Paha on koko, kun tuo 60cm jää 23,6"... Meneeköhän 24" sulka jo liian pitkäksi, kun ajattelin rungottomia kokeilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pyyhkijän sulat - tiedettä?
Collapse
X
-
Nyt toiset Bosch 600S sulat menossa E32:ssa. Vaikea muistella mikä olisi enemmän vituttanut kuin kumpikaan näistä sulkapareista. Aivan paskat. Autossa oli semitoimivat sulat ja innokkuuttani vaihdoin uudet. Molemmat parit viikon käytön jälkeen jättää pistemäistä viivaa ja tihkusateessa jättää kunnon kalvon lasiin. Tekisi mieli tunkea nämä sulat bosch-miehen ahteriin.
Kunhan saan rahan ulos liikkeestä niin marssin marmoritiskille hakemaan originellit tai ryyppään rahat.E39 540iA M62TUB44
Comment
-
-
Originally posted by Patriot View PostKunhan saan rahan ulos liikkeestä niin marssin marmoritiskille hakemaan originellit tai ryyppään rahat.
Toki E32/E34:een joutu hiukan kuskinpuolen sulkaa soveltamaan, että saa sopimaan rungottoman pyyhkijän. Itselleni ei kyllä tule enää yhtään rungollista pyyhkijää.
Comment
-
-
Ongelmaksi muodostui rungottomassa ettei se pysy motarinopeudessa lasissa, pitäisi olla joku ilmanohjain. Onko tuohon jotain vinkkejä?
Kokeilin halpahallista CAP viewmax merkkisiä Valeo rungoton kopioita jotka pyyhkivät varsin hyvin, hintaakin oli vain noin 15e/kpl. Asentuivat kasaamalla erinäisiä nurkissa olleita kilkkeitä varteen.ex-535iA E34
Comment
-
-
Originally posted by Patriot View PostNyt toiset Bosch 600S sulat menossa E32:ssa. Vaikea muistella mikä olisi enemmän vituttanut kuin kumpikaan näistä sulkapareista. Aivan paskat. Autossa oli semitoimivat sulat ja innokkuuttani vaihdoin uudet. Molemmat parit viikon käytön jälkeen jättää pistemäistä viivaa ja tihkusateessa jättää kunnon kalvon lasiin. Tekisi mieli tunkea nämä sulat bosch-miehen ahteriin.
Kunhan saan rahan ulos liikkeestä niin marssin marmoritiskille hakemaan originellit tai ryyppään rahat.
Mikä ihme näitä pyyhkijöitä vaivaa? Jättävät aivan järjetöntä kalvoa tuulilasiin. Paperilla pyyhkiessä ei paperiin muutaman kerran jälkeen jää enää mustaa töhnää mitä aluksi. Lasi on pesty. Voisiko vika olla lasinpesunesteessä mitä käytän? Sen verran olen pyyhkijäskeneä seurannut, että aivan uusimmat Boschilaiset on pakattu ilmatiiviiseen pakettiin, kun taas nämä mitä olen ostanut, ovat vanhassa avoimessa paketissa. Voisivatko nämä olla jotain varastonjäämiä ja siksi niin paskoja vai olenko totisesti löytänyt tämän autonosien valmistajan akilleen kantapään?Last edited by Patriot; 03-12-2007, 20:28.E39 540iA M62TUB44
Comment
-
-
Originally posted by Patriot View PostHah, antabus ranteessa pakotti hakemaan vielä kolmannet BOSCHilaiset. Nyt olen kolmatta viikkoa rouskinut Prozaceja näiden kumilärpättimien takia.
Mikä ihme näitä pyyhkijöitä vaivaa? Jättävät aivan järjetöntä kalvoa tuulilasiin. Paperilla pyyhkiessä ei paperiin muutaman kerran jälkeen jää enää mustaa töhnää mitä aluksi. Lasi on pesty. Voisiko vika olla lasinpesunesteessä mitä käytän? Sen verran olen pyyhkijäskeneä seurannut, että aivan uusimmat Boschilaiset on pakattu ilmatiiviiseen pakettiin, kun taas nämä mitä olen ostanut, ovat vanhassa avoimessa paketissa. Voisivatko nämä olla jotain varastonjäämiä ja siksi niin paskoja vai olenko totisesti löytänyt tämän autonosien valmistajan akilleen kantapään?
Molempia sulkia useampi pareja käyttäneenä pidän molempia suht samantasoisina sulkina. Kumpikaan ei pidä ääntä, mutta molemmissa mulla on sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Outoa. Nyt ostin viimeksi Twinit, mutta alusta saakka jättäneen raitoja (laitettu paikalle tammi-helmikuussa 2007). Seuraavaksi kyllä kokeilen rungottomia tai Championeja.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Minullakin oli viimekesänä parit boschit joista ensimmäiset alkoivat jättämään raitoja jo toisena päivänä, ja viikon päästä olivat jo käyttökelvottomat. Toinen pari taas ei jättänyt ollenkaan raitoja, mutta parin viikon päästä rupesivat jyttyyttämään tihkusateella ja kuivemmalla. Nyt paikallaan on jo puoli vuotta olleet championit ja hyvin on toiminut.
Ihmetyttää vaan nuo boschit, kun porukoitten nippanissa yks pari on normaalisti kestänyt jopa n. 2 vuotta.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
täälläkin olisi aika ostaa uudet sulat ja kahden vaihella olen rungotomat vai orkkikset(uudet kumit) jotenka kertokaas nyt miten nua rungotomat ovet toimineet nyt kun on tullut jo hieman lunta
edit: erityisesti minua kiinnostaisi miten toimineet e36:ssaLast edited by Spiddu; 04-12-2007, 00:05.BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by bman View PostKokeilinpa itse tuollaista rungotonta, muuten hyvä mutta ulisi ja vikisi parin päivän jälkeen helkkaristi vaikka lasi oli aivan märkänä, aiheutti lopulta kunnon hermonraastoa ja muuten lenti kauas...
Comment
-
Comment