Originally posted by =Jäpä=
View Post
Nettiautosta bongailtua XXXVII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sori, ei tarkempaa tietoa, mutta viimeistään noiden C-pilarien edrive lätkien kohdalla tuli aika vahva kebabin haju nokkaan.
-
Tietoa
https://www.nettiauto.com/bmw/530/12466784
Onko tästä kellään mitään tietoo? Sukulainen ois kiinostunut?
Leave a comment:
-
Suomessa edelleen vain laakkonen saa myydä saksasta tuotuja, muiden pitää myydä suomiautoja. Edelleen vallalla tämä käsitys useassa liikkeessä.Originally posted by E39Fin View PostJa tosiaan vaihdossa tullut bmw oli saksasta uinut täydellä merkkiliikkeen historialla. Yksikään vaihtoehto ei ollut BPS:llä.
Aika hieno löytö
https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/12402146Last edited by BMW525Xda; 18-10-2021, 16:59.
Leave a comment:
-
Originally posted by icecold View PostNäin se vaan menee.
Tämä kuulostaa perin erikoiselta, ei noin isoa eroa välirahassa liikkeiden kesken pitäisi kyllä muodostua millään.
Autojen on lisäksi pyyntihinnoiltaan pitänyt olla samassa luokassa, jos väliraha on ollut 4000e. Tai Mersun jopa hieman kalliimpi.
Ylipäätään taitaa aika harvassa 125tkm ajetussa E-sarjan Mersussa ja G11 7-sarjalaisessa osua samaan hintapyynnit.
Ehkä todennäköisemmin jos Mersu on All-Terrain, Coupé tai jokin AMG. :think
--------
Bongauksena G30 LCI hienolla väriyhdistelmällä.
Joo, all-terraini oli. Ja kyllä, sakan yksilö oli noin 4k€ paria muuta halvempi, eli se toki kaventaa todellisia eroja mitä hyvitykseen tulee. Silti kuitenkin nimenomaan hyvityshinnassa oli yli 15k€ erot paikkojen välillä, muistaakseni autokeskus tarjosi suunnilleen tavallisen taksimallin hinnan, länsiauto siihen tonnin vai pari päälle.
eniten nauratti tuo 22k€ välirahatarjouksen perässä ollut myyjän kommentti, että millonkas tuut vaihtelemaan. Noh, kai näihin siis joku tarttuukin.
Ja tosiaan vaihdossa tullut bmw oli saksasta uinut täydellä merkkiliikkeen historialla. Yksikään vaihtoehto ei ollut BPS:llä.
Bongona tästä varsin maukas ei-hybridi G11 https://www.nettiauto.com/bmw/730/12172679Last edited by E39Fin; 18-10-2021, 17:03.
Leave a comment:
-
Niin tai marmorin vaihtoautomyynti on lähinnä oman merkin 1-3v käytettyjen myyntiä BPS/muulla takuulla joten vanhempi vääränmerkkinen vaihdokki tuollaiseen ei taida olla ns haluttu tuote.Originally posted by icecold View PostTämä kuulostaa perin erikoiselta, ei noin isoa eroa välirahassa liikkeiden kesken pitäisi kyllä muodostua millään.
Autojen on lisäksi pyyntihinnoiltaan pitänyt olla samassa luokassa, jos väliraha on ollut 4000e. Tai Mersun jopa hieman kalliimpi.
Kamuxilta ja Sakalta sitten nuo liikkuu paremmin eteenpäin ja sieltä saa sen uudemman vaihdokin ilman BPS takuuta ja tarvittaessa vaikka ilman huoltokirjaa "italiantuontina" mukaan :think
Leave a comment:
-
Ja kaikki kivat (lue arvokkaat) tyyppiviat vielä edessä, suuttimet, HPFP, vesipumppu, turbot noin esimerkkinä.Originally posted by Silmaauki View PostTaas yksi kallis 335i.
https://www.nettiauto.com/bmw/335/12471000
Kilometrejä on kyllä vähän, mutta niin on huoltojakin. Eka huolto 4 vuoden iässä, toka 11 vuoden iässä ja viimeisin sitten viime vuonna. Ei oo minusta kovin luottamusta herättävä huoltohistoria.
Leave a comment:
-
Näin se vaan menee.Originally posted by ritariässä View PostMerkkiliikkeen huoltokirjalla merkitystä monellakin merkillä kun joukossa on esimerkiksi ns tyyppivikaisia moottoreita ja tehdas korvauspolitiikasssa pidemmälle mukana kuin pärnäsen korjaamolla väärillä öljyillä huoletuissa. Ja tässä kohtaa sillä ei ole merkitystä onko siellä motonetin korjaamolla huippuasentaja tai vastassa merkkiliikkeen amiksen harjoittelijaoppilas.
Tämä kuulostaa perin erikoiselta, ei noin isoa eroa välirahassa liikkeiden kesken pitäisi kyllä muodostua millään.Originally posted by E39Fin View PostJoo, mutta kyllä näissä tietyissä marmorilattian autokaupoissa hyvitetään muutenkin huonosti, vaikka olisi merkkihuollettu Suomiauto. Isäukko tuossa juuri vaihtoi 125tkm ajetusta Suomi-auto E-mersusta G11 puikkoihin. Tarjosi kolmeen vertailukelpoiseen yksilöön vaihdossa seuraavin välirahatarjouksin: 4000€, 19500€, 22000€. Jälkimmäiset kaksi tarjousta Länsi-autolta ja Autokeskukselta. Ensimmäinen Sakalta. Sanomatta selvää, että kahden viimeisen puljun autot eivät olleet yli 15k€:llä parempia, joten ne jäi kauppaan.
Autojen on lisäksi pyyntihinnoiltaan pitänyt olla samassa luokassa, jos väliraha on ollut 4000e. Tai Mersun jopa hieman kalliimpi.
Ylipäätään taitaa aika harvassa 125tkm ajetussa E-sarjan Mersussa ja G11 7-sarjalaisessa osua samaan hintapyynnit.
Ehkä todennäköisemmin jos Mersu on All-Terrain, Coupé tai jokin AMG. :think
--------
Bongauksena G30 LCI hienolla väriyhdistelmällä.
Leave a comment:
-
Monta autoa pitää kierrättää vuodessa että Santanderilta saa Kiitos -kortin talvisin vai onks siinä joku euromääränen raja?Originally posted by Kanerv4 View PostSe on kyllä totta että itsekkyys on lisääntynyt ja toki jos haluaa pitää tietynlaista harrastestatusta tai Auraa minkä jälkeensä jättää niin se ei ole pois keneltäkään. Hyvä asia, mutta kuten itsekin vaihtelen sen verran usein ja käsien läpi kulkee kuitenkin sen lähemmäs puolisen tuhatta autoa vuoteen niin se alkaa olla kuin kassatädille maitopurkki oli hinta mikä hyvänsä ja vaikka oli kuinka hieno Ferrari sinänsä niin se menettää merkityksensä ja siitä tulee vain paperilla Tuote. Ai saakeli pitääköhän ruveta vaikka Virpomaan jos löytäisi kadotetun harrastajan taas
Leave a comment:
-
Taas yksi kallis 335i.
https://www.nettiauto.com/bmw/335/12471000
Kilometrejä on kyllä vähän, mutta niin on huoltojakin. Eka huolto 4 vuoden iässä, toka 11 vuoden iässä ja viimeisin sitten viime vuonna. Ei oo minusta kovin luottamusta herättävä huoltohistoria.
Leave a comment:
-
Merkkarilla ja pärnäsellä tehdään just tasan tarkkaan minimit, saatetaan asiakkaalle huomauttaa ja kysyä lupaa jollekin ylimääräiselle mutta 99% asiakkaista ei lupaa anna, leima kirjaan kuitenkin tulee.
Ihan sama missä huollettu, asiakkaasta se on kiinni antaako ihan oikeasti huoltaa ja huoltaa ennakoivasti, kyllä ne huolloissa vaihtaa vaikka männät 15tkm välein jos maksaja pyytää.
Hottetotti
https://www.nettiauto.com/ford/a-model/12228653
Leave a comment:
-
Tämä. Ja sori tämä OTOriginally posted by ritariässä View PostMerkkiliikkeen huoltokirjalla merkitystä monellakin merkillä kun joukossa on esimerkiksi ns tyyppivikaisia moottoreita ja tehdas korvauspolitiikasssa pidemmälle mukana kuin pärnäsen korjaamolla väärillä öljyillä huoletuissa.
Leave a comment:
-
Joo, mutta kyllä näissä tietyissä marmorilattian autokaupoissa hyvitetään muutenkin huonosti, vaikka olisi merkkihuollettu Suomiauto. Isäukko tuossa juuri vaihtoi 125tkm ajetusta Suomi-auto E-mersusta G11 puikkoihin. Tarjosi kolmeen vertailukelpoiseen yksilöön vaihdossa seuraavin välirahatarjouksin: 4000€, 19500€, 22000€. Jälkimmäiset kaksi tarjousta Länsi-autolta ja Autokeskukselta. Ensimmäinen Sakalta. Sanomatta selvää, että kahden viimeisen puljun autot eivät olleet yli 15k€:llä parempia, joten ne jäi kauppaan.Originally posted by Daylight View PostEi valitettavasti pidä paikkaansa. Esim. Keskon liikkeissä autoista hyvitetään paremmin merkkihuoltohistorialla, kun "nyrkkipajoilla" käyneistä.
Itselle on vuosien vartella tullut ns. merkkihuollettu suomi-auto melkein kirosanaksi kun on huomannut, että turhan usein se tarkoittaa ruosteella kyllästettyä minimihuollolla ja maksimihuoltovälillä ollutta kinneriä. Toki on aina kerran vuosikymmenessä näitä varusteettomia papan helmiä, joihin on saanut koskea vain yksi asentaja paikallisessa merkkihuollossa…
Näiden uudenkaupungin porschejenkin hinnat kärsii harrasteautomarkkinan ylikuumentumisesta.
https://www.nettiauto.com/porsche/boxster/12387478
Leave a comment:
-
Ja tässä kohtaa sillä ei ole merkitystä onko siellä motonetin korjaamolla huippuasentaja tai vastassa merkkiliikkeen amiksen harjoittelijaoppilas.
Leave a comment:
-
Merkkiliikkeen huoltokirjalla merkitystä monellakin merkillä kun joukossa on esimerkiksi ns tyyppivikaisia moottoreita ja tehdas korvauspolitiikasssa pidemmälle mukana kuin pärnäsen korjaamolla väärillä öljyillä huoletuissa.Last edited by ritariässä; 17-10-2021, 22:00.
Leave a comment:
Leave a comment: