Kk laakerit, vanos painelinja, vanos solkut, vaihteiston hydrauliikkaan vähän päivitystä + perus huoltojutut kuntoon niin taas mennään auringonlaskua kohden pitkän matkaa.
Melkein autonhinta x2 jos ei itse pysty tekemään Tuliskohan tälläinen +500hv mese halvemmaksi?
Onkos tätä käynyt joku paikan päällä katsomassa? Ollut jo niin kauan myynnissä ja edelleen samat kuvat jotka eivät ole kaikista mairittelevimmat. Ei mielestäni ole ihmekään jos ei ole kysyntää :think
On kyllä huonossa kunnossa, itsekin näin tuon tuossa naapurissa hiekkakentällä ja kävin vähän kyselemässä viime kesänä mutta on liikaa tekemistä suhteessa hintaan. Luottaa siihen että joku ns. Jonne ostaa silmät kiinni.
Tonnin ruoskat alkaneet nostaa hintaa...Mistähän tuokin hinta perustuu, siis ei ole tyhmä joka pyytää, mut silti. Kovaa vauhtia e30 hinnat nousemassa suomessakin https://www.nettiauto.com/bmw/318/11057333?
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Tonnin ruoskat alkaneet nostaa hintaa...Mistähän tuokin hinta perustuu, siis ei ole tyhmä joka pyytää, mut silti. Kovaa vauhtia e30 hinnat nousemassa suomessakin https://www.nettiauto.com/bmw/318/11057333?
Sinä olet myöhässä. E30 hinnat ovat olleet aikalailla nousujohteisia jo pari vuotta.
Vielä kun jemmaan emännän 325ix:ää jonkin aikaa niin siitähän saa ihan rahaa
Ei. Eikä yhdestä palaneesta ole koskaan saanutkaan vielä hylkyä.
Ei kai palaneesta polttimosta saakaan kuin huomautuksen mutta tuossahan puuttuu umpiosta kokonainen palaminen. Olin siinä uskossa, että ajovaloumpioiden pitää olla ehjät
Ei kai palaneesta polttimosta saakaan kuin huomautuksen mutta tuossahan puuttuu umpiosta kokonainen palaminen. Olin siinä uskossa, että ajovaloumpioiden pitää olla ehjät
Umpiot onkin ehjät, puuttuu ainoastaan kurkkarityyppisen lampunpesurin peitelätkä.
Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Ostin 2015 F10 LCI 530d xDrive M Sportin Ruotsista syksyllä 2017 146 tkm ajettuna hintaan 250 ksek. Myin sen alkukesästä 2018 165 tkm ajettuna hintaan n. 35000 e, eli sain kaikki kulut huomioiden käytännössä omat pois.
Comment