Originally posted by Zeta
View Post
Nettiautosta bongailtua XXXVII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikäs verran ajotietokone siinä huijaa? Itsellä näyttää F-sarjalaisessa noin 0.2l liian isoa kulutusta.
-
En mä tällä ole päässyt kuin noin 8l lukemia ja siis todellista kulutusta, ei ajotietokoneen näyttämää. Mutta minulla onkin keskimääräistä raskaampi kaasujalka...Originally posted by rizzo View PostJoo mulla kans ohjelmoitiin ja se oli kyllä todella hyvä muutos
Ymmärtääkseni NOXEMilla edelleen toimisi se laihaseosmoodi, sehän tuossa on erona(?). Noh eipä tuo hirveästi syönyt vaikkei se laihaseos ei toiminutkaan, muistelen että maantiellä sellaista 6.5-7l pintaan. Foorumin myötätuuli-alamäkiajajat väittivät että noxemilla menisi 5 alkavia lukuja. En kyllä itse siihen usko.
.
Leave a comment:
-
Joo mulla kans ohjelmoitiin ja se oli kyllä todella hyvä muutosOriginally posted by Zeta View PostSiksi kun se ohjelmointi menisi samassa tehonlisäys ohjelmoinnin kanssa. Vaikutus sama kuin emulaattorillakin, mitä nyt olen jotain ketjuja asiasta lukenut.
Ymmärtääkseni NOXEMilla edelleen toimisi se laihaseosmoodi, sehän tuossa on erona(?). Noh eipä tuo hirveästi syönyt vaikkei se laihaseos ei toiminutkaan, muistelen että maantiellä sellaista 6.5-7l pintaan. Foorumin myötätuuli-alamäkiajajat väittivät että noxemilla menisi 5 alkavia lukuja. En kyllä itse siihen usko.
https://www.nettiauto.com/bmw/640/12463329 Siinä ois omaan makuun hieno kutonen. Kovissa hinnoissa nämä kyllä vaan edelleen on.
Leave a comment:
-
Siksi kun se ohjelmointi menisi samassa tehonlisäys ohjelmoinnin kanssa. Vaikutus sama kuin emulaattorillakin, mitä nyt olen jotain ketjuja asiasta lukenut.Originally posted by rizzo View PostMikset laita NOXEM-emulaattoria? Sen varmaan itse laittaisin, jos tuollaisen auton omistasin.
Leave a comment:
-
Mikset laita NOXEM-emulaattoria? Sen varmaan itse laittaisin, jos tuollaisen auton omistasin.Originally posted by Zeta View PostNo minua ei tuo periaate haittaa, suunnitelmissa on ohjelmallisesti poistaa NOX käytöstä jos auto ei mene vaihtoon ennen sitä
https://www.nettiauto.com/bmw/325/12329951
Melko pienet kilsat 15v ikäisessä bemarissa
https://www.nettiauto.com/bmw/330/12264818
Hieno E46 avo.
Leave a comment:
-
No minua ei tuo periaate haittaa, suunnitelmissa on ohjelmallisesti poistaa NOX käytöstä jos auto ei mene vaihtoon ennen sitäOriginally posted by rizzo View PostMaantieajossa söi hieman enemmän joo, kun laihaseos ei toimi. Ja ehkä itselle eniten tuossa tökki se periaate sitten jälkikäteen: ois vaan pitänyt laittaa OEM-osat sinne niin olisi toiminut kuten tehtaalla on tarkoitettu

https://www.nettiauto.com/bmw/325/12329951
Melko pienet kilsat 15v ikäisessä bemarissa
Leave a comment:
-
Maantieajossa söi hieman enemmän joo, kun laihaseos ei toimi. Ja ehkä itselle eniten tuossa tökki se periaate sitten jälkikäteen: ois vaan pitänyt laittaa OEM-osat sinne niin olisi toiminut kuten tehtaalla on tarkoitettuOriginally posted by Zeta View PostMiten tämä ilmeni ajossa, siis ettei laihaseosmoodi toiminut? Kasvoiko kulutus? :think
Leave a comment:
-
Joo tää Porkke on kyllä aika näyttävä laite uudemmaks, on vielä sen verran perinteisempi että silmä lepää. Jos vaan esteettisesti ajatellaan niin hankala se on ollut valmistajan tuosta parantaa, mennyt sitten yliyrittämiseksi
Leave a comment:
-
Urheilu porsseista hienoin, minusta, sanokoon muut mitä lystää.
https://www.nettiauto.com/porsche/cayman/11997675
Leave a comment:
-
Johan on herkkuja ruksittu. Ei siinä, tohon hintaluokkaan en vaan itse ostaisi autoa halogeenivaloilla ja manuaali ilmastoinnilla, kun parempaakin on tarjolla ja suomiautolla viittaan yleisesti enkä nyt tähän tiettyyn korimalliin. Voi olla että on tänäpäivänä jo ihan eri asiaOriginally posted by fransesco View PostMun käsityksen mukaan suomi-bmw:ssä on aika asiallinen varustelu verrattuna muiden maiden hinnat alkaen vehkeisiin. Esim tuota karvalakki-ilmastointia ei ole ollut käsittääkseni missään 1-sarjalaisessa (eikä 3-sarjassakaan) tarjolla suomiautoon, mutta vaikuttaa melko yleiseltä esim Saksassa. Lisäksi monessa noissa vanhemmista 1-sarjalaisista saattoi olla vielä idrivetön radio, mutta tässä yksilössä semmoinen on. Lisäksi näyttäisi olevan tutkat takana ja oikein tuo "sporttiratti" noilla kyhmyillä (ei kuitenkaan se hienompi msport-ratti).
Jännästi itsellä ollut päinvastainen kokemus, kun suomesta ei löydy tarpeellisilla varusteilla autoa, niin kyllä se on saksasta jouduttu tuomaan. Minähän puhun siis käytetystä autosta, kun köyhä suomalainen olen.
Taitaa muutenkin Saksassa olla ''vähän'' laajempi kirjo autoa myynnissä, kuin suomessa, että en nyt ihan suoraan vertaisi Suomen varustelutasoon.Originally posted by pyroz View PostKamux ja Saka tosiaan etsivät euroopan heikoimmin varustellut ja sitten voivat myydä täällä tuulipukukansalle halvalla
Last edited by TinoTK; 06-11-2021, 11:25.
Leave a comment:
-
Kamux ja Saka tosiaan etsivät euroopan heikoimmin varustellut ja sitten voivat myydä täällä tuulipukukansalle halvallaOriginally posted by jobo View PostJoo ei tää "suomivarustelu" oikeen toimi terminä enää nykyään kun tuoreemmat tuontivehkeet saksasta ja ruotsista on usein niin paskoilla varusteilla ettei täältä uutena sellasta ole edes saanut. Uudehkoa E mersua manuaalina jne mitä ei edes löydy vehon listoilta.
Leave a comment:
-
Originally posted by fransesco View PostMinkälainen varustelu tuosta tekee suomiauto-varustelun (olettaen, että sen pitäisi olla negatiivinen asia)?
Mun käsityksen mukaan suomi-bmw:ssä on aika asiallinen varustelu verrattuna muiden maiden hinnat alkaen vehkeisiin. Esim tuota karvalakki-ilmastointia ei ole ollut käsittääkseni missään 1-sarjalaisessa (eikä 3-sarjassakaan) tarjolla suomiautoon, mutta vaikuttaa melko yleiseltä esim Saksassa. Lisäksi monessa noissa vanhemmista 1-sarjalaisista saattoi olla vielä idrivetön radio, mutta tässä yksilössä semmoinen on. Lisäksi näyttäisi olevan tutkat takana ja oikein tuo "sporttiratti" noilla kyhmyillä (ei kuitenkaan se hienompi msport-ratti).
Toki pistää vähän hymyilyttämään että 114i:stä on oikein msport-varustelu. Itse olisin laittnut pennoseni joihinkin muihin varusteisiin tai isompaan moottoriin.
Joo ei tää "suomivarustelu" oikeen toimi terminä enää nykyään kun tuoreemmat tuontivehkeet saksasta ja ruotsista on usein niin paskoilla varusteilla ettei täältä uutena sellasta ole edes saanut. Uudehkoa E mersua manuaalina jne mitä ei edes löydy vehon listoilta.
Leave a comment:
-
Suuttimet on vaihdettu Saksassa entisen omistajan mukaan (jolta ostin), itse vaihdatin korkeapainepumpun. Nox on tuosta poistettu ohjelmallisesti ja fyysisesti, joka oli kyllä virheveto (ei toimi siis laihaseosmoodi). Autoliike myi tuon auton keväällä muistaakseni 12900 tai 13900 pyynnillä. Hyvä auto se muuten oli, jännä vaa miten nuo jätesäkit + lippa heti tuo halvan vaikutelman.Originally posted by Cunttory View PostTämähän se pelastus onkin, jos suuttimet, huohotin, nox ja vesipumppu on vaihtamatta noilla kilsoilla. Suuttimet on varmasti kertaalleen vaihdettu, mutta jos alkaa 100tkm olemaan siitä niin onnea vaan seuraavalle.
Hartsalla komea M2: https://www.nettiauto.com/bmw/m2/12463674
Leave a comment:
Leave a comment: