Originally posted by T3
View Post
Sehän olisi saattanut olla vaikka fordin ecobuusti tekniikka tonnin keveämmässä korikokoonpanossa ?
Ajossa sama mukavuus jatkuu, sillä 2 310-kiloinen ja täysalumiinikorinen möhkö käyttäytyy hyvin henkilöautomaisesti. Ajoasetuksia on neljä: 2H käyttää pelkkää takavetoa, 4A jakaa nelivedon tilanteiden mukaan, 4H on jatkuva neliveto ja 4L maastoajoasetus. Ohjaus on säädetty erittäin kevyeksi ja tarkaksi.
Valmistaja ilmoittaa 3,5-litraisen V6-tuplaturbon yhdistetyksi kulutukseksi 12,1 litraa. Ajotietokoneen mukaan koeajon kulutus on yllättäen puolitoista litraa sitä pienempi, joten Ecoboost-bensiinimoottorin hyötysuhde on hyvä.
https://www.nettiauto.com/ford/f150/11974122
Terveisin: hupihemmo
Ps. Kaikkien valmistajien tekniikka ei edes -90 ollut tehotonta ja ryystävää kuten suurinosa, jos vaikka laittaa bmw S14 moottorin ja tojotan 3S-GTE moottorin rinnalle, toisessa vaivaiset 200hv ja 10L kulutus, toisessa 245hv ja 6L kulutus.
Leave a comment: