Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XXXVI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zeta
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7556
    • Kotona

    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/320/12164429

    Eipä ole tämmöinen F30 "perusauto" enää kauhean kallis siistikuntoisena M Sporttinakaan. Ja finnittömät kilvetkin vakiona, toki etupuskurin näkyvien reikien kera.
    Minun mielestäni tuollainen 8v vanha 2-litrainen pitäisi lähteä jo alle 20te, vaikka m-sport tietysti on hintaa nostava tekijä.

    Jossei kilsat pelota niin tästä halvin F30 nelikko https://www.nettiauto.com/bmw/320/12093522
    Last edited by Zeta; 24-06-2021, 15:06.
    -
    Käyttöautona: F20
    Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
    Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
    -

    Comment

    • janne30
      BTCF Member
      • Apr 2011
      • 2198
      • Vantaa

      Originally posted by Zeta View Post
      Minun mielestäni tuollainen 8v vanha 2-litrainen pitäisi lähteä jo alle 20te, vaikka m-sport tietysti on hintaa nostava tekijä.

      Jossei kilsat pelota niin tästä halvin F30 nelikko https://www.nettiauto.com/bmw/320/12093522
      Kivat saunan lauteet
      G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
      E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic


      1 x F20
      3 x E30
      2 x E36
      5 x E46
      3 x E9X

      Comment

      • isolohko
        BTCF Member
        • May 2004
        • 902
        • Kymenlaakso

        Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
        Saapa nähdä, ehtiikö pudota 65k€ luokkaan, ennenkuin menee kaupaksi. Sellaisia pyyntejä on Suomessa näkynyt jo näille. Itselle kattoluukku olisi no-go, pitäisi olla hiilarikatto.

        e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

        Comment

        • Zeta
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7556
          • Kotona



          Tässä olisi sporttinahat mitä ei löydy 90% F30 316i
          -
          Käyttöautona: F20
          Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
          Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
          -

          Comment

          • Kusilaitu
            BTCF Member
            • Sep 2010
            • 706
            • Seinäjoki

            Originally posted by Kusilaitu View Post
            https://www.nettiauto.com/bmw/x5/12186291

            Nimimerkin Boiga vanha auto.
            Tosi siisti ja hyvin varusteltu auto, johon jakoketjut on tehty.
            Varautukaa siihen, että adaptive drivella ja active steeringilla varustetut ohjaustehostimen pumput ovat loppu kaikilta toimittajilta ja purkaamoilta.
            Näyttäisi olevan nyt ”varattu”. Mistä lie johtuu
            Kun minä varasin tuon, niin ottivat samantien pois myynnistä.
            Last edited by Kusilaitu; 01-07-2021, 14:01.
            ♦♦♦ Pohjanmaa Connection ♦♦♦

            Comment

            • Juhaska
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2007
              • 3989
              • Suomi



              Saattaa olla melko hiljaista ostaja rintamalla, vaikka varmaan hauska laite onkin. :think



              Tämä oli silloin nuorena miehenä saakelin komea laite ja onhan tuo kieltämättä hieno vieläkin.



              Yksi ajaton ja tyylikäs mersun malli, omasta mielestä.
              ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+

              Comment

              • Petteri75
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2005
                • 2565
                • Kirkkonummi

                Originally posted by Jarger View Post
                Iän myötä manuaali autossa on vain plussa oman näkemykseni mukaan. Mutta mielipiteet ovat kuin persereikiä, jokaisella omansa.

                Manuaali vaan on varma ja pelaa, huomaat sen heti, eikä ajan myötä. Ei sisällä ylläreitä, eikä vaadi erityistä paimennusta tai kalliita huoltoja. Vertaa siinä sitten samaa ikääntyvään automaattiin. Uutena ja toimivana toki kiva, mut sama pätee moneen muuhun. Henkilökohtainen (pysyvä) mielipide, ei kummene vääntämällä, eikä korupuhumalla vanhenevaa automaattia kullaksi
                Itselläni oli F30 320i vm -12, eli melkein ensimmäisen lähdön F30-sarjaa manuaalina, tuli ajettua n. 50tkm. 6-lovinen ajaa asiansa, mutta ei se missään tapauksessa ollut mukava tai edes sujuva käyttää. Sitten kun alkoi 2015-2016 näyttämään siltä, että ZF:n 8-vaihteinen alkaa olemaan 1-valinta, niin tuli pieni kiire laittaa auto vaihtoon ja tilalle tuli sitten ex 320iA M Sport -17.

                8-vaihteinen automaatti on arkiajoon parempi kuin manuaali ja kulutuksen puolesta helpompi sillä oli päästä 5.6L/100km kuin manuaalilla. Kun laatikko ja kone on yhdistetty tietokoneeseen, niin niiden yhteistoiminta on erinomaista. Mitä kestävyyteen tulee, kyllä siinä edellisessä oli 19tkm ajettuna kaksoimassa-vauhtipyörä hajalla. Ja kun mitä näitä romuja on ollut, niin kytkin(kään) ei ole ikuinen.

                Kehitys kehittyy.
                BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                Comment

                • pyroz
                  BTCF Member
                  • Nov 2002
                  • 6768
                  • PK-seutu

                  Originally posted by Petteri75 View Post
                  Itselläni oli F30 320i vm -12, eli melkein ensimmäisen lähdön F30-sarjaa manuaalina, tuli ajettua n. 50tkm. 6-lovinen ajaa asiansa, mutta ei se missään tapauksessa ollut mukava tai edes sujuva käyttää. Sitten kun alkoi 2015-2016 näyttämään siltä, että ZF:n 8-vaihteinen alkaa olemaan 1-valinta, niin tuli pieni kiire laittaa auto vaihtoon ja tilalle tuli sitten ex 320iA M Sport -17.

                  8-vaihteinen automaatti on arkiajoon parempi kuin manuaali ja kulutuksen puolesta helpompi sillä oli päästä 5.6L/100km kuin manuaalilla. Kun laatikko ja kone on yhdistetty tietokoneeseen, niin niiden yhteistoiminta on erinomaista. Mitä kestävyyteen tulee, kyllä siinä edellisessä oli 19tkm ajettuna kaksoimassa-vauhtipyörä hajalla. Ja kun mitä näitä romuja on ollut, niin kytkin(kään) ei ole ikuinen.

                  Kehitys kehittyy.
                  Edellisellä kirjoittajalla näytti olleen aika jumahtanut M47 aikakauteen. Joten emme ihmettele kommentteja

                  Ennen 8-lovisen ZF:n mullistamaa maailmaa itsekin vihasin automaatteja kuminauhan venyttäjinä. Nykyään saisi olla aika erikoinen peli että ottaisin manuaalin. Mutta toki jos puhutaan antiikkilaitteista niin sitten ei ikinä automaattia
                  S65, S85, H1, N63TU, IB1

                  Comment

                  • ritariässä
                    BTCF Member
                    • Jan 2006
                    • 3639
                    • Raisio

                    Mun mielestä jo 6- vaihteiset automaatit oli aikalailla kuminauhattomia, oli laatikko zf, Aisin tms, vaihtotapahtumat kylläkin enemmän nykäiseviä kuin 8-vaihteisilla.
                    G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

                    Comment

                    • pyroz
                      BTCF Member
                      • Nov 2002
                      • 6768
                      • PK-seutu

                      Originally posted by ritariässä View Post
                      Mun mielestä jo 6- vaihteiset automaatit oli aikalailla kuminauhattomia, oli laatikko zf, Aisin tms, vaihtotapahtumat kylläkin enemmän nykäiseviä kuin 8-vaihteisilla.
                      Kyllä 6-lovisen ja 8-lovisen ZF:n välillä on eroa kuin yöllä ja päivällä. Vaikka 6hp varmasti oli edeltäjiään parempi.
                      S65, S85, H1, N63TU, IB1

                      Comment

                      • SkyMan
                        Bimmer Fanatic
                        • Feb 2008
                        • 518
                        • Sirius

                        Originally posted by Juhaska View Post
                        https://www.nettiauto.com/toyota/celica/12217152

                        Saattaa olla melko hiljaista ostaja rintamalla, vaikka varmaan hauska laite onkin.
                        Voi olla, että paljastan tyhmyyteni, mutta mikä herranen aika tuossa maksaa?
                        Coffee isn´t my cup of tea

                        Comment

                        • BMW525Xda
                          BTCF Member
                          • Feb 2014
                          • 8681
                          • Xxxxxx

                          Originally posted by SkyMan View Post
                          Voi olla, että paljastan tyhmyyteni, mutta mikä herranen aika tuossa maksaa?
                          Moottori, kaverin samanlaisen moottoriin mennyt 35+k€ ja päälle lukot yms pikku sipistelyt. Mutta onhan tuossa hintapyynnissä jo hyvä kate, ja myyjänä jälleen veijari jose.

                          Comment

                          • Jarger
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2005
                            • 3926
                            • Finnland

                            Originally posted by pyroz View Post
                            Edellisellä kirjoittajalla näytti olleen aika jumahtanut M47 aikakauteen. Joten emme ihmettele kommentteja

                            Ennen 8-lovisen ZF:n mullistamaa maailmaa itsekin vihasin automaatteja kuminauhan venyttäjinä. Nykyään saisi olla aika erikoinen peli että ottaisin manuaalin. Mutta toki jos puhutaan antiikkilaitteista niin sitten ei ikinä automaattia
                            Uusi on aina paras jne. Eikä sillä toiminnalla olekaan pitkässä juoksussa mitään väliä jos harrastuksena on vaihtaa takuunalainen auto aina toiseen.
                            Nämä kädet paskassa harrastelut on sitten erikseen kai
                            Kyllä minäkin ZF:n automaatista tykkäsin E39 korimallissa. Rebuildi 400tkm kohdalla tehty. Sama GM:ääni (toiseen kertaan). Tässä sitten lisäväännön aihetta, jos ei tätä jo käsitelty omana persereikänä, eli mielipiteenä

                            Kivaa juhannusta kansalle btw.
                            Negatiiviset kauppakokemukset:
                            Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

                            Comment

                            • jaskap
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2010
                              • 528
                              • Finland Rovaniemi

                              Siitä:


                              Hakisin heti, jos olisi tallissa tilaa
                              e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
                              e32 750 iA -88 DoubleSex.
                              Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.

                              Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
                              e32 735 1/18
                              e34 M5 1/18
                              e24 635 Csi 1/18
                              e9 3.0 CSi 1/18
                              e31 850 Csi

                              Comment

                              • Daylight
                                Bimmer Fanatic
                                • Feb 2010
                                • 670
                                • Helsinki

                                Originally posted by SkyMan View Post
                                Voi olla, että paljastan tyhmyyteni, mutta mikä herranen aika tuossa maksaa?
                                Kun foorumien showroom topicit eivät riitä...
                                ///M3

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎