Miten tuollainen noin vähän alkuperäinen voi arvoa tuosta nostaa? Kun yleensäkin noissa vanhoissa arvostetaan sitä orkkiskuntoa. En osaa sanoa mitä sen tuon kanssa kuuluisi olla, mutta lienee aika kaukana siitä mitä sen kuuluisi olla, joten tuollaisella se fiilistely jää kategoriaan "pilattu ratarassi" :think
Edit: Löytyyhän tuolta näemmä myynnistä ihan sellaisisia mihin tuossa viittasinkin. Eli siis minä näkisin tuon vaan olevan kallis aihio.
Samaa mieltä varusteista, myyjäliike ei tee autosta huonoa. Nykyinen auto on kamuxilta ostettu eikä oo kaduttanut osto päivääkään Varusteilla toi auto olis kyllä kalliimpikin.
Omat kokemukset tekee. Ja se miten oon nähnyt myyntipolitiikkaa hoidettavan.
Tämä on tosiaan ollut myynnissä todella pitkään. Mulla ainakin kiinnostus silloin kun ekan kerran tota katselin kaatui siihen, että varusteet on todella aneemiset.
Samaa mieltä varusteista, myyjäliike ei tee autosta huonoa. Nykyinen auto on kamuxilta ostettu eikä oo kaduttanut osto päivääkään Varusteilla toi auto olis kyllä kalliimpikin.
Pääsis halvalla vanhan ministerikärryn puikkoihin, ilmeisesti myös suomiauto. Näillä bensan hinnoilla ihanan halpaa, kun täällä stadissa alkais olemaan lähempänä 40€/100km.
Tämä on tosiaan ollut myynnissä todella pitkään. Mulla ainakin kiinnostus silloin kun ekan kerran tota katselin kaatui siihen, että varusteet on todella aneemiset.
Mitä tarpeellista tuosta 340i puuttuu kun näyttäs olevan sivun verran jo turhakkeita listalla
Eiköhän se oo nyt siitä kiinni, että ei oo kiinantinat (vanteet) ja madallus + maxtonin lippa kiinni. Noilla modeilla pyyntiä +5k€ ja joku meikäläisen ikäinen tulee kiljuen hakemaan viiden vuoden osarilla.
340i on kuitenkin vähän eri kuin neloskoneset raksuttajat.
Leave a comment: