Originally posted by ritariässä
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huutokaupat.com bongailtua III
Collapse
X
-
-
👍 3
-
-
Kyllä se taitaa olla helpoin kun ottaa lasikuitukynän kauniiseen käteen ja hiukan rapsuttelee, sitten värikoodilla maalia, lakka ja myöhemmin jos nuukailla haluaa niin tasoittelee pintaa hiukan "myllytellen"
Monesti kuvat kyllä kaunistaa, voihan se olla että saa osasta kohtia varautua muuhunkin jos on tarkka mies
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Zeta View Posthttps://huutokaupat.com/kohde/4982632/bmw-m135i-2014
Kaarien maalaukseen menisi heti jos ostaisi. Omaan silmään nuo kivenhakkaamat pitäisi fiksata kuntoon, kaikki eivät välitä niistä kovaa ajoa vaan!
Haloo, lähes 200tkm ajettu ja muutama kivenisku kaarien nurkilla kuuluu asiaan. Hiukan valkoista miranolia lohkeamiin ja hyvä tulee. Tuota kun rupaa häivyttämällä paikkamaalaamaan, tulee 90% varmuudella rumemmaksi.
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Eiköhän siinä ole cold startin kondenssihöyryt mennyt sekaisin varsinaisen ongelman kanssa, katsastuslapussa on kyllä hylsy sinertävästä savusta. Smiidun laput myös hauskoja tuolla loppupään kuvissa, jos oikein ymmärsin niin jo silloin toukokuussa tulkittu että vaatisi alakerran remontin, mutta kuitenkin tehty 6k pikaremontti missä vain venavarren kumin vaihdettu ja toivottu että öljynsyönti loppuu siihen
Leave a comment:
-
-
Sieltä vähän Sreten mallin remonttia jollekin iltapuhteeksi. https://huutokaupat.com/kohde/497901...it-kattoluukku
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Zeta View Posthttps://huutokaupat.com/kohde/4978993/bmw-523-ia-2005
En muista, että olisin ennen nähnyt jonkun hinkanneen iDriven rullan muovin puhki.
Hitto että inhoan tuota soft touch muovipäällystettä, mitä löytyy esim. kuskin penkin sivusta.
Millä poistelette noita? Sreten poisti niitä jollain appelsiinituoksulla, jos en väärin muista? Jonkun näin poistavan bensalla.
Hyvillä öljyillä vedetty..Last edited by Jarger; 10-09-2024, 13:45.
Leave a comment:
-
-
Sreten vastaa näin:
Since this question keeps popping up, l'll address it here. If we are building the same engine as Alpina did, why are they falling in the first place and how can we prevent it from happening? Alpina used very tight piston to wall clearances 0.01-0.02 mm, stock N62 105°C thermostat and 5W30 oil. Disastrous recipe for a supercharged engine and in my opinion, that's why it ends up with scored cylinders.
To achieve better emissions and fuel consumption, 105°C tstat was used, which means the engine will sometimes see temperatures as high as 110-115°C when under heavy load and when you have such tight clearances, thinner oil, well something has to give and damage occurs. If you look at the high-powered M engines of the same era, S85, S65, S62... they all run 10W60 oil which offers far superior protection under heavy loads and none of them run that insanely hot, they all have 79°C thermostats. Alpina did a good job by beefing up the bottom end on N62 when they developed H1 engine, but using stock N62 thermostat and thin oil on a 500hp supercharged engine with tight clearances... Well, here we are with a toilet plunger in our hands.
When we put this engine together, we'll rock that 95°C thermostat and 5W50 oil. It will help long-term.
As for the piston to wall clearance, since this is a used block that's worn, clearances will be on the loose side which goes in our favor.
Samaa reseptiä voinee tarvita muidenkin kanssa.
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View PostOnks noista moottorit paskana vai millä ihmeellä saatu menemään +600tkm vai 60tkm per moottori syklillä
Leave a comment:
-
-
Onks noista moottorit paskana vai millä ihmeellä saatu menemään +600tkm vai 60tkm per moottori syklillä
-
👍 1
Leave a comment:
-
Leave a comment: