Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huutokaupat.com bongailtua III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jarger
    replied
    Originally posted by van cleef View Post

    Sä argumentoit ihan periaatteesta mua vastaan ja se on ihan sama mitä mä kirjoitan tai sanon. Mulla on nyt taas tuoreet contin sport contactit alla koossa 225/45r18 ja 255/40r18 ja ne on ihan sikana paremmat ku kiinarenkaat piste ja thats it. Olen kokeillut noita halpiksia kavereiden auton alla ja no thanks. Tietenkin jos sun sukulaiset on niinku mun appiukko, jonka e mersun keskikulutus 3.9 litraa sadalla, niin siinä menee joku musta ja pyöreä ihan nätisti. Mun keskikulutus ei oo 3.9 l/100km.

    Edit: niin ja joutui sitä joskus itsekin ostaa jotain gangbangia ku hemi suositteli , mut siinä vaiheessa kun pääsee laaturenkaisiin kiinni, niin ei sitä enää mitään zpongeja osta
    Älä ota nokkiisi, luulen vaan että aiheet mitä kommentoit on sellaisia mihin on helpompi ottaa kantaa.
    Contia kiinnostais kans laittaa alle,mutta joku foorumilainen niitä tais haukkuakin kun meni laittaan setin alle ettei enää laita?
    Ehkä sun auto on vaan niin vanha verrattuna tuollaiseen uudempaan 300 dieseliin, ettei sillä pääse 3.9 litraan kuin alamäkeen, sama vika allekirjoittaneella autojensa kanssa, mutta ei kai se renkaisiin vaikuta.
    Onko noissa Conteissas melunvaimennus? Tekeekö Conti yleensäkään renkaita ilman reunasuojaa?
    Viimeksi uudet kumit ostaessa kävi hyvä kämmi, yritin katsoa etukumeihinkin reunasuojat ja en tiedä mitä lie klikkailin ulkomaiselta sivustolta, mutta tuli vaan otettua pelkkä XL. 295 kumikaan ei häävisti suojaa 10-tuumaista vannetta tuossa koossa matalana. Ja toki huomasin kämmin vasta kun renkaat oli vanteilla jo.
    On paha tapa ihmiselle jos ostaa tavaraa ja kuvittelee sen aina osuvan kohdalleen eikä tarkista heti toimituksen jälkeen. No ainakin tuo moka oli sentään puhtaasti OMA

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Eikös Toyo ihan laaturengas ole? Ainakin ihan laaturenkaan hinnoissa näyttää olevan.

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    No eihän tuo i3 toyoilla vielä paha ole. Aikaisempi fefe sentään varustettu linglongeilla. Menee jo nolon puolelle...

    Leave a comment:


  • van cleef
    replied
    Originally posted by Jarger View Post

    Taitaa merkkirenkaille lisineen koittaa tukalat ajat. Olen jo pari kertaa vanhempien sukulaismiesten kuullut mainostavan nykyisten kiinankumien hyvyyttä ja hiljaisuutta ja ovat kertoneet kuinka ovat ihan yhtä hiljaisia kuin laaturenkaat.
    Yleensä noilla rahamiehillä oli ennen alla aina jotain merkkirengasta ja talvella uusiampia nokialaisia kun ajavat yleensä enemmän kuin minä. Tältä tuoreelta mainostajalta kyselin paljonko uudehkon E-Mersun mittariin tulee vuodessa, niin 40tkm.

    Edittiä. Toyoista ei kyllä mitään huonoa sanottavaa renkaina, itse arvostan kirkkaimpaan kärkeen nuo kestävyydeltään. Ja itsellä taas luonto yrittää pakottaa ostamaan "länsimaista"
    Fakta on että nuo paskamaat ovat vaan paskamaita.
    Sä argumentoit ihan periaatteesta mua vastaan ja se on ihan sama mitä mä kirjoitan tai sanon. Mulla on nyt taas tuoreet contin sport contactit alla koossa 225/45r18 ja 255/40r18 ja ne on ihan sikana paremmat ku kiinarenkaat piste ja thats it. Olen kokeillut noita halpiksia kavereiden auton alla ja no thanks. Tietenkin jos sun sukulaiset on niinku mun appiukko, jonka e mersun keskikulutus 3.9 litraa sadalla, niin siinä menee joku musta ja pyöreä ihan nätisti. Mun keskikulutus ei oo 3.9 l/100km.

    Edit: niin ja joutui sitä joskus itsekin ostaa jotain gangbangia ku hemi suositteli , mut siinä vaiheessa kun pääsee laaturenkaisiin kiinni, niin ei sitä enää mitään zpongeja osta
    Last edited by van cleef; 18-06-2024, 22:24.

    Leave a comment:


  • 6Fears7
    replied


    Nyt meni halvalla, jos todella myyty tuolla hinnalla.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    https://huutokaupat.com/4842190/bmw-...inoa-upea-2015

    Tämäkin taas huutokaupassa. Kassillinen rahaa kiinni osissa, mutta orkkiksena olisi arvokkaampi. Mäkin tämmöistä harkitsin kunnes päädyin g20 m340i:n ostamaan ja itsellekin olisi vaan orkkis kelvannut. Toinen mikä ihmetyttää monissa tuning-autoissa on, että kaikesta käytetystä rahasta vain pennejä pantu renkaisiin. Aina jotkut bingbongit alla.
    Taitaa merkkirenkaille lisineen koittaa tukalat ajat. Olen jo pari kertaa vanhempien sukulaismiesten kuullut mainostavan nykyisten kiinankumien hyvyyttä ja hiljaisuutta ja ovat kertoneet kuinka ovat ihan yhtä hiljaisia kuin laaturenkaat.
    Yleensä noilla rahamiehillä oli ennen alla aina jotain merkkirengasta ja talvella uusiampia nokialaisia kun ajavat yleensä enemmän kuin minä. Tältä tuoreelta mainostajalta kyselin paljonko uudehkon E-Mersun mittariin tulee vuodessa, niin 40tkm.

    Edittiä. Toyoista ei kyllä mitään huonoa sanottavaa renkaina, itse arvostan kirkkaimpaan kärkeen nuo kestävyydeltään. Ja itsellä taas luonto yrittää pakottaa ostamaan "länsimaista"
    Fakta on että nuo paskamaat ovat vaan paskamaita.
    Last edited by Jarger; 18-06-2024, 21:26.

    Leave a comment:


  • E39-530A
    replied
    Originally posted by |foder| View Post

    Hyvin paljon muistista, ei niin eksaktia tietoa, enemmän ympäripyöreä nyrkkisääntö.

    Johonkin vuoteen asti, viritys helpompaa. Ei vaadita kuin päästöt putkenpäästä ja penkkilappu. Lapussa saa olla jokin tehopainosuhde.
    Sitten uudemmat vaatii viralliset päästölaput esim VTT:ltä, jotka on käytännössä niin kalliita ja mahdottomia saada ettei kannata. Kuitenkin nämä uudemmat on helpompi jälkivirittää pelkällä ohjelmalla, koska ahdetut.
    Näistä laittomista on tähän mennessä lätkäisty uusintakatsastuksia, pääsee sit läpi tai ei. Yleensä pääsee jos vähänkään tietää mitä tekee.
    Miedosti viritetyt ei jää kiinni millään, ei ennen, eikä jatkossa. Jollei mittaustapoja konttorilla muuteta.
    Mutta siis on ne jokainen softattu jollain tapaa ollut laiton aina.

    Jatkossa vaan näihin räikeimpiin ylilyönteihin lyödään myös sakkoa.

    Sitä en osaa sanoa miten ne räikeiten savuttavat ja viritetyt on ennenkään päässyt leimalta läpi.

    Uudesta sakotuskäytännöstä uutisoimalla on ainakin saatu pelotevaikutus.
    Nyt on selkeämpää, kiitos.

    Sitä olen itsekin ihmetellyt, millä ne savukoneet tai suoralla putkella olevat saavat leimansa. Leimaako joku tosissaan niitä vai pitääkö aina tehdä remppa ennen ja jälkeen leiman.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by |foder| View Post

    Ei kai toyot ihan bingbongia ole.

    Sinänsä hieno poikkeus mutta ei mitenkään sen verran kaunis että ostaja ostaisi tuota vs saman hintainen orkkis.
    Rahaa on palanut mutta vähän ostajia karkottavia muutoksia niillä rahoilla tehty.
    Joo kyllä on erittäin kaunis auto pilattu mauttomalla tuninkilla. En osaa uskoa että tuommoisia hintoja pilalle tuunatusta saisi.

    Leave a comment:


  • van cleef
    replied
    Jaa, siellä on kuitti joistain triangleista, mutta ilmoituksessa näköjään toyot, mutta en mä niitäkään kyllä arvosta yhtään verrattuna contiin tai micheliniin.

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    https://huutokaupat.com/4842190/bmw-...inoa-upea-2015

    Tämäkin taas huutokaupassa. Kassillinen rahaa kiinni osissa, mutta orkkiksena olisi arvokkaampi. Mäkin tämmöistä harkitsin kunnes päädyin g20 m340i:n ostamaan ja itsellekin olisi vaan orkkis kelvannut. Toinen mikä ihmetyttää monissa tuning-autoissa on, että kaikesta käytetystä rahasta vain pennejä pantu renkaisiin. Aina jotkut bingbongit alla.
    Ei kai toyot ihan bingbongia ole.

    Sinänsä hieno poikkeus mutta ei mitenkään sen verran kaunis että ostaja ostaisi tuota vs saman hintainen orkkis.
    Rahaa on palanut mutta vähän ostajia karkottavia muutoksia niillä rahoilla tehty.

    Leave a comment:


  • van cleef
    replied
    Tällä menisi maailman loppuun asti ja yli:

    Leave a comment:


  • van cleef
    replied


    Tämäkin taas huutokaupassa. Kassillinen rahaa kiinni osissa, mutta orkkiksena olisi arvokkaampi. Mäkin tämmöistä harkitsin kunnes päädyin g20 m340i:n ostamaan ja itsellekin olisi vaan orkkis kelvannut. Toinen mikä ihmetyttää monissa tuning-autoissa on, että kaikesta käytetystä rahasta vain pennejä pantu renkaisiin. Aina jotkut bingbongit alla.

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Originally posted by E39-530A View Post

    Tämä oli minulle ainakin osin uutta tietoa, kun en ole itse softannut tai sellaista autoa omistanut. Sen verran laajaa kansanhupia tämä on näyttänyt olevan, niin on helppo kuvitella, että se on johonkin rajaan asti ainakin laillista. Onko tähän pätenyt samat teho- ja vääntörajat kuin normaaliin "raudalla" modaamiseen? Eli on laillista, jos tehdään vaaditut muutokset alustaan ja jarruihin ja muutoskatsastetaan? En toki kuvittele, että juuri kukaan tätä tekisi softauksen yhteydessä.
    Hyvin paljon muistista, ei niin eksaktia tietoa, enemmän ympäripyöreä nyrkkisääntö.

    Johonkin vuoteen asti, viritys helpompaa. Ei vaadita kuin päästöt putkenpäästä ja penkkilappu. Lapussa saa olla jokin tehopainosuhde.
    Sitten uudemmat vaatii viralliset päästölaput esim VTT:ltä, jotka on käytännössä niin kalliita ja mahdottomia saada ettei kannata. Kuitenkin nämä uudemmat on helpompi jälkivirittää pelkällä ohjelmalla, koska ahdetut.
    Näistä laittomista on tähän mennessä lätkäisty uusintakatsastuksia, pääsee sit läpi tai ei. Yleensä pääsee jos vähänkään tietää mitä tekee.
    Miedosti viritetyt ei jää kiinni millään, ei ennen, eikä jatkossa. Jollei mittaustapoja konttorilla muuteta.
    Mutta siis on ne jokainen softattu jollain tapaa ollut laiton aina.

    Jatkossa vaan näihin räikeimpiin ylilyönteihin lyödään myös sakkoa.

    Sitä en osaa sanoa miten ne räikeiten savuttavat ja viritetyt on ennenkään päässyt leimalta läpi.

    Uudesta sakotuskäytännöstä uutisoimalla on ainakin saatu pelotevaikutus.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Vääränmerkkinen jollekin jolla on enempi aikaa https://huutokaupat.com/4817444/ferr...huollettu-2000

    Leave a comment:


  • E39-530A
    replied
    Originally posted by |foder| View Post

    Ei ne ennenkään ole olleet laillisia.
    Tämä oli minulle ainakin osin uutta tietoa, kun en ole itse softannut tai sellaista autoa omistanut. Sen verran laajaa kansanhupia tämä on näyttänyt olevan, niin on helppo kuvitella, että se on johonkin rajaan asti ainakin laillista. Onko tähän pätenyt samat teho- ja vääntörajat kuin normaaliin "raudalla" modaamiseen? Eli on laillista, jos tehdään vaaditut muutokset alustaan ja jarruihin ja muutoskatsastetaan? En toki kuvittele, että juuri kukaan tätä tekisi softauksen yhteydessä.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎