Ilmoituksen mukaan moottori vaihdettu. No ei kai nyt sentään, kriittinen kirjoitusvirhe vain käynyt..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XLI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Alkaa iX 50 mallit lähestyä 100k€Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Originally posted by 325TI View Posthttps://www.nettiauto.com/toyota/celica/13438022
Millonkohan näiden japskiautojen hypekupla haihtuu..
Pari vuotta taaksepäin ja saman menopelin olisi saanut ainakin puolta halvemmalla.
https://www.nettiauto.com/volvo/244/13436599
Kerrankin oikee tekniikka Volvon konepellin allaRuosteeton Karmann
Comment
-
-
Originally posted by 325TI View Posthttps://www.nettiauto.com/toyota/celica/13438022
Millonkohan näiden japskiautojen hypekupla haihtuu..
Pari vuotta taaksepäin ja saman menopelin olisi saanut ainakin puolta halvemmalla.BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Originally posted by Flamen View PostEi haihdu koskaan, jenkkimarkkinat vetää kaiken mitä on tarjolla. Ostin joskus 2012 itelleni JZA80 vapariautomaatti supran kolmella tonnilla, nykyään vastaava on arvoltaan pari-kolmekymmentä tonnia. Siinä on taas yks sellanen auto, jonka arvoa en ymmärrä vaikka se olis omassa tallissa
https://www.nettiauto.com/volvo/244/13436599
Kerrankin oikee tekniikka Volvon konepellin alla
Comment
-
-
Poikkeuksellisen vähävarusteinen seiska:
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
-
Katoin että miten on 300 hv tehoa 2.0 TSI Golfissa, mutta unohtunu vain mainita että on Golf R. Varmaan harvemmin näin uusia tarjolla näillä kilsoilla.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Classic data e46 M3
Kuinka legit juttu tälläinen Classic data arviointi oikeasti on? Nopealla vilkaisulla pari juttua herättää itsessäni ainakin kysymyksiä.
Linkin auto saanut kuntoluokan 2. ”Yleisinä havaintoina” mainittu mm.:
- Ei ”virityksiä”, autossa kuitenkin komeilee aftermarket kartiosuodatin.
- Maalipinta vaikuttaa hyvältä (räntäsateessa tarkistaminen oli mahdotonta)
Tuossa myös mainitaan että ”lyhyessä tarkastuksessa ei tarkasteta kuntoa”. Onko tästä olemassa myös joku pidemmän kaavan versio missä auto tutkitaan läpikotaisin?
Mulla on yksi kokemus auton ulkopuolisen tahon suorittamasta auton kuntotarkastuksesta ja se oli sigun M5 museotarkastus. Olen kuullut, että niissäkin tarkastuksissa on eroja ja paljon riippuu tarkastajista, mutta omalla kohdallani tarkastajia oli kolme kappaletta auton kimpussa ja sitä syynäiltiin taukoamatta n. 1,5h ajan. Sanoisin, että aika tarkan ja todenmukaisen arvion autostani sain ja pidän sitä lappua aika hyvänä dokumenttina myös mahdollisessa jälleenmyyntitilanteessa jos sellaisen aika joskus koittaa.
Comment
-
-
Originally posted by Danukos View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/m3/13442351
Kuinka legit juttu tälläinen Classic data arviointi oikeasti on? Nopealla vilkaisulla pari juttua herättää itsessäni ainakin kysymyksiä.
Linkin auto saanut kuntoluokan 2. ”Yleisinä havaintoina” mainittu mm.:
- Ei ”virityksiä”, autossa kuitenkin komeilee aftermarket kartiosuodatin.
- Maalipinta vaikuttaa hyvältä (räntäsateessa tarkistaminen oli mahdotonta)
Tuossa myös mainitaan että ”lyhyessä tarkastuksessa ei tarkasteta kuntoa”. Onko tästä olemassa myös joku pidemmän kaavan versio missä auto tutkitaan läpikotaisin?
Mulla on yksi kokemus auton ulkopuolisen tahon suorittamasta auton kuntotarkastuksesta ja se oli sigun M5 museotarkastus. Olen kuullut, että niissäkin tarkastuksissa on eroja ja paljon riippuu tarkastajista, mutta omalla kohdallani tarkastajia oli kolme kappaletta auton kimpussa ja sitä syynäiltiin taukoamatta n. 1,5h ajan. Sanoisin, että aika tarkan ja todenmukaisen arvion autostani sain ja pidän sitä lappua aika hyvänä dokumenttina myös mahdollisessa jälleenmyyntitilanteessa jos sellaisen aika joskus koittaa.
Kyllä nuo ovat ihan ok tarkastuskia, esim Lähitapiola edellyttää tuollaistalyhyttä tarkastusta, jos museoajoneuvon vakuutusarvo ylittää 30 t€. Arvonmääritys tehdään minusta suomessa tehdyn tarkastuksen pohjalta saksassa, eli arvonmääritys pohjautunee laajempaan kattaukseen hintadataa.
http://www.classicdata.fi/
"When the facts change, I change my mind."
Comment
-
-
Originally posted by Danukos View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/m3/13442351
Kuinka legit juttu tälläinen Classic data arviointi oikeasti on? Nopealla vilkaisulla pari juttua herättää itsessäni ainakin kysymyksiä.
Linkin auto saanut kuntoluokan 2. ”Yleisinä havaintoina” mainittu mm.:
- Ei ”virityksiä”, autossa kuitenkin komeilee aftermarket kartiosuodatin.
- Maalipinta vaikuttaa hyvältä (räntäsateessa tarkistaminen oli mahdotonta)
Tuossa myös mainitaan että ”lyhyessä tarkastuksessa ei tarkasteta kuntoa”. Onko tästä olemassa myös joku pidemmän kaavan versio missä auto tutkitaan läpikotaisin?
Mulla on yksi kokemus auton ulkopuolisen tahon suorittamasta auton kuntotarkastuksesta ja se oli sigun M5 museotarkastus. Olen kuullut, että niissäkin tarkastuksissa on eroja ja paljon riippuu tarkastajista, mutta omalla kohdallani tarkastajia oli kolme kappaletta auton kimpussa ja sitä syynäiltiin taukoamatta n. 1,5h ajan. Sanoisin, että aika tarkan ja todenmukaisen arvion autostani sain ja pidän sitä lappua aika hyvänä dokumenttina myös mahdollisessa jälleenmyyntitilanteessa jos sellaisen aika joskus koittaa.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Noi classic datan arviot tarjoaa IMO lähinnä huumoriarvoa Suomessa, varsinkin peilatessa tuohon majurin kommenttiin, josta olen absoluuttisesti samaa mieltä. Oma näkemys siitä on, että toimii lähinnä kuusinumeroisissa keräilyautoissa. Heitetään esimerkiksi joku Ferrari 250 GT vaikkapa tai Maserati Mexico tms.
Tää vähän polttelisi:
Toisaalta taas se 991.2 korinen tai 992 olisi ehkä se ykkösvalinta. Täytyy kahtella....
Comment
-
Comment