Onkohan tästä kenelläkään? Tutunpuolesta vain kysäsen. Jotenkin nuo usa tuonnit ahistaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXVI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kräki View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/335/12152533
Onkohan tästä kenelläkään? Tutunpuolesta vain kysäsen. Jotenkin nuo usa tuonnit ahistaa
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostMikäli historia on kunnossa, niin ei itseäni tuontistatus ahdistaisi. Enemmän nuo tehdyt viritykset vie ostohaluja poisNyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Mun vanha avo tullut myyntiin, siitä jollekin hyvä peli. Itse vein itseasiassa tuohon samaan liikkeeseen vaihdossa 12/2019 178 tkm ajettuna. Ratti on kyllä kulunut melkoisesti
Ainoa miinus, että poistatin tuosta NOX-järjestelmän kokonaan auton ohjelmoinnin yhteydessä, eli laihaseosmoodiin ei mene (jos ei sitten joku ole niitä sinne ruuvannut takaisin). Se homma olisi pitänyt jättää tekemättä, mutta silloin se mulle hyvänä ideana myytiin Hinta on mun mielestä liikkeen hinnaksi ihan ok, ei noita tuon värisenä M-sportteina ihan kauheasti vastaan tullut. Maksoi Saksassa n. 15 tonnia 150tkm ajettuna aikoinaan.Last edited by rizzo; 30-06-2021, 09:30.
Comment
-
-
Kävin koeajolla.
Myyjä oli kuulemma itse tuottanut Suomeen Saksasta.
Päällisin puolin siisti auto, mutta puutteita löytyi.
Kesä- ja talvirenkaat ovat ihan paskat ja ne joutuu varmasti uusimaan.
Aivan karmea rengasmeteli, jonka takia en tiennyt johtuiko vika renkaista, perästä vai laakereista. Taakse oli nuuka omistaja vaihtanut käytetyt ja väärän kokoiset kovettuneet pullakumit, jotka oli kaiken lisäksi asennettu väärinpäin.
Apukuskin peilin rungosta puuttui pala ja tuulilasin kuskin ylänurkka oli halki.
Viimeisin huoltokirjamerkintä oli vuodelta 2012, jonka jälkeen ei ollut merkintöjä huoltokirjassa
Myyjä oli itse vaihtanut öljyt, hehkut ja ohjainreleen.Last edited by Kusilaitu; 29-06-2021, 16:32.♦♦♦ Pohjanmaa Connection ♦♦♦
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostNätti toi harlekin maalausteema et kuskin ovi ja takaluukku on sinisiä ja muu auto violetti.
Comment
-
-
-
Originally posted by Zeta View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/m135i/12223452
Vähän häpeällistä lähteä kauppaamaan tälläistä peliä näin huonolla ilmoituksella kuvat + tekstikenttä Samalla kaverilla myynnissä vesijetti ja siinä on kuvia ja tarinaakin...
Comment
-
Comment