Nettiautosta bongailtua XXXVII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FlyingFinn
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Itsehän juuri edellä sanot, että ei ne varusteet enää käytetyssä paljoa maksa. Siksi ne siis kannattaa sinne haluta. Ja siksi kuvailemaasi tilannetta ei tule, että joku haluaisi sähköpenkeistä varustehinnastan mukaista hintaa käytettynä.

    Onneksi niille muutamille nihilisteille piisaa Suomi-netto-malleja, joille kaikki muut nauraa
    Niin tai sitten jää auto kokonaan saamatta jos alkaa sniiduilemaan jostain penkkien säädöistä käytetyssä autossa kun ei välttämättä löydy sellaista missä on täsmälleen kaikki mitä itse haluaa. Kannattaa ottaa sähköpenkit jos kokee sellaiset tarvitsevansa. Mikäli kiinnostaa muiden nauramiset niin vika ei välttämättä ole autossa.

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by isolohko View Post
    Onhan ne b58 xDrive vs. b48 hybrid rwd eri autoja. Tosin alkuperäinen 340i:n kaupaksikäymättömyysihmettely sisälsi myös kysymyksen, saako enempää bemaria 35t€:lla - johon noiden voisi ymmärtää olleen vastaus, vaikka ovatkin kalliimpia, kuin se 35k€.

    Täällä voi kysyä ja monesti saa ihan hyviäkin vastauksia :-)
    Saa ja monta senttiä joka suuntaan.
    https://www.nettiauto.com/bmw/518/12417145

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by isolohko View Post
    Tosin alkuperäinen 340i:n kaupaksikäymättömyysihmettely sisälsi myös kysymyksen, saako enempää bemaria 35t€:lla - johon noiden voisi ymmärtää olleen vastaus, vaikka ovatkin kalliimpia, kuin se 35k€.
    Okei tuo meni sitten ohitse, ihmettelinkin miksi sedaneita tarjotaan farkun kilpailijaksi...

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by FlyingFinn View Post
    Taitaa olla se karvalakin myyntikin melko tapauskohtaista ja niistä uuden ostohetkellä kalliista lisävarusteista ei myydessä paljon saa. Edelleen jokainen ostaa mitä haluaa mutta jos olisi kaksi täsmälleen samanlaista autoa mutta toisessa sähköpenkit ja toisessa ei ja hintaero olisi saman verran kuin sähköpenkkien hinta uutena niin itse ottaisin sen halvemman. Joku muu voi tietysti valita toisin.
    Itsehän juuri edellä sanot, että ei ne varusteet enää käytetyssä paljoa maksa. Siksi ne siis kannattaa sinne haluta. Ja siksi kuvailemaasi tilannetta ei tule, että joku haluaisi sähköpenkeistä varustehinnastan mukaista hintaa käytettynä.

    Onneksi niille muutamille nihilisteille piisaa Suomi-netto-malleja, joille kaikki muut nauraa

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    Jo toinen tarjoamassa hybridi-sedania.:think Jos joku haluaa ja tarvitsee nelikkofarmarin niin hän ei todennäköisesti ole sedania ostamassa vaikka olisi kuinka "järkevä sijoitus".
    Onhan ne b58 xDrive vs. b48 hybrid rwd eri autoja. Tosin alkuperäinen 340i:n kaupaksikäymättömyysihmettely sisälsi myös kysymyksen, saako enempää bemaria 35t€:lla - johon noiden voisi ymmärtää olleen vastaus, vaikka ovatkin kalliimpia, kuin se 35k€.

    Täällä voi kysyä ja monesti saa ihan hyviäkin vastauksia :-)

    Leave a comment:


  • FlyingFinn
    replied
    Originally posted by snaytserie View Post
    Varusteita saa ja pitää olla. Mielellään sähköpenkit, hifit ja aktiivivakkari + 10 muuta "pakollista" varustetta. Niitä ei ole tietenkään pakko käyttää, mutta turha on jälkikäteen itkeä "bemarin myymisen sietämätön vaikeus" osiossa kun ei saa karvalakkia myytyä.
    Taitaa olla se karvalakin myyntikin melko tapauskohtaista ja niistä uuden ostohetkellä kalliista lisävarusteista ei myydessä paljon saa. Edelleen jokainen ostaa mitä haluaa mutta jos olisi kaksi täsmälleen samanlaista autoa mutta toisessa sähköpenkit ja toisessa ei ja hintaero olisi saman verran kuin sähköpenkkien hinta uutena niin itse ottaisin sen halvemman. Joku muu voi tietysti valita toisin.

    Leave a comment:


  • FlyingFinn
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Kun ajaa 40tkm vuodessa pk seudun ruuhkissa ja pitkin motareita, ei kyllä kiinnosta yhtään painella kytkintä tai tehdä muita ylimääräisiä manoovereja kabinetissa. Laskin kerran kytkin painallusten määrän ruuhkssa välillä leppävaara-korso. Taisi olla lähemmäs 1000 kertaa ja 25km matka kesti 1.5h.

    Harraste fiilistelyt erikseen, en tuohon ässään automaattia ottaisi.
    Makuasia siis ja kukin tyylillään. Juurikin tuollaista ajoa tulee ajettua ja ikävä on välillä keppivaihteista 335i:tä. Harrasteautojakin on mutta mielelläni fiilistelen myös käyttöautolla. Tuolla määrällä kytkimen pumppausta saa jalkatreeniä samalla, yksi plussa lisää.

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by Petteri75 View Post
    Tämä 340i on varmasti hieno auto, mutta se täyttää 6v. aika pian, sillä on ajettu melkein 90tkm ja hintaa on vieläkin jäljellä todella paljon yli 30k€. Auto on varmasti hieno ja suoran kutosen murina on varmasti upeaa joka ikinen kerta kun lähtee liikkeelle, mutta jos melkein samaan hintaan voi saada G20 330e:n, niin kyllä siinä todennäköisesti on "järkevämpi" kohde eurosille.
    Jo toinen tarjoamassa hybridi-sedania.:think Jos joku haluaa ja tarvitsee nelikkofarmarin niin hän ei todennäköisesti ole sedania ostamassa vaikka olisi kuinka "järkevä sijoitus".

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Nuo M1 ja M2 on muistipaikkoja alustan ja voimalinjan säädöille, ite konffattavissa.
    Okei! Mielenkiintoista. No aina oppii jotain uutta! Thank you!

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Mitäs niistä sitten oikein tapahtuu? Ajotila vaihtuu? Enpä ole tuota ennen ajatellutkaan. Aina olen luullut että samat napit on kaikissa rateissa samoilla paikoilla ja M:ssä vaan lisänä se M-nappi.

    Nuo M1 ja M2 on muistipaikkoja alustan ja voimalinjan säädöille, ite konffattavissa.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Ah, nehän olikin M1/M2-napit siinä. Eli ei ole listattua aktiivivakkaria sitten tässä.
    Mitäs niistä sitten oikein tapahtuu? Ajotila vaihtuu? Enpä ole tuota ennen ajatellutkaan. Aina olen luullut että samat napit on kaikissa rateissa samoilla paikoilla ja M:ssä vaan lisänä se M-nappi.

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Sul hyvä laskupäätä, ootko ihan satavarma ettei painalluksen jääneet alle 900

    Hurja määrä ja muutenkin klo 16 ruuhkassa matelu kaikkein vittumaisinta autoilua.
    Ääripään esimerkki. Kolareita matkalla ni ykkösellä piti luistatella menemään. En toki 1000 asti laskenut, vaan tietyn matkan/ajan painallukset ja kerroin sitten Kokonais matkalla. Mutta kyllä niitä jotain tuommoista tuli. Jalka oli puuduksissa päivä tolkulla. Never ögen.

    Leave a comment:


  • Petteri75
    replied
    Originally posted by isolohko View Post
    Mikäs tässä on, kun ei mene kaupaksi, f31 340i n. 80tkm menty ja pyynti nyt 35t€, ulkoisen m-sportin puute? kamux?

    Saako sitä enempää bemaria tuolla hinnalla oikein mitenkään?

    https://www.nettiauto.com/bmw/340/11883719
    Kun itse hain autoa tänä vuonna, niin kohteena oli max. parivuotinen, max. 40k€ (kröhöm.. ei kysytä pitikö) ja max 15k€ ajettu. Tällaisia ei keväällä - alkukesästä ollut aivan vallattomasti, kun dieselit jätettiin valikoimasta.

    Tämä 340i on varmasti hieno auto, mutta se täyttää 6v. aika pian, sillä on ajettu melkein 90tkm ja hintaa on vieläkin jäljellä todella paljon yli 30k€. Auto on varmasti hieno ja suoran kutosen murina on varmasti upeaa joka ikinen kerta kun lähtee liikkeelle, mutta jos melkein samaan hintaan voi saada G20 330e:n, niin kyllä siinä todennäköisesti on "järkevämpi" kohde eurosille.

    https://www.nettiauto.com/bmw/330/12443444

    Laser-valot!

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Pyynti tippunut 3k:
    https://www.nettiauto.com/bmw/535/12390089

    Originally posted by DerMeister View Post
    Eikai näihin ole acc edes saatavilla? Eikä siinä kyllä nappejakaan näy olevan
    Originally posted by icecold View Post
    Ei kyllä ole adaptiivisen vakionopeudensäätimen nappeja tuon auton ratissa. Eikä kyseistä varustetta tosiaan ole edes M5 saanut.
    Ah, nehän olikin M1/M2-napit siinä. Eli ei ole listattua aktiivivakkaria sitten tässä.
    Last edited by Petri.Kekkonen; 26-10-2021, 14:39.

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by A^A View Post
    Remontti olisi omasta pussista maksanut n.15k€. 200tkm ajosuoritteelle
    Vaihdettiinko kaikki akut vai x-määrä ?
    Mietin lähinnä tuossa aikaisemmin asiaa, jos vaihdetaan vain esim 10 ja kohta hajoaa takuun jälkeen lisää niin alkaa maksamaan.


    https://www.nettiauto.com/bmw/325/12483035

    Leave a comment:

Working...
X