Originally posted by ;4167514
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XX (+ muita merkkejä)
Collapse
X
-
Originally posted by BeamR View Postolen ymmärtänyt että kiinnostuneet etsii mahdollisimman halpaa täysähkistä mahdollisimman edulliseen työmatka-autoiluun. Siihenhän tää keskustelu (ja tommonen halpa leaf) on ihan paikallaan. En usko että kukaan tommosta etsii siksi että se on niin sairaan kaunis ja hyvännäköinen ja suuri nautinto omistaa.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostJuuri näin. Yksi tärkeimpiä syitä, miksi omakin s-autokiinnostus on herännyt. Noita ihania, kauniita Leafejä ei taida olla vasurina lainkaan?
Eli hinnat alkaen mallia vain ja kehälle suhaamaan, jos japanista jotain aikoo 😀
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostNo tuosta pitikin mainita että kun noita saa alle ysin jo euroopastakin vasemmanpuoleisella ohjauksella niin en kymppiä maksaisi japsiversiosta vaikka olisi mitä himmeliä.
Eli hinnat alkaen mallia vain ja kehälle suhaamaan, jos japanista jotain aikoo 😀
Comment
-
-
Originally posted by nokonzok View PostKuntohommat on varmaan tuttuja JDM-autoja ennenkin ihmetelleille, eikä varmaan tarvitse suurta mielikuvitusta kuvittelemaan miltä näyttää Euroopan toiseksi halvin Leaf Virosta, Espanjasta, Italiasta tms., missä ne halvimpia ovat.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Post+1
Se on se hetki kun tukka on edessä ja elämä takana
Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by nokonzok View PostNiissä alle ysin vehkeissä tosin pääsee tekemään sen saman akkurempan, jolloin se on jo selvästi päälle kympin. Mutta totta on, että aika paljon saa himmeliä olla, että kannattaa kymppiä maksaa japsiversiosta. Kuntohommat on varmaan tuttuja JDM-autoja ennenkin ihmetelleille, eikä varmaan tarvitse suurta mielikuvitusta kuvittelemaan miltä näyttää Euroopan toiseksi halvin Leaf Virosta, Espanjasta, Italiasta tms., missä ne halvimpia ovat.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
Comment
-
-
Originally posted by j-a View PostJoo, tähän liittyen olisikin mielenkiintoista tietää että mitä tyyppivikoja noissa lefoissa on akustojen lisäksi, sillä ainakin itse olen kantapään kautta oppinut että kaikki ko.mallisarjan tyyppiviat (jotka ei sytytä varoitusvaloa tai näy otsallakin) saa japsilasta 4/B-luokituksilla varustetusta valmistautua korjaamaan..
Muilta mailta hankkiessa vielä pari huomiota:
Jenkkimalleissa on syytä tarkistaa, että löytyy Chademo-töpseli, on nimittäin myyty ilmankin...
Navilla varustetuissa japsimalleissa pitää olla karttojen muistikortti paikallaan, muuten koko grammari on täysin pimeä. Helppo bongata huutokauppojen kuvista, näytössä lukee isolla "NO SD-CARD" jos kortti puuttuu.
Comment
-
-
Originally posted by nokonzok View PostAkkujen lisäksi alkupään autoissa lämmittimen PTC-vastus pimenee ja polttaa mennessään jossain DC/DC boksin syövereissä olevan sulakkeen. Osat 500 €, työtä 5 päivää (hieman, mutta vain hieman kärjistäen). Vastus on muuten Ebersprächer ja made in Germany. Muuten tuppaavat olemaan hyvinkin vikavapaita.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
Comment
-
-
Originally posted by Saukko View PostTöihin autolla menevä ihminen viettää suurimman osan autoilu urastaan työmatkaliikenteessä. Eräskin foorumilainen sanoi onnellisena? Farkkugolffilla ajavalle toverille että miksi pitää ehdontahdoin rankaista itseään?Noh nämä on jokaisen omia valintoja
Minä olen tällä hetkellä tyytyväinen. Autoilu ei maksa oikeastaan mitään ja jännittää ei tarvitse. Taas on kohta menty vuosi ilman mitään. Vakuutusta juuri sen verran, että ei olla laittomia jne. Ei vaan kiinnosta enää pätkääkään maksaa kallista ”kuukausivuokraa” autoilusta. Näissä autohommissa on mennyt niin paljon rahaa viemäriin vuosien saatossa, että samalla rahalla voisi vaikka lomailla pari vuotta mieluummin.Last edited by mikae34; 20-12-2019, 17:22.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by nokonzok View PostMinulla on myös suurella innolla tehty -77 Volvo 242 Mazda RX-8:n Wankel-moottorilla ja voimansiirrolla, mutta ei ole silläkään pariin vuoteen tullut ajeltua.
Joku tampio tönäisi parkkiksella lommon mun japsituonti-ässän virheettömään kylkeen viime keväänä. Vit*taa vieläkin. Sitten yllätin kaikki (myös itseni) ja hain Ruotsista neljän tonnin priuksen. Ei harmita lommot ja suolaloskassa kyntäminen enää yhtään.
Mietin että miten ihmeessä päädyin priussiin jonka jokunen vuosi sitten näin lähinnä petturuutena autoilulle ja ajamiselle. Syy varmaan se että se ei ole auto vaan liikkumisväline, ja sellaisena aivan hemmetin pätevä.Ex: W114, W123, E34, E83, S211, E61, E39, W220
X308 Jaguar XJ + R1100RT + Ioniq hybrid
Comment
-
-
Originally posted by harriba View Post
Joku tampio tönäisi parkkiksella lommon mun japsituonti-ässän virheettömään kylkeen viime keväänä. Vit*taa vieläkin. Sitten yllätin kaikki (myös itseni) ja hain Ruotsista neljän tonnin priuksen. Ei harmita lommot ja suolaloskassa kyntäminen enää yhtään.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostTämä farkkugolfilla ajava toveri olisi voinut vastata sille foorumilaiselle vaikka näin. ”Niinpä, miksi ihmeessä ajaisin uudehkolla bemarilla ja jännittäisin milloin syttyy mikäkin varoitusvalo, kun voin pipo löysällä ajella varmuudella ja halvalla ajoni”.
Minä olen tällä hetkellä tyytyväinen. Autoilu ei maksa oikeastaan mitään ja jännittää ei tarvitse. Taas on kohta menty vuosi ilman mitään. Vakuutusta juuri sen verran, että ei olla laittomia jne. Ei vaan kiinnosta enää pätkääkään maksaa kallista ”kuukausivuokraa” autoilusta. Näissä autohommissa on mennyt niin paljon rahaa viemäriin vuosien saatossa, että samalla rahalla voisi vaikka lomailla pari vuotta mieluummin.
Nyt on tullut suhattua 80 tkm nykyisellään yli 440 tkm ajetulla 2.2 HDi automatique C5 Sitsolla ja täytyy sanoa, että on ollut aika luotettava, todella mukava ja erittäin suuntavakaa auto. No joo, onhan tuossa ollut tietysti ollut puslien yms. nuppien vaihtoa, mut eipä sitä voi 500 €:n autolta ihan kaikkea vaatiakaan.
Vakuutukset on n. 140 €/v ja pakuna veroa mahtaa mennä vajaa 400 €/v. Toki jostain pitää kärsiä ja Sitson ominaisuus on se, että vikavalo palaa katsastusten välit, mut se ei vaikuta mitenkään ajamiseen.Pemari, Sitikka, Viiatti, sekä usiampi moottoripyörä.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostTämä farkkugolfilla ajava toveri olisi voinut vastata sille foorumilaiselle vaikka näin. ”Niinpä, miksi ihmeessä ajaisin uudehkolla bemarilla ja jännittäisin milloin syttyy mikäkin varoitusvalo, kun voin pipo löysällä ajella varmuudella ja halvalla ajoni”.
Minä olen tällä hetkellä tyytyväinen. Autoilu ei maksa oikeastaan mitään ja jännittää ei tarvitse. Taas on kohta menty vuosi ilman mitään. Vakuutusta juuri sen verran, että ei olla laittomia jne. Ei vaan kiinnosta enää pätkääkään maksaa kallista ”kuukausivuokraa” autoilusta. Näissä autohommissa on mennyt niin paljon rahaa viemäriin vuosien saatossa, että samalla rahalla voisi vaikka lomailla pari vuotta mieluummin.
Comment
-
Comment