Pelastettavissa oleva 3.0 M3. Lähtö 500kjpy, ja positiivistahan näissä on ruosteettomuus. Kopaltaan lohduttomien suomi-autojen kiinni ruostuneiden pulttien katkomisten jälkeen näitä on aina kiva ropata
Lähes virheetön joskin hieman tuunattu ja vähän ajettu 320si. Kelpais mulle. Ei tarttis ainakaan miettiä valvetronicin kuntoa.
Juu ei mutta tilalle saa lohko / mäntä ongelmat. Ja jos miettii niin pitkälle että tuollaisen myy Suomessa niin voi olla aika haastavaa. Aika harva osaa arvostaa tuollaista kireää neloskonetta kun samalla rahalla saa kutoskoneisen + moottorin ongelmat mistä juttua riittää jos mallin googlettaa..
Juu ei mutta tilalle saa lohko / mäntä ongelmat. Ja jos miettii niin pitkälle että tuollaisen myy Suomessa niin voi olla aika haastavaa. Aika harva osaa arvostaa tuollaista kireää neloskonetta kun samalla rahalla saa kutoskoneisen + moottorin ongelmat mistä juttua riittää jos mallin googlettaa..
Näinhän se on
Harmillisen isovikainen on tuo kone, vaikka muuten pidänkin tuon auton historiikista.
Juu ei mutta tilalle saa lohko / mäntä ongelmat. Ja jos miettii niin pitkälle että tuollaisen myy Suomessa niin voi olla aika haastavaa. Aika harva osaa arvostaa tuollaista kireää neloskonetta kun samalla rahalla saa kutoskoneisen + moottorin ongelmat mistä juttua riittää jos mallin googlettaa..
Talbotistakin löytyy vikaa Googlettamalla, toki noissa on ollut vaihtokoneita todella monessa mitä itsenikin läpi noita kulkenut. Mutta ei se myynti sen vaikeampaa ole, ei kaikki sitä 6-koneista halua ja onhan niissäkin suutinvikoja yms piilevää monen tonnin edestä. Ja joskus 10v sitten e36 318is meni heti kaupan ja kovempaankin rahaan mitä m50b25 koneiset.
Comment