Announcement

Collapse
No announcement yet.

EGR ongelmat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M&M
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2008
    • 211
    • Taivalkoski

    #76
    Originally posted by Ceet View Post

    Onhan täällä toinenkin huolto: https://sah.fi/toimipiste/bmw-merkkihuolto/
    Kiitos tästä, soitellaampa sinne josko hoituis vähän nopsempaan kuin Wetterillä.
    ex. BMW E46 320 -99
    ex. Alpina B3 -93
    ex. BMW E36 320i cabriolet
    ex. BMW E36 325i coupé


    Comment

    • Reino1950
      Newbiemmer
      • Apr 2024
      • 1
      • Espoo

      #77
      • Kävin takaisinkutuskampanjassa Olarinluoman Hedin:llä 3.4.2024. Vaihtoivat samalla EGR-coolerin ja paketissa on myös EGR venttiili, ne oli tilattu minulle. Aika oli varattu , kesti alle 2,5 h niin kaikki oli tehty. Olin kuukausi sitten laittanut uuden EGR:n. Sain sen itselleni. Työnjohtaja oli kuitenkin sitä mieltä ettei se sovi nyt asennettuun uuteen Borg Warner.merkkiseen EGR-cooleriin. Homma sujui hienosti, ei laskua minulle.
      • Reino1950
        Reino1950 Today, 16:47
        Auto oli BMW 520D A XDrive vm 2016 moottori B47.

      Comment

      • ptikkala
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 1566

        #78
        Viime kesältä edelleen jonossa Oulun sahille vaihtoon. Välillä hukkaa nestettä, asiasta ilmottu mutta ei ole osia.

        Comment

        • Nipea
          BTCF Hallitus
          • Aug 2017
          • 248
          • Pks

          #79
          Originally posted by VilleP View Post
          Jos siihen kamppikseen ei kuulu kuin cooleri, niin samahan se on pelkkä egr vaihtaa omaan piikkiin ja ajella tyytyväisenä aurinkonlaskuun. Jos taas kamppiksessa vaihtavat myös egr venttiilin, niin sitten tietysti vähän ikävämpi vaihella etupeltoon.
          Kamppiksessa tulee cooleri sekä egr venttiili samassa paketissa.
          Tilannehan on kinkkinen, koska noita pelkkiä venttiileitä on jengillä hajonnut ja sitten yllättyneet, kun Bmw ei vaihda yksittäistä osaa, koska tulevat takuuseen uusimaan koko paketin kun sellainen tulee ajoneuvolle saataville. Jolloin yksittäisen osan uusiminen menee kuluttajan pussista mikäli mielii ajoneuvolla matkaa jatkaa.
          E38 728 -96

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎