Mikäli historia on kunnossa, niin ei itseäni tuontistatus ahdistaisi. Enemmän nuo tehdyt viritykset vie ostohaluja pois
Samaa mieltä. Jos se on esim. muuttoautona tuotu, niin eihän se paljon suomi-autosta eroa. Jos taas on tullut Baltian tai jonkun muun maan kautta niin ainakin itselläni hälytyskellot soisivat.
Nyt:
BMW X3 xDrive30e (g01)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Mun vanha avo tullut myyntiin, siitä jollekin hyvä peli. Itse vein itseasiassa tuohon samaan liikkeeseen vaihdossa 12/2019 178 tkm ajettuna. Ratti on kyllä kulunut melkoisesti
Ainoa miinus, että poistatin tuosta NOX-järjestelmän kokonaan auton ohjelmoinnin yhteydessä, eli laihaseosmoodiin ei mene (jos ei sitten joku ole niitä sinne ruuvannut takaisin). Se homma olisi pitänyt jättää tekemättä, mutta silloin se mulle hyvänä ideana myytiin Hinta on mun mielestä liikkeen hinnaksi ihan ok, ei noita tuon värisenä M-sportteina ihan kauheasti vastaan tullut. Maksoi Saksassa n. 15 tonnia 150tkm ajettuna aikoinaan.
Kävin koeajolla.
Myyjä oli kuulemma itse tuottanut Suomeen Saksasta.
Päällisin puolin siisti auto, mutta puutteita löytyi.
Kesä- ja talvirenkaat ovat ihan paskat ja ne joutuu varmasti uusimaan.
Aivan karmea rengasmeteli, jonka takia en tiennyt johtuiko vika renkaista, perästä vai laakereista. Taakse oli nuuka omistaja vaihtanut käytetyt ja väärän kokoiset kovettuneet pullakumit, jotka oli kaiken lisäksi asennettu väärinpäin.
Apukuskin peilin rungosta puuttui pala ja tuulilasin kuskin ylänurkka oli halki.
Viimeisin huoltokirjamerkintä oli vuodelta 2012, jonka jälkeen ei ollut merkintöjä huoltokirjassa
Myyjä oli itse vaihtanut öljyt, hehkut ja ohjainreleen.
Tämäkin oli pitkään myynnissä ja nyt meni, vähän sivusta seurailin mutta en välttämättä nyt e90 etsi. Kuvissa ainakin oli ihan siistinnäköisesti laitettu bemari, sisusta vaihdettu ja m-sportattu
Vähän häpeällistä lähteä kauppaamaan tälläistä peliä näin huonolla ilmoituksella kuvat + tekstikenttä Samalla kaverilla myynnissä vesijetti ja siinä on kuvia ja tarinaakin...
Vähän häpeällistä lähteä kauppaamaan tälläistä peliä näin huonolla ilmoituksella kuvat + tekstikenttä Samalla kaverilla myynnissä vesijetti ja siinä on kuvia ja tarinaakin...
On kyllä! Ja muutenkin tuntuu, että nykyihmiset ei osaa kirjoittaa.. puuttuu pilkut, pisteen, isot kirjaimet yms. Teksti on yhteen pötköön väännettyä paskaa monella ja vielä kirjoitusvirheillä höystettynä. En itsekkään mikään äidinkielenopettaja ole, mutta kyllä tuollainen heikko myyntiteksti karkottaa kummasti ostohaluja..
Comment