E91-koppaiset M47 ja M57-moottorilla varustetut autot ovat olleet itsellä kaikista huolettomimpia autoja. F11 520D on ollut omien kokemusten ja huoltoihin palaneiden rahojen puolesta kaikista epäluotettavin auto (jakopää, ilmapussit ja päävirtakaapeli).
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Luotettavinta mallia etsimässä
Collapse
X
-
Tommonen BX on aika kipakka kulkemaan ikäisekseen. Työkaverilla oli aikoinaan sellainen. Sehän noissa GTi/muissa sporttivehkeissä aina on että ei niitä mihinkään köröttelyyn ole uutena ostettu. Vanhemmiten on aika poljettuja vehkeitä monestikin.e39 540ia m-sport -01
Opel Commodore gs -67
Opel Rekord r6 -85
Opel Senator 3.0 24v -89
Comment
-
-
Originally posted by OVi View PostBX 1.9 GTiG22 coupe M440i A xDrive MHEV -22
Comment
-
-
No eipä 33 vuotta vanha Sitikka tietystikään mikään luotettavuuden perikuva ole, mutta yllättäen hydrauliikka on toiminut hyvin. Jopa ne älyttömästi helmojen sisään vedetyt putket on laitettu aikoinaan niin hyvin, että eivät ole hankautuneet koria vasten.
Tuskin pojalla oli edes mielessään ostaa luotettava auto, vaan sellainen minkä halusi. Siitähän autojen ja muiden pärisevien laitteiden kanssa pelaamisessa lopulta on kyse, että ostaa sellaisen minkä haluaa. Jos mahdolliset viat pelottaa liikaa, niin sitten vain tyytyy haaveilemaan.Pemari, Sitikka, Viiatti, sekä usiampi moottoripyörä.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View Post
Hieno kiteytys autoiluun ja autoharrastukseen.
Myös sinun näkemyksesi ihmistyypin vaikutuksesta suhteessa luotettavuuteen oli oleellinen. Nimittäin isoa osaa vanhoilla autoilla ajavista ei harmita ihmeemminkään olla kädet rasvassa vaikka kerran kuussa sen kanssa. Osat on halpoja ja helposti saatavilla. Tai sitten auton voi viedä mihin tahansa "nyrkkipajaan" ja homma hoituu kivuttomasti. Mutta jos kyseessä olisi uudempi peli, jossa vikaa alettaisiin tarkastella sähköisesti, niin nousee karvat pystyyn.
Minä kuulun ehdottomasti tähän ensimmäiseen. En nykyään voi oikein edes sietää uudempia autoja kosketusnäyttöineen ym hilavitkuttimineen. Ajan paljon mieluummin tuolla 80€:n Ford Ka:lla. Pitää järkyttävää meteliä, vetelee mukavasti kun antaa hanaa. Ei merkitystä. Ilmastointi löytyy ja takaraivossa on tieto siitä, että pääomaa ei ole sidottuna. Isälläni on uudehko 400 cls mersu ja juuri joutui viemään sen toiseen kaupunkiin korjaukseen. Samaan aikaan Ka menee ja paukkuu ilman ongelmia. Tuumasin hänellekin, että kuinka sitä vanha äijä viitsii pelleillä noitten autojen kanssa.
Edit: ennenkuin joku älypää keksii kysyä niin Mussokin on kyllä ehjä. Eihän se hajoa. Isojen renkaiden sovittamisen leikkaa/liimaa operaatio on vain keskeytynyt pahasti bisneksien takia joten mennään kakkosautollaLast edited by mikae34; 02-07-2021, 12:54.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by OVi View PostNo eipä 33 vuotta vanha Sitikka tietystikään mikään luotettavuuden perikuva ole, mutta yllättäen hydrauliikka on toiminut hyvin. Jopa ne älyttömästi helmojen sisään vedetyt putket on laitettu aikoinaan niin hyvin, että eivät ole hankautuneet koria vasten.
Tuskin pojalla oli edes mielessään ostaa luotettava auto, vaan sellainen minkä halusi. Siitähän autojen ja muiden pärisevien laitteiden kanssa pelaamisessa lopulta on kyse, että ostaa sellaisen minkä haluaa. Jos mahdolliset viat pelottaa liikaa, niin sitten vain tyytyy haaveilemaan.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Erittäin fiksu teksti nimimerkki OVi:lta.
Harrastaminen on hienoa ja kyllähän se välillä syö miestä, mutta myös palkitsee, kun asiat alkaa rullaamaan.
Itsellä se kipinä on sammunut toistaiseksi, mutta jos joskus alan taas harrastelemaan, niin sitten pitää olla käyttis ja harraste peli erikseen.
Näiden yhdistelmä tappaa sen harrastamisen innon ja hauskuuden todella tehokkaasti.
Puhtaasti harrastukseen hankittu laite saa jäädä levälleen siihen asti, että aikaa ja intoa taas piisaa. :thinkex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
-
Originally posted by Juhaska View PostErittäin fiksu teksti nimimerkki OVi:lta.
Harrastaminen on hienoa ja kyllähän se välillä syö miestä, mutta myös palkitsee, kun asiat alkaa rullaamaan.
Itsellä se kipinä on sammunut toistaiseksi, mutta jos joskus alan taas harrastelemaan, niin sitten pitää olla käyttis ja harraste peli erikseen.
Näiden yhdistelmä tappaa sen harrastamisen innon ja hauskuuden todella tehokkaasti.
Puhtaasti harrastukseen hankittu laite saa jäädä levälleen siihen asti, että aikaa ja intoa taas piisaa. :think
Hyvin jatkettu OVin postauksesta. Molempien kanssa täysin samoilla linjoilla, jos harraste ja käyttis yhdistyy niin häviää homman mielekkyys äkkiä. Itsellä nyt niin, että perhepiirissä yhteisenä harrasteena alfa ja käyttiksenä sitten tuoreempi saksalainen. Toistaiseksi vaikuttaa toimivan, tosin eipä alfakaan ole oikutellut kertaakaan, vaikka ei käyttis olekaanJaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View Postjos harraste ja käyttis yhdistyy niin häviää homman mielekkyys äkkiä.
Kaikki yli 5v autot on harrasteautoja jollain määrin, pientä laittoa kuukausittain.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostHöpönpöpön, minulla on pihassa 4 harraste/käyttis autoa. Aina niistä joku on ajokunnossa. Sitten jos pitää käyttis ostaa siis pelkkään hyötyajoon niin kaupasta haetaan ajamaton takuuauto, merkillä ei ole merkitystä.
Kaikki yli 5v autot on harrasteautoja jollain määrin, pientä laittoa kuukausittain.
Itsellä oli nuorena tilanne se, että jos autoa ei saanut nippuun, niin sitten käveltiin tai mentiin kaverin kyydillä.
Jokainen joka on -25c pakkasessa purkanut auton verhoiluja haalareissa ulkona, taatusti miettii syitä siihen, että minkä helvetin takia näihin hommiin on lähtenyt.
No onneksi on kaikki sormet ja varpaat vielä tallella, vaikka kylmä välillä purikin aika pahasti.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
Comment