Originally posted by Joba
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Foorumilla jenkkiauto harrastajia?
Collapse
X
-
Vinkkinä jenkkifaneille. Tuttuni on myymässä avosämpyläänsä uusien projektien tieltä. 52 vuoden packard, alunperin 4d ht ja nyt siis kaksovinen avo carson topilla tai rätillä, molemmat löytynee edelleen. Auto on tamperestissa ja kuvat ja puhelimet löytyy nettiautosta. Ei, en avaa toista sivua ja lisää linkkiä. Ei siellä montaa packardia ole, eikä varmasti yhtään läheskään samanlaista! Siitä jollekkin palkittu lowrider!Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.
-Hevonv*ttu connection-
Comment
-
-
Originally posted by S.Kaulaote View PostPari entistä ja nykyinen:
Originally posted by samtheMan View PostTulihan sitä sitten itsekkin laitettua jääkaappi..
Öljynvaihto käy ainakin kätevästi kun alle mahtuu heittämällä. Omaan talliinhan tuo vekotin ei edes mahdu. Kuvissa alla kesärenkaat jotka on aikalailla pienet, talveksi sitten alle paljon muhkumpaa.
on ainakin vanissa maavaraa D: on kyllä jyhkeen näkönenfuck the fuel economy.. :f:
chevrolet chevy van 6.2 Diesel, Suzuki Intruder 1400cc
Comment
-
-
Onhan täällä jenkkiautoharrastajiakin En oikeen tiiä kumpaa olen enempi ku bemareita ja jenkkejä on molempia ollut sen kymmenkunta, nyt olen saavuttanut sen henkisen balanssin ilmeisesti ku tallissa on sekä bemari että jenkki
Mm. tällasia jenkkikotteroita mulla ollu:
- Buick Electra STW 1985
- Chevrolet El Camino 4.3EFi 1986
- Oldsmobile Starfire 350cid 1976 (vastaava kuin Chevrolet Monza)
- GMC Jimmy 4X4 "monsteri" 350cid 1984
- Chevrolet Caprice Classic "sämpylä" 305cid 1991
- Chevrolet Blazer K5 Silverado 4X4 6.2D 1984
- Chevrolet Sportside Choo Choo Customs 350cid EFi 1989
- Ford Bronco 4X4 3.3l Turbo diesel 1984
+ tää nykyinen jo melkein 6 vuotta mulla ollut alkuperäinen Chevrolet Camaro Iroc-Z 1986 350cid koneella jossa Paxtonin remmiahdin
Jenkeistä oon tykänny ihan pirusti ja lähes kaikki noista olisin halunnu pitää mutta ei ihan rahkeet oo riittäny kaikkia pitämään Mulla oli vastikään MB 500 SEC käyttiksenä ja se tuli nyt vaihdettua tuohon E39 525 TDSA:han. Edellinen bemukka oli E32 730iA pari vuotta sitten. Eli ihan en oo bemareista koskaan päässytkään eroon, niitä tuli harrasteltua ekat 5 vuotta autoilun saralla. Mutta aina tuntu että jotakin uupuu, ja se löyty jenkkipeleistä. Se ei ollut laatu eikä ajettavuus vaan FIILIS ja V8 Sellasta ei eurooppalaisista autoista löydy. Mulla on viime vuodet ollu käyttiksenäkin jenkkejä, mutta nyt on sellanen aikakausi taas menossa että toisena autona on kiinnostanu mersut ja bemarit. Jotenki sitä saksalaista laadukkuuttakin kaipaa välilläDodge Charger R/T 440cid 1969
Mercedes Benz SL500 1993
Yamaha YZ 250cc 2T 1989
There is no substitute for cubic inches!!!
Comment
-
-
Originally posted by BlackZ View PostSe ei ollut laatu eikä ajettavuus vaan FIILIS ja V8 Sellasta ei eurooppalaisista autoista löydy.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by aki_ View Poston ainakin vanissa maavaraa D: on kyllä jyhkeen näkönenKun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
-
tääkin kuva saatto olla jo joskus näytil mut laitetaan uusix
kuvasta poiketen nykyään paikalla ojatikut ja ulkokuoreen vielä suunnitteilla äärivalot astinlautaan kunhan sopivat löytyisi? ja sen jälkeen sisustan kimppuun
kellään tietoa mistä sais sellasia nättejä ja tuohon kaappiin passaavia äärivaloja?fuck the fuel economy.. :f:
chevrolet chevy van 6.2 Diesel, Suzuki Intruder 1400cc
Comment
-
-
Originally posted by BlackZ View PostEli ihan en oo bemareista koskaan päässytkään eroon, niitä tuli harrasteltua ekat 5 vuotta autoilun saralla. Mutta aina tuntu että jotakin uupuu, ja se löyty jenkkipeleistä. Se ei ollut laatu eikä ajettavuus vaan FIILIS ja V8 Sellasta ei eurooppalaisista autoista löydy.
Eikä kyllä penaria pihassa, VW toisena kulkineena.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Originally posted by aki_ View Postkellään tietoa mistä sais sellasia nättejä ja tuohon kaappiin passaavia äärivaloja?
Dodgeen pistelin semmoset mahdollisimman litteät, hieman pientä röökiäasika pienemmät, kantikkaat, n. 5mm paksut. 'Polttimon' kohdalta vaan 22mm reikä kun oli ledeille semmonen muhkura.
Mutta monen näkösiä saan kyllä hommattua.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Originally posted by mukko View PostMillasia niitten pitäis olla?
Dodgeen pistelin semmoset mahdollisimman litteät, hieman pientä röökiäasika pienemmät, kantikkaat, n. 5mm paksut. 'Polttimon' kohdalta vaan 22mm reikä kun oli ledeille semmonen muhkura.
Mutta monen näkösiä saan kyllä hommattua.fuck the fuel economy.. :f:
chevrolet chevy van 6.2 Diesel, Suzuki Intruder 1400cc
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View Poste34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Ite kans kyl tolla budjetilla (topicin aloittajan) melkee kattelisin esim. viimmesen korimallin El Caminoita, '78-'87, eihän ne tietty ihan 60-luvun autoja ole, mut edes 70's.
Sen verran Ameriikanautoihin hurahdettu täälläkin että joskus nuorempana vuonna '98 oli 3-koppanen Z-28 Camaro 5.7 TPI koneella. Sitten tulikin hiljaisempi kausi, järkevämpien käyttöautojen muodossa, mutta nyt kun voi olla käyttöautot ja harrasteautot erikseen, niin tänä vuonna halvan dollarin lumoissa tullut Californiasta '68 Mustangi ja '78 Corvette, projekteja luonnollisesti molemmat.Last edited by Juhis2000; 02-10-2008, 11:35.BMW e60 525i terapiaprojekti
-------------------------
Ex. Bemarit: BMW e46 320i M-Sport 2001, BMW e60 520i 2003, BMW e61 525iA 2005, BMW e39 523iA 1997, BMW e34 525i 1995, BMW e38 740iA Individual, BMW e39 ///M5, BMW e36 318iS Coupe, BMW e39 528iA "Vollausstattung" M-Sport, BMW e39 523i M-Sport, BMW e39 525d, BMW e30 325i Cabrio "Orange"
Comment
-
Comment