Originally posted by Jesse93
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
-
-
Mustasta väristä en itse tykkää, mutta jos johonkin niin tähän se sopiiF33 420i -15 Cabrio Alpinweiss III
L322 4.4TDV8 -11 SUV Barolo Black
E86 3.0si -06 Coupe Silbergrau
E39 B10 -02 Touring Titansilber
E39 D10 -01 Touring Oxfordgrün II
E46 318i -98 Sedan Farngrün
E30 320i -89 Cabrio Diamantschwarz
E30 318is -88 2D Sedan Alpinweiss II
Comment
-
-
Originally posted by AEP View Post
Bongaus: https://www.nettiauto.com/lancia/y10/11079845
Jo on korimalli valittu rakenteluunSaattaa 8 tonnilla olla ostajapuolella vähän hiljaista
EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Perjantai iltaisin aina näitä pukkaa, just sillon kun moderaattorit ei oo töissä ja saa olla esillä koko viikonlopun.
Homman nimi menee niin että rupee olee monta ostajaa, ja tarvii lyödä käsirahat / varausmaksu.
Joskus aikanaan mun edellinen bimmeri kun oli, 530 da m-sport 2009, manne otti autostani kuvia kadulla, sisäkuvat arpo netistä, ja auton tiedot trafilta, ja omilla tiedoilla pe iltana nettiautoon, ja hinnaks -40% markkina-arvosta. No, joku oli ottanut maksullisen tekstarin trafilta, ja soitti mulle vahingossa, eikä mannelle. No, eikun vedättämään vedättäjää. Manne puhui ilman aksenttia, ja tiesi bimmereistä. Suostui tuomaan auton näytille 6h päästä, illalla, paikalliselle abcille. No, 3h ennen treffejä manne soittaa et nyt on tullut niin paljon puheluita et tarvitaan varausmaksu, 2000e. Kuittaisun et mun auto on mällätty ja meni lunastukseen, tarviin uuden auton tilalle ja pian, ja haluun just tollasen, voin maksaa sulle 3000e pyyntihinnan päälle, ja mä lähden vaikka seuraavalla bussilla sun työ tästä, mites on, tehdäänkö kaupat? Hitto mikä ämpyily alko.
No siinä kun ämpyili ni rupesin jo hieman syyttämään että älä nyt jumalauta sano et sää vedätät, et mulla on oikeesti hätä saada auto alle ja sä yrität kalastaa vain käsirahaa ja aiot kadota, omistatko edes auton? Rekkarilla sain auton vin koodin, ja sisustan väri ei täsmää muuten? ja torvi korvaan tässä kohtaa.
Mutta jos jollain on tylsää ni menkää toki heittämään 28000e tarjous tosta. Ja jos joku tekis hupi-ilmoituksen jotta sais omansa tuontiautonsa veroa alaspäin, tuskin laittais pe iltana sitä tonne, ja puhelin ois varmaankin joitan muuta kun tuo.Last edited by aimoo; 25-01-2020, 08:46.530da m-sport touring 2015
Comment
-
-
No nythän alkoi rotan vuosi,sopii kaaleille oikein hyvin.
Ne on kyllä semmoisia koiria,että oksettaa.
Varsinkin noihin vanhuksiin kohdistuvat paskat valepoliiseina ja ne ämmät valehoitajina.
Sitten vielä kehtaavat vinkua syrjinnästä. Jos heistä 98% on tuomittu jostain,niin pitäisikö vaikka peiliin katsoa.
Vaikka mitäpä se auttaa,psykopaatteja kun on.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostMercedes-Benz Vito 114Cdi vm.-17
Mercedes-Benz C200Cdi vm.-16
Bmw E30 320i Cabriolet vm.-90 bagged
Comment
-
-
Originally posted by RikuBMW View PostJälkikäteen vaihdettu puskurit. Kattoverhoilu ei ole musta ja ratti on myös pappamalli, eli ei ole kyllä alkuperäinen M-Sport.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostNo sehän oli täällä selvää, mutta liike mainostaa M-Sporttina, onko myyjä edes perillä mitä aito tarkoittaa?Mercedes-Benz Vito 114Cdi vm.-17
Mercedes-Benz C200Cdi vm.-16
Bmw E30 320i Cabriolet vm.-90 bagged
Comment
-
-
Originally posted by RikuBMW View PostJälkikäteen vaihdettu puskurit. Kattoverhoilu ei ole musta ja ratti on myös pappamalli, eli ei ole kyllä alkuperäinen M-Sport.
Noista lättäpenkeistä sen verran, että en ymmärrä miksi jengi dissaa niitä jatkuvasti. Itsellä on toisessa sport-penkit ja toisessa autossa lättäpenkit ja jos rehellisesti pitäisi valita se kumpi on mukavampi ajossa niin ottaisin koska vaan lättäpenkit.E88 & F56 electric
Comment
-
-
Originally posted by fransesco View PostNoista lättäpenkeistä sen verran, että en ymmärrä miksi jengi dissaa niitä jatkuvasti. Itsellä on toisessa sport-penkit ja toisessa autossa lättäpenkit ja jos rehellisesti pitäisi valita se kumpi on mukavampi ajossa niin ottaisin koska vaan lättäpenkit.
Mutta makuasiat ovat makuasioita, turha niistä on edes kiistellä
Comment
-
Comment