Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XLI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wespa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2016
    • 1832
    • Karjaa

    Ilmoituksen mukaan moottori vaihdettu. No ei kai nyt sentään, kriittinen kirjoitusvirhe vain käynyt..
    E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
    Porsche 944 -86 (DE)
    Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

    Comment

    • Zeta
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7513
      • Kotona



      Vähän ajettu N52 M-Sport japsituonti
      -
      Käyttöautona: F20
      Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
      Myydään: HP 14" kannettava **90e**
      -

      Comment

      • jori
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 1010
        • Vantaa



        Alkaa iX 50 mallit lähestyä 100k€
        Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
        Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

        Comment

        • 325TI
          Bimmer Rookie
          • Aug 2021
          • 79
          • Vantaa



          Millonkohan näiden japskiautojen hypekupla haihtuu..
          Pari vuotta taaksepäin ja saman menopelin olisi saanut ainakin puolta halvemmalla.

          Comment

          • Flamen
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2011
            • 582
            • Kuopio

            Originally posted by 325TI View Post
            https://www.nettiauto.com/toyota/celica/13438022

            Millonkohan näiden japskiautojen hypekupla haihtuu..
            Pari vuotta taaksepäin ja saman menopelin olisi saanut ainakin puolta halvemmalla.
            Ei haihdu koskaan, jenkkimarkkinat vetää kaiken mitä on tarjolla. Ostin joskus 2012 itelleni JZA80 vapariautomaatti supran kolmella tonnilla, nykyään vastaava on arvoltaan pari-kolmekymmentä tonnia. Siinä on taas yks sellanen auto, jonka arvoa en ymmärrä vaikka se olis omassa tallissa

            https://www.nettiauto.com/volvo/244/13436599

            Kerrankin oikee tekniikka Volvon konepellin alla
            Ruosteeton Karmann

            Comment

            • makebm5
              Bimmer Enthusiast
              • May 2009
              • 1234
              • Kainuu

              Originally posted by 325TI View Post
              https://www.nettiauto.com/toyota/celica/13438022

              Millonkohan näiden japskiautojen hypekupla haihtuu..
              Pari vuotta taaksepäin ja saman menopelin olisi saanut ainakin puolta halvemmalla.
              Minkälainen lie tavallisen Toyotan sisusta jos koiran nussima on siisti ikäisekseen.:think
              BMW i4 M50, BMW E89 35is
              Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16422
                • Asikkala

                Originally posted by Flamen View Post
                Ei haihdu koskaan, jenkkimarkkinat vetää kaiken mitä on tarjolla. Ostin joskus 2012 itelleni JZA80 vapariautomaatti supran kolmella tonnilla, nykyään vastaava on arvoltaan pari-kolmekymmentä tonnia. Siinä on taas yks sellanen auto, jonka arvoa en ymmärrä vaikka se olis omassa tallissa

                https://www.nettiauto.com/volvo/244/13436599

                Kerrankin oikee tekniikka Volvon konepellin alla
                Pienellä laitolla leimalle...

                Comment

                • Pulliaine_
                  Bimmer Rookie
                  • Feb 2016
                  • 103
                  • varkaus



                  Kuuluisalla historialla? 🤔😂

                  Comment

                  • TheRipper
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2012
                    • 4978
                    • Paimio

                    Poikkeuksellisen vähävarusteinen seiska:
                    F10 523iA 2010

                    Ex: E39 528iA 1997
                    Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                    Ex: E65 745iA 2003
                    Ex: E46 318i 1998
                    Ex: E34 525iA 1989

                    Comment

                    • icecold
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2009
                      • 2341
                      • 🌍

                      Originally posted by Pulliaine_ View Post
                      Petteri Jussilan entinen, aiempi rek. GOD-1.

                      Comment

                      • Petri.Kekkonen
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2006
                        • 7397
                        • Oulu



                        Katoin että miten on 300 hv tehoa 2.0 TSI Golfissa, mutta unohtunu vain mainita että on Golf R. Varmaan harvemmin näin uusia tarjolla näillä kilsoilla.
                        E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                        E39 523i M Sport '00, Titansilber

                        Comment

                        • Danukos
                          Alueaktiivi
                          • Feb 2011
                          • 1106
                          • pks

                          Classic data e46 M3



                          Kuinka legit juttu tälläinen Classic data arviointi oikeasti on? Nopealla vilkaisulla pari juttua herättää itsessäni ainakin kysymyksiä.

                          Linkin auto saanut kuntoluokan 2. ”Yleisinä havaintoina” mainittu mm.:

                          - Ei ”virityksiä”, autossa kuitenkin komeilee aftermarket kartiosuodatin.
                          - Maalipinta vaikuttaa hyvältä (räntäsateessa tarkistaminen oli mahdotonta)

                          Tuossa myös mainitaan että ”lyhyessä tarkastuksessa ei tarkasteta kuntoa”. Onko tästä olemassa myös joku pidemmän kaavan versio missä auto tutkitaan läpikotaisin?

                          Mulla on yksi kokemus auton ulkopuolisen tahon suorittamasta auton kuntotarkastuksesta ja se oli sigun M5 museotarkastus. Olen kuullut, että niissäkin tarkastuksissa on eroja ja paljon riippuu tarkastajista, mutta omalla kohdallani tarkastajia oli kolme kappaletta auton kimpussa ja sitä syynäiltiin taukoamatta n. 1,5h ajan. Sanoisin, että aika tarkan ja todenmukaisen arvion autostani sain ja pidän sitä lappua aika hyvänä dokumenttina myös mahdollisessa jälleenmyyntitilanteessa jos sellaisen aika joskus koittaa.
                          E90 325iA LCI ///M-Sport -09 Sapphire Schwartz
                          Ex - E34
                          ///M5 -90 Alpin Weiss II

                          Comment

                          • Newbie
                            Bimmer Fanatic
                            • Jun 2012
                            • 485
                            • Pargas

                            Originally posted by Danukos View Post
                            https://www.nettiauto.com/bmw/m3/13442351

                            Kuinka legit juttu tälläinen Classic data arviointi oikeasti on? Nopealla vilkaisulla pari juttua herättää itsessäni ainakin kysymyksiä.

                            Linkin auto saanut kuntoluokan 2. ”Yleisinä havaintoina” mainittu mm.:

                            - Ei ”virityksiä”, autossa kuitenkin komeilee aftermarket kartiosuodatin.
                            - Maalipinta vaikuttaa hyvältä (räntäsateessa tarkistaminen oli mahdotonta)

                            Tuossa myös mainitaan että ”lyhyessä tarkastuksessa ei tarkasteta kuntoa”. Onko tästä olemassa myös joku pidemmän kaavan versio missä auto tutkitaan läpikotaisin?

                            Mulla on yksi kokemus auton ulkopuolisen tahon suorittamasta auton kuntotarkastuksesta ja se oli sigun M5 museotarkastus. Olen kuullut, että niissäkin tarkastuksissa on eroja ja paljon riippuu tarkastajista, mutta omalla kohdallani tarkastajia oli kolme kappaletta auton kimpussa ja sitä syynäiltiin taukoamatta n. 1,5h ajan. Sanoisin, että aika tarkan ja todenmukaisen arvion autostani sain ja pidän sitä lappua aika hyvänä dokumenttina myös mahdollisessa jälleenmyyntitilanteessa jos sellaisen aika joskus koittaa.



                            Kyllä nuo ovat ihan ok tarkastuskia, esim Lähitapiola edellyttää tuollaistalyhyttä tarkastusta, jos museoajoneuvon vakuutusarvo ylittää 30 t€. Arvonmääritys tehdään minusta suomessa tehdyn tarkastuksen pohjalta saksassa, eli arvonmääritys pohjautunee laajempaan kattaukseen hintadataa.


                            http://www.classicdata.fi/










                            "When the facts change, I change my mind."

                            Comment

                            • MajorDrake
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 7518
                              • Jyväshyvä

                              Originally posted by Danukos View Post
                              https://www.nettiauto.com/bmw/m3/13442351

                              Kuinka legit juttu tälläinen Classic data arviointi oikeasti on? Nopealla vilkaisulla pari juttua herättää itsessäni ainakin kysymyksiä.

                              Linkin auto saanut kuntoluokan 2. ”Yleisinä havaintoina” mainittu mm.:

                              - Ei ”virityksiä”, autossa kuitenkin komeilee aftermarket kartiosuodatin.
                              - Maalipinta vaikuttaa hyvältä (räntäsateessa tarkistaminen oli mahdotonta)

                              Tuossa myös mainitaan että ”lyhyessä tarkastuksessa ei tarkasteta kuntoa”. Onko tästä olemassa myös joku pidemmän kaavan versio missä auto tutkitaan läpikotaisin?

                              Mulla on yksi kokemus auton ulkopuolisen tahon suorittamasta auton kuntotarkastuksesta ja se oli sigun M5 museotarkastus. Olen kuullut, että niissäkin tarkastuksissa on eroja ja paljon riippuu tarkastajista, mutta omalla kohdallani tarkastajia oli kolme kappaletta auton kimpussa ja sitä syynäiltiin taukoamatta n. 1,5h ajan. Sanoisin, että aika tarkan ja todenmukaisen arvion autostani sain ja pidän sitä lappua aika hyvänä dokumenttina myös mahdollisessa jälleenmyyntitilanteessa jos sellaisen aika joskus koittaa.
                              En kovin isoa arvoa anna niiden hinta-arvioille, olen nähnyt poskettomia arvioita eikä autot liiku Suomessa kuin n. puolikkaalla hinnalla... Tokihan se aina on yksilöllistä...
                              M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                              Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                              Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                              Comment

                              • van cleef
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2006
                                • 1889
                                • 01830

                                Noi classic datan arviot tarjoaa IMO lähinnä huumoriarvoa Suomessa, varsinkin peilatessa tuohon majurin kommenttiin, josta olen absoluuttisesti samaa mieltä. Oma näkemys siitä on, että toimii lähinnä kuusinumeroisissa keräilyautoissa. Heitetään esimerkiksi joku Ferrari 250 GT vaikkapa tai Maserati Mexico tms.

                                Tää vähän polttelisi:


                                Toisaalta taas se 991.2 korinen tai 992 olisi ehkä se ykkösvalinta. Täytyy kahtella.
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎