Originally posted by OVi
View Post
Nettiautosta bongailtua XXXVII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Minun 2016-mallisessa CLA:ssa se oli rehellisesti "man made leather" ihan esitteessäkin.
-
Mersun osamuoviverhoilu on aitoa kumilehmännahkaa, eli MB Texiä. Vastaavaa kumilehmännahkaa on näkynyt Bemareissakin (Sensatec) osa- ja kokoverhoiluna.Originally posted by Kräki View Posthttps://huutokaupat.com/3017281/merc...lot-navigointi
Tässä hyvä esimerkki
Leave a comment:
-
Kyllä minä tiedän että Mersuissa on sekundapenkkejä, ensimmäinen tuli vastaan kaverin -07 E faceliftissä, 250tkm ja penkki rikki sivusta.
Mutta kun tähän aiheeseen nyt perehdytään, niin onko BMW alkanut käyttämään sekundamateriaaleja uudemmissa penkeissä? Käsittääkseni nämä vanhemmat on kaikki aitoa nahkaa, kuten myös tuo yksilö josta keskusteltiin :think
Mitään mielenkiintoa näihin uusiin ei kyllä ole, siksi tunnustan että en niistä tiedä mitään, paitsi kuin lähinnä vahingossa seuraamalla.
Leave a comment:
-
Tuo on kyllä niin osuvasti sanottu.Originally posted by BMW525Xda View PostCaddy veronhuojennusjakkaralla
Kaikkee tää neuvostoliitto onkin tuottanut.
https://www.nettiauto.com/cadillac/fleetwood/12402242
"Meanwhile in Finland" Vähän noloa, homma vaan tahtoo olla edelleen sellaista että näitä veroja verojen perään riittää, esimerkiksi tämä dieselvero, kunnon jäänne
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Saa mersuissa latoa aika hyvin euroja tiskiin, että saa autoonsa kunnon nahkaverhoilun, eikä tätä nykyistä surullista sekundaa, mikä tosiaan alkaa halkeilemaan jo reilusti enne 100t-km ajosuoritetta.Originally posted by A^A View PostKyllä! Ja nykyautojen materiaalit on niin paskaa että ne saa hyvin nopeesti huonoon kuntoon. Juuri omassa ajossa ollut -17 E mersu 40tkm ajettu ja oli "nahka" jo rispaantunut sivutuesta
Varmasti saa verhoiluhommia tehdä 100tkm kohdalla.
Bongaus:
https://www.nettiauto.com/bmw/m4/12437736
En tiedä sitten, että miten muilla merkeillä..?
Leave a comment:
-
Itse ymmärrän sähköisen huoltokirjan sellaisena mikä kulkee autossa mukana(idirve). Toki kautta aikain huollot ovat jääneet erillaisiin sähköisiin tietokantoihin, mutta kun niihin ei kuka tahansa pääse käsiksi.
Leave a comment:
-
Niin, tiskillä luetaan vini autosta ja huollon tarve ja tiedot milloin viimeksi huollettu, ei siinä avaimessa mitään kattavaa historiaa ole, tiedot tulevat BMW:n tietokannoista vinillä.Originally posted by BMW525Xda View PostE6x luetaan avaimen kautta tiskillä.
Leave a comment:
-
Paperiversiot minulla oli E61 LCI:ssä ja on tässä F11:ssa.Originally posted by TheRipper View PostKyllä sähköinen huoltokirja tuli jo E6x-sarjaan.
Eipä sitä tosiaan iDrivesta näe mutta ohjelmalla kyllä. Siis toki jos on merkkarilla huolettu. Mutta varsinkin jos Saksassa on ollut niin takuulla on merkinnät siellä ainakin ensimmäisen omistajan osalta..tod näk myös toisen. Eli näkee siitä jo suoraan jos on km poistettu paljon.
Edit: Tai onhan minulla sähköinen huoltokirja kaikista autoistani, E24:ssakin
Nimittäin Excel
Leave a comment:
-
Originally posted by Laku View PostEi minulla ainakaan äffässä ole sähköistäkään huoltokirjaa
Kyllä sähköinen huoltokirja tuli jo E6x-sarjaan.Originally posted by VilleP View PostTaisi tulla vasta jostain tietystä vuosimallista(LCI?) eteenpäin tuo idrivestä löytyvä huoltokirja ja jostain syystä kaikissa sitä ei ole edes aktivoitu. Jos huollot tehty merkkarilla, niin ne pitiäisi saada kyllä näkyviin idriveen kun ominaisuuden aktivoi. Tosin tiedän kyllä tapauksen missä näin ei käynyt.
Eipä sitä tosiaan iDrivesta näe mutta ohjelmalla kyllä. Siis toki jos on merkkarilla huolettu. Mutta varsinkin jos Saksassa on ollut niin takuulla on merkinnät siellä ainakin ensimmäisen omistajan osalta..tod näk myös toisen. Eli näkee siitä jo suoraan jos on km poistettu paljon.
Leave a comment:
-
Taisi tulla vasta jostain tietystä vuosimallista(LCI?) eteenpäin tuo idrivestä löytyvä huoltokirja ja jostain syystä kaikissa sitä ei ole edes aktivoitu. Jos huollot tehty merkkarilla, niin ne pitiäisi saada kyllä näkyviin idriveen kun ominaisuuden aktivoi. Tosin tiedän kyllä tapauksen missä näin ei käynyt.
Leave a comment:

Leave a comment: