Originally posted by Zeta
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXVI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
https://www.nettiauto.com/bmw/1-sarj...011&id_country[]=73
Bensaykköset 2011 ja alle 12000e hupenevat silmissä. Vielä viime viikolla tällä hakukriteerillä löytyi 26 autoa, nyt enää 16.... ja niistäkin muutama vanhoja e87 :think
Comment
-
-
-
Originally posted by Zeta View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/1-sarj...011&id_country[]=73
Bensaykköset 2011 ja alle 12000e hupenevat silmissä. Vielä viime viikolla tällä hakukriteerillä löytyi 26 autoa, nyt enää 16.... ja niistäkin muutama vanhoja e87 :thinkS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostEi se ihmekään, että tulee vähän hakutuloksia jos yrittää etsiä väärällä hinnalla. Linkistäsi kun poistaa hintarajan, niin huomaa että F2x bensa ykkösten hintataso on yleisesti jotain ihan muuta kuin alle 12k€.
Tämähän oli just yksityisellä myynnissä 10500e pyynnilläLast edited by Zeta; 01-07-2021, 07:40.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostEn minä alkupään F20 (114-118) 2011-2012 yli 12te maksa ja ei maksa moni muukaan. Oikealla pyynnillä ne menevät kaupaksi muutamassa päivässä, sitten tuolla on noita 13-15te hinnoilla monta kuukautta myynnissä...
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostMikä nyt on kellekin alihinnoiteltua...No kun näitä on tullut jonkun aikaa seurattua niin viime talvella oli parikin potentiaalista (sporttipenkeillä) ykköstä tarjolla alle kympin pyynnillä. En minä alkupään F20 (114-118) 2011-2012 yli 12te maksa ja ei maksa moni muukaan. Oikealla pyynnillä ne menevät kaupaksi muutamassa päivässä, sitten tuolla on noita 13-15te hinnoilla monta kuukautta myynnissä...
Tämähän oli just yksityisellä myynnissä 10500e pyynnilläS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostTurha siitä on täällä itkeä vaan sen kun noutaa veks ennenkuin muut ehtii
Hyvällä värillä mutta harmittavasti dieselillä varustettu
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMinusta noi on 5000€ autoja maksimissaan. 10v vanhoja jo ja samalla rahalla saa 5xx autoja samalta aikakaudelta.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostEn minä mitään itke mutta en myöskään maksa 15 000e jostain 2012 118i vaan sen takia, että saan pienen perusbeeämween Muitakin merkkivaihtoja onneksi on.
Hyvällä värillä mutta harmittavasti dieselillä varustettu
Enneminkin onneksi dieselillä varustettu ketä ajaa niin vähän et bensa auto kannattaa rahallisesti?
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View PostNo jaa, mä ajan niin paljon, että bensa-auto on ainoa vaihtoehto:think.
Ajonautinnolle hinta? Jos jollai dieselillä joutuis ni sama se ois jo vetää letku hyttii ku seuraaval matkal lähtee.
Comment
-
Comment