Jos olisi 4l/1000km, niin varoitusvalo heräisi aina viimeistään 250km välein ja siinä pitäisi laittaa litra lisää.
Oikeastaan ihan sama, sillä koneessa on varmasti ollut vikaa, jota siinä yhdessä korjauksessa ei ole löydetty tai korjattu.
Kyllä se oli 4 litraa / 1000 km. Auto savutti todella voimakkaasti,
Jyväskylä-Lappeenranta väliä ei päässyt öljyä lisäämättä vaikka lähtiessä laitettiin yläarajaan,
lisäksi moottorin vikavalo syttyi katin tehottomuuden takia,
tehtiin mäntien liuotushuuhtelu jolloin kulutus tippui n. puoleen,
myös huohotin vaihdettiin, ei ollut merkitystä asiaan.
Autola pääse 243 km kun pyysi lisäämään öljyä.
Myin sitten auton korjattavaksi...
Oli tässä vasta myös toinen samanlainen mihin piti olla kansiremontti vasta tehty, osista oli kuitit, töistä ei.
Sekin vei sen 2 litraa tuhannelle remontin jälkeenkin. Siihenkin vaihdettiin huohotin, ei merkittävää vaikutusta.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Niin no, tuohan on yksi *askimmista moottoreista mitä Bemarilla on koskaan tehty. Itse otin joskus moisen vaihdossa, asiakas oli ostanut esittelyauton Laakkoselta, 180 tkm kohdalla jakoketju oli jo kahdesti vaihdettu, eka kerralla oli pulet mennyt good williin, toisella ei ollenkaan. Auto seisoi pihassa muutaman kuuakaudne ja sen jälkeen söi öljyä 4 litraa / 1000 km... Laatu vehkeitä
N43 siis?
Jostain syystä kun tätä aikaa kuluu ja M40, jonka omistin ensimmäisessä Bemarissani, mollattiin aikoinaan Bemarin paskimmaksi koneeksi, on jäänyt jo taakse vuonna 2007, niin BMW on kyllä ylittänyt itsensä sittemmin ja laittanut tässä asiassa paremmaksi. "uudempi on aina parempi" ei ainakaan tässä asiassa petä
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Jostain syystä kun tätä aikaa kuluu ja M40, jonka omistin ensimmäisessä Bemarissani, mollattiin aikoinaan Bemarin paskimmaksi koneeksi, on jäänyt jo taakse vuonna 2007, niin BMW on kyllä ylittänyt itsensä sittemmin ja laittanut tässä asiassa paremmaksi. "uudempi on aina parempi" ei ainakaan tässä asiassa petä
Minusta tuntuu, että nykyään vähän kaikki ovat niitä paskinpia moottoreita, joita on tehty. Ihan sama mikä motti, aina on paska. Taitaa olla polttomoottorien kirous. Niistä pitää tehdä niin hienoja ominaisuuksiltaan, että eivät oikein voikaan kestää, epäilen. Sähkömoottorit ovat sitten taas niitä luotettavia.
Ennen oli paremmin. M20 kesti hienosti koko omistusajan!
Paljonko tuo sinun F10 kuluttaa öljyä 10 000km matkalla, eikös siinä ole vielä N53?
Reilu litra meni viime vaihtovälillä. Se oli aika tarkalleen 10000km.
Nyt saapi tarkkailla mikä se on nyt. Jonkin verran oli mittarin mukaan jo hävinnyt (tosin taisi jo täytössäkin jäädä vajaaksi kun pelkäsin ylitäyttöä ja menin ehkä hieman turhan varovaiselle...) ja ajettu vasta alle 3000km...
Kyllä nämä uudet syö. Ei sille mitään voi. Ominaisuus se on eikä vika. Merkistä riippumatta. Öljyn syönnin pitäisi olla aika suoraan verrannollinen männän paksuuteen...
Comment