memebuy23buy

Huutokaupat.com bongailtua III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • |foder|
    replied
    Noiden ammattimaisten tuunauksien takia en ostaisi edes 2000e.

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied


    Eikö mene alle 200tkm ajettu 135i vielä edes 15000e? Jotkuthan pyytää näistä vielä päälle 20000e

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    https://huutokaupat.com/4920404/bmw-320-2014

    Ei mitään mainintaa teknisistä vioista. Tämän ikäinen bemu menee ehjänä kyllä kaupaksi, veikkaan että moottorista kuuluu joku sivuääni tai öljyä menee hemmetisti...
    Aika kolhuinen näyttää olevan...kenties siksi laitettu huutokauppaan vaikka teknisesti olisikin ehjä?

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied


    Ei mitään mainintaa teknisistä vioista. Tämän ikäinen bemu menee ehjänä kyllä kaupaksi, veikkaan että moottorista kuuluu joku sivuääni tai öljyä menee hemmetisti...

    Leave a comment:


  • Samu81
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Riippuu polkeeko kuski just rekasta posket punaisena ohi ku virta loppumaisillaan vai köröttelee tasaista 88km/h vauhtia ja kylmä kone saa hetken käydä rinnalla vapaasti korotetulla tyhjäkäynnillä ennen voimalinjaan kytkeytymistä.
    Kummankohanlaista keskivertoinen BMW-kuljettajakaarti on? Ei siis autoharrastajat kuten täällä vaan tietyntyyppiset uutena / uudehkoina näitä Passattien, Tojotien ja Volvojen sijaan hankkivat, jotka eivät osaa / jaksa tehdä autoilleen mitään. Dynaamista vai "joo ajellaan tässä ny alkuun rauhallisesti"

    Vielä pikkupakkasella bemarin plugarilla pääsee helposti sähköllä siihen saakka kunnes tulee se eka kehätien tai motarin ramppi. Vielä about 10v sitten yhtäkään polttomoottoria ei lyöty tulille ja kirjaimellisesti samalla hetkellä vaadittu reipasta 40 -> 100+ kmh kiihdytystä

    Itse tykkään plugareista, joutuu (saa) kuljettajana vähän miettiä miten niitä käyttää. Melkein kuin entisaikaan .. melkein.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Napsahtiko kenellekään foorumilaiselle: https://huutokaupat.com/4913599/bmw-2002-1973

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Riippuu polkeeko kuski just rekasta posket punaisena ohi ku virta loppumaisillaan vai köröttelee tasaista 88km/h vauhtia ja kylmä kone saa hetken käydä rinnalla vapaasti korotetulla tyhjäkäynnillä ennen voimalinjaan kytkeytymistä.

    Leave a comment:


  • makebm5
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post

    Voi yksinkertaisesti olla tuo hybridikäyttö mikä nuo tuhoaa. Ajellaan ensin sähköllä ja sitten kylmällä koneella täyskiihdytykset motarille niin varmasti moottoria tuhoavaa käyttöä...toinen seikka ihan puhtaasti se että jos ajellaan pelkästi sähköllä niin noita moottoreitahan on jopa ruostunut käytön puutteessa. Hybridi ei ole mikään kestävä ratkaisu.
    Se hän ei suoraan menee niin että sähkö loppuu ja mennään poltikselle vaan sähkö hetkeen avustaa polttista.

    Leave a comment:


  • MikkiBmw
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Onkohan noissa 330e:n B48-moottorissa sitten jotain eroja ei-hybrideihin mikä vois vaikuttaa kestoon ohjelmoituna?


    N52 kestäny sentään pitempään:

    https://huutokaupat.com/4914835/bmw-330-2006
    Niistä löytyy tietääkseni kahta eri versiota, B48B20A ja B48B20B, joista B kestää paljon paremmin lisätehoa kuin A.
    Näin ainakin muistelisin.

    Edit: esim 320i ja 330e taitaa löytyä molempia A ja B moottoreita, mutta kaikki 30i taitaa olla B-moottoreita.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Onkohan noissa 330e:n B48-moottorissa sitten jotain eroja ei-hybrideihin mikä vois vaikuttaa kestoon ohjelmoituna?
    Voi yksinkertaisesti olla tuo hybridikäyttö mikä nuo tuhoaa. Ajellaan ensin sähköllä ja sitten kylmällä koneella täyskiihdytykset motarille niin varmasti moottoria tuhoavaa käyttöä...toinen seikka ihan puhtaasti se että jos ajellaan pelkästi sähköllä niin noita moottoreitahan on jopa ruostunut käytön puutteessa. Hybridi ei ole mikään kestävä ratkaisu.

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Onkohan noissa 330e:n B48-moottorissa sitten jotain eroja ei-hybrideihin mikä vois vaikuttaa kestoon ohjelmoituna?


    N52 kestäny sentään pitempään:

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied
    Originally posted by Tommix View Post

    Yep, perinteinen halvin all in softa sisään ja jalkaa lattiaan. Tässä tulos.

    Ja toinen 330e joka on softattu ja antautunut... ilmeisesti tuo 2.0i motti ei vaan kestä ohjelmointia edes pienillä kilsoilla

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Mirska View Post

    Vikadiagnoosissa lukee että softattu, ymmärtääkseni vakiona B48 on hyvinkin luotettava peli.
    Yep, perinteinen halvin all in softa sisään ja jalkaa lattiaan. Tässä tulos.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Mirska View Post

    Vikadiagnoosissa lukee että softattu, ymmärtääkseni vakiona B48 on hyvinkin luotettava peli.
    Kuinkakohan paljon noitakin on softattu? Miinaan voi hyvinkin astua kun käytettyä on ostamassa...

    Leave a comment:


  • Mirska
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    https://huutokaupat.com/4912389/bmw-...kuntoinen-2016

    Ei kestänyt B48 moottorikaan kuin 140tkm.
    Vikadiagnoosissa lukee että softattu, ymmärtääkseni vakiona B48 on hyvinkin luotettava peli.

    Leave a comment:

Working...
X