Hinta minusta alkaa olemaan ihan linjassa varsinkin jos tekee tuon penkkimuutoksen. Vaatii varmasti vain hieman enemmän aikaa ja kärsivällisyyttä tälläisen myynti.
Itsekin laittaisin ne sporttipenkit paikalleen, tosin ne kannattaisi uudelleenverhoilla, jos tietää jonkun paikan missä ne saa kohtuulliseen hintaan teetettyä.
Varmasti nostaa auton hintaa vähintään tuon kunnostamisen verran, todennäköisesti jopa huomattavasti enemmän.
No ei todellakaan nosta huomattavasti auton hintaa, jos ei kalliimmat koneeseen tehdyt remontitkaan sitä tee. Saattaa helpottaa myymistä ja missään nimessä penkkien vaihtamisesta ei haittaa ole. Ennemmin tässä on kyseessä penkkien kunnostukseen kuluva raha vs laskea suoraan hintaa sen verran.
No ei todellakaan nosta huomattavasti auton hintaa, jos ei kalliimmat koneeseen tehdyt remontitkaan sitä tee. Saattaa helpottaa myymistä ja missään nimessä penkkien vaihtamisesta ei haittaa ole. Ennemmin tässä on kyseessä penkkien kunnostukseen kuluva raha vs laskea suoraan hintaa sen verran.
Nimenomaan luulisi helpottavan myyntiä todella paljon ja ei pitäisi joutua tinkimään niin paljoa, kuin noilla lättänäpenkeillä.
Jos kaksi identtistä autoa on myynnissä ja toinen on lättänäpenkeillä esimerkiksi hintaan 20000€ ja toinen lähes uudennäköisillä sportnahoilla pyynnillä 20900€, niin luulen suurimman osan ostavan tuon jälkimmäisen.
Nuo koneeseen laitetut eurot eivät kerro monellekaan juuri mitään, jos ei tekniikasta ymmärrä tai ole muuten perehtynyt näihin.
Monesti suurimmalle osalle hieno sisusta, hienot vanteet tai puskurit tms. tekevät auton paljon houkuttelevammaksi kuin tonnit mitä on hakattu korjauksiin.
Sulle jo kerrottiin että laita se 20t€ ja laitoit 22900€.... juna menee joten tälle ei mahda mitään, ei oo hybridi eikä pienipäästöinen eikä vielä nousukiidossa oleva klassikko.
Pidä tai myy halvalla, älä tyrkytä joka välissä, näkyy jo epätoivo...
En minä mitään tyrkytä. Muut käyttäjät tätä keskustelua tässä nostelevat. Enkä oikeastaan haluaisi edes, että tätä enää tässä vatvottaisiin. Epätoivo on oikeastaan ainoastaan sen suhteen, että ei tällaisesta taida tänä päivänä oikein mitään saada. Nyt se on 21900. Rahastakaan ei ole kiinni, muuta kuin periaatteen tasolla. Eli kyllä minusta olisi oikeus ja kohtuus tästä saada ainakin kakkosella alkava raha kaiken jälkeen. Muuten sen voisin antaa vaikka ilmaiseksi, jos sen ansiosta vaikkapa saataisiin Suomen reumahoito entiselle tasolle.
En minä mitään tyrkytä. Muut käyttäjät tätä keskustelua tässä nostelevat. Enkä oikeastaan haluaisi edes, että tätä enää tässä vatvottaisiin. Epätoivo on oikeastaan ainoastaan sen suhteen, että ei tällaisesta taida tänä päivänä oikein mitään saada. Nyt se on 21900. Rahastakaan ei ole kiinni, muuta kuin periaatteen tasolla. Eli kyllä minusta olisi oikeus ja kohtuus tästä saada ainakin kakkosella alkava raha kaiken jälkeen. Muuten sen voisin antaa vaikka ilmaiseksi, jos sen ansiosta vaikkapa saataisiin Suomen reumahoito entiselle tasolle.
Ihan mielenkiintoinenhan tämä keissi on eikä tällä foorumilla keskustelu auton myymisestä siitä mitenkään epätoivoista tee tai haittaa auton myyntiä. Sen sijaan moiset ilmaiseksianto- ja oikeus ja kohtuushuutelut ja periaatteisiin vetoaminen hieman sitä tekevät. Mitään oikeutta ja kohtuutta tässä ei ole olemassakaan. Se on vaan auto, jota oot joutunut korjaamaan.
En minä mitään tyrkytä. Muut käyttäjät tätä keskustelua tässä nostelevat. Enkä oikeastaan haluaisi edes, että tätä enää tässä vatvottaisiin. Epätoivo on oikeastaan ainoastaan sen suhteen, että ei tällaisesta taida tänä päivänä oikein mitään saada. Nyt se on 21900. Rahastakaan ei ole kiinni, muuta kuin periaatteen tasolla. Eli kyllä minusta olisi oikeus ja kohtuus tästä saada ainakin kakkosella alkava raha kaiken jälkeen. Muuten sen voisin antaa vaikka ilmaiseksi, jos sen ansiosta vaikkapa saataisiin Suomen reumahoito entiselle tasolle.
Yli 20t€ on kyllä paljon 13 vuotta vanhasta autosta, oli se sitten mikä tahansa valtamerkkeihin kuuluva.
Jos ei ole pakko myydä, niin sitten vaan pitää tuolla hintatasolla ja odottaa sopivaa ostajaa. Voi ihan hyvin olla, että suomen markkinoilla sellaista ei löydy koskaan tai sitten ostaja on huomenna ovella.
Mielestäni liikkeiden hyvitykset kuvastavat hyvin näiden myyntimahdollisuuksia ja riskivaraumaa on pakko laskea hyvitykseen, kun voi olla, että auto seisoo vuodenkin hallissa ja menee kaupaksi vasta kun pyynti on huomattavan alhainen.
Hauskasti koko ajan sivu sivulta hintaa pitäisi pudottaa entisestään. Pari sivua sitten siitä sai vielä kakskymppiä ja nyt saa enää seitsemäntoista... Eihän siinä vielä olisi ihan 50 pinnan tappiota vuoden omistukselle
Ei varmaan tullut yllätyksenä. Autossa kuitenkin Bemun yksi paskimmista moottoreista jotka tietävämmät harrastajat kiertää kaukaa. Ton konetyypin ongelmien kanssa moni korjaamokin on ihmeissään.
Nyt se on 21900. Rahastakaan ei ole kiinni, muuta kuin periaatteen tasolla. Eli kyllä minusta olisi oikeus ja kohtuus tästä saada ainakin kakkosella alkava raha kaiken jälkeen. Muuten sen voisin antaa vaikka ilmaiseksi, jos sen ansiosta vaikkapa saataisiin Suomen reumahoito entiselle tasolle.
No heti tuli yksi suosikkilistaaja lisää Ja sen en ollut minä. Sillä 19900e olisi tullut varmaan pari kolme, siinä on se maaginen rajapyykki. Sama juttu onko auton mittarissa 190tkm tai 210tkm, käytännössä täysin sama juttu mutta joillekin ostajille kynnyskysymys
Ei varmaan tullut yllätyksenä. Autossa kuitenkin Bemun yksi paskimmista moottoreista jotka tietävämmät harrastajat kiertää kaukaa. Ton konetyypin ongelmien kanssa moni korjaamokin on ihmeissään.
Ei toi niin paska moottori minusta ole mitä annat ymmärtää. Kaikissa toki huonot puolensa. Ja Mikan myynti ei ole kyllä epätoivoista ollut jos joku niin on täältä saanut käsittää. Aivan asiallista ollut eikä ole pakon edessä ollut luopumassakaan autosta.
Siis tuohan on aivan loistava moottori, kunhan on kunnossa. Totta on, että kyseisessä moottorissa on omat ongelmansa ja se toki luo mielikuvaa huonosta moottorista, mutta kunnossa ollessaan se on todella hieno. Kuluttaa hämmästyttävän vähän ja antaa kuitenkin hyvät tehot. Bmw on rakentanut hienon moottorin mutta sen varjopuolena onkin se, että sisään mahtuu paljon liikkuvia osia. Venttiilivarren kumien materiaali on epäonnistunut alunperin. Korjaavat osat ovatkin jo eri materiaalia.
Comment