Itsekään ei ole tullut tähän keskusteluun enää kovin aktiivisesti osallistuttua takavuosiin verrattuna. Päällimmäisenä syynä se, etten enää keksi mitään kiinnostavia pelejä mitä kannattaisi japanista tuoda.
Ahdetut mersut, avomersut ja avobemarit tuli kokeiltua ne mitkä tän vuosituhannen ekalta vuosikymmeneltä on kiinnostaneet, ja ainakin viimeksi kun katoin niin tokan vuosikymmenen kamppeiden roudaus ei vaikuttanut järkevältä. Japsivehkeet ja varsinkaan vänkärin ajettavat ei itseä oikein koskaan ole kiinnostaneet. Näinpä toistaiseksi rappaillaan vaan niitä romuja joita nurkissa jo on, tossa museointia odottavassa bemmissä ainakin on jo askaretta jonossa, "Wartungsstau" niinku saksalainen sanois...
BMW Japanista XX (+ muita merkkejä)
Collapse
X
-
Sivusilmällä nipponiaa harvakseltaan katellu, siellä ei ole mitään myytävää. Ne harvat mitä olen tarkemmin tsekannu on kaikki päätyny unsold. Eli enemmän haluisivat saada rahaa. Kyllä nyt näyttää että viimeiset tätä reittiä tulleet autot on jo pihassa...
Leave a comment:
-
Korona taisi tämän(kin) hiljentää. Ja laivausongelmat.Originally posted by ritariässä View PostJapanissa varmaan jo huomattu kun kauppavirta Suomeen hiljennyt, ei enää niin paljoo oo herkkuja linkitelty tähän ketjuun:think
Kaipa jos tämä höpsötys jossain kohdin taas loppuu niin tämäkin palaa normaaliksi.
Leave a comment:
-
Japanissa varmaan jo huomattu kun kauppavirta Suomeen hiljennyt, ei enää niin paljoo oo herkkuja linkitelty tähän ketjuun:think
Leave a comment:
-
Vähän ohi aiheen mutta missä on Japanintuontien grand old man ja paljon infoa asiasta foorumilla jakanut nimimerkki BeamR? Vuoteen ei ole postannut mies mitään.
Leave a comment:
-
Mikäs tää valuuttavirhehomma on?
Eli useemman vuoden mentiin hatusta vedetyillä kursseilla. Ainakaan omalla kohdalla ei tullut kovin helposti noi rahat takaisin. Ei ollut iso summa mutta kolme autoa tuolle ajalle kuitenkin. Jos itse olisin ollut velkaa noin kauan niin olisi huonommin käynyt. Kai sitten ainoa epäonninen olin kun ei keskustelua aiheuttanut.
Leave a comment:
-
Mikäs tää valuuttavirhehomma on?Originally posted by amrojnuuti View PostMites muille kävi ton tullin valuuttavirheen kanssa? Itse sain rahani pois tänään. 6 kk vittuilin aktiivisesti ja noin 20 spostia kirjoittelin. Harvoin on noin pieni summa ollut noin tiukassa. Aika outoa jos itse olisin ainoa joka tuntui jäävän palautusten ulkopuolelle. Kolme autoa laivasin nipponiasta tolla aikävälillä jossa virhettä laitettiin peliin.
Leave a comment:
-
JPC:ltä myös hyviä kokemuksia. Hoitavat nykyään kommunikoinnin whatsappilla ja on todettu toimivaksi. Kyselevät esimerkiksi perään, että oletko ihan tosissasi huutamassa autoa jonka tuulilasi on halki. Samoin hintaneuvottelu onnistui online, kun huuto ei riittänyt myyjälle.Originally posted by 6Fears7 View Post
Edit. Ja siis Jpc kyseessä. Homma toiminut hyvin, käännökset tulleet suht nopeasti ja muutenkin neuvottu mitä autoja kannnattaa huutaa. Ja jos autoissa on jotain epäilyttävää niistä on kerrottu, esim airbag puuttuu tai niin vakava öljyvuoto ettei laivayhtiö ota kuljetukseen.
Pari viikkoa haeskelin uutta ajoneuvoa F01/F10 rintamalta. Yleensä löytyy 1-2 ehdokasta per päivä joista tarjota. Hinnat on noissa kohtuulliset verrattuna vaikka E60 tai E90:iin, joissa hinnat nousussa.
Matkaan tarttui viimein F01 740i 720kyen. Samana päivänä meni E90 pre-LCI 335i m-sport 820kyen
Leave a comment:
-
valuuttavirhe
Mites muille kävi ton tullin valuuttavirheen kanssa? Itse sain rahani pois tänään. 6 kk vittuilin aktiivisesti ja noin 20 spostia kirjoittelin. Harvoin on noin pieni summa ollut noin tiukassa. Aika outoa jos itse olisin ainoa joka tuntui jäävän palautusten ulkopuolelle. Kolme autoa laivasin nipponiasta tolla aikävälillä jossa virhettä laitettiin peliin.
Leave a comment:
-
Joko se rantautui?Originally posted by luokyio View PostTuo edellisellä sivulla huutamani CL oli rahdiltaan 160 000 jpy, eli ei kokonaisuudessa kovinkaan kummoista merkitystä vaikka nousua onkin ollut. Kohta kuukauden on odotellut Newcastlessa loppumatkan kyytiä, nyt nähtävästi lopulta 3.11. olisi Hangossa, mikäli viimeinen etappi sujuu odotetusti. Reilu neljä kuukautta siis huudosta siihen, että näkee livenä. Ei hirveän hätäisen hommaa
Ensi kesälle jos meinaa auton saada, niin alkaa olla kohta jo huutojen paikka siis...
Leave a comment:
-
Tuo edellisellä sivulla huutamani CL oli rahdiltaan 160 000 jpy, eli ei kokonaisuudessa kovinkaan kummoista merkitystä vaikka nousua onkin ollut. Kohta kuukauden on odotellut Newcastlessa loppumatkan kyytiä, nyt nähtävästi lopulta 3.11. olisi Hangossa, mikäli viimeinen etappi sujuu odotetusti. Reilu neljä kuukautta siis huudosta siihen, että näkee livenä. Ei hirveän hätäisen hommaa
Ensi kesälle jos meinaa auton saada, niin alkaa olla kohta jo huutojen paikka siis...
Leave a comment:
-
Jonkunlaista ruuhkaa laivaliikenteessä on, alunperin auton oli tarkoitus mennä laivaan tämän viikon perjantaina, nyt arvioitu lähtöpäivä 17.11. Siinäkin tilana SPACE PENDING.
Leave a comment:
-
Tuossa hintatietoja syyskuulta.
Auto menossa laivaan 29.10, reilu kuukausi ostopäivästä, arvioitu saapumispäivä Suomeen vähän ennen joulua.
Edit. Ja siis Jpc kyseessä. Homma toiminut hyvin, käännökset tulleet suht nopeasti ja muutenkin neuvottu mitä autoja kannnattaa huutaa. Ja jos autoissa on jotain epäilyttävää niistä on kerrottu, esim airbag puuttuu tai niin vakava öljyvuoto ettei laivayhtiö ota kuljetukseen.Attached FilesLast edited by 6Fears7; 10-10-2021, 10:55.
Leave a comment:
Leave a comment: