Tänään oli ainakin kävelysilta ihan jäässä helsingissä. Pysty luisumaan noin 15m matkan kun on vielä alamäkeä
vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
Tulee vaihdettua itse. Yleensä jossain marraskuun puolella.
Tänään oli ainakin kävelysilta ihan jäässä helsingissä. Pysty luisumaan noin 15m matkan kun on vielä alamäkeä
-
Tänään pitäs käydä uudet kesärenkaat vaihtamassa alle
kun lumet tulee niin sitten talvirenkaat vasta ruukannu laittaa alle.
Leave a comment:
-
Tänään pitää käydä kaivamassa talviauto rasvasta ja ottaa muovit pois ympäriltä
Vaihdan itse renkaat.
Leave a comment:
-
Perinteiden mukaan 1.11 on ollu se päivä ku vaihdan. En tiiä edes miks
. Eli nyt v-loppuna ainaki yhteen autoon menee nastat alle
.
Leave a comment:
-
Itse vaihdan renkaat. Aina olen itse vaihtanut ja luultavasti tulen vaihtamaankin, sen verran pikku homma tuo on. Vaihdan kun lunta alkaa tulla tai menee pakkasen puolelle.
Leave a comment:
-
Yleensä vaihdan itse renkaani mut nyt ku kävin uudet talvigumit ostaan niin hintaan kuului allelaitto myös niin säästyin itse vaivalta. Tosin kolmeen muuhun autoon on tullut jo vaihdettua renkaat viime päivinä
Leave a comment:
-
Oli jo niin kulahtaneet nuo kesäkumit, niin on tullut kitkoilla jo kolmisen viikkoa päristeltyä. Eipähän tartte jännittää
.
Ai niin. Itse vaihdan.
Leave a comment:
-
Täälläpäin vielä kevaripojatkin päristelee niin eikai nyt vielä voi talvirenkaitakaan alle laittaa? Laitetaan sitte ku on maa valkea
Leave a comment:
-
Maanantaina kävin laittamassa uudet kesärenkaat.. kai ne talvirenkaatki pitäs laittaa kohta.
Leave a comment:
-
ei tarvinnu vaihtaa ku toi e34 jäi seisontaan ja talviauton otin viimentalven jäljiltä hallista, joten siinä on jo nastat valmiiksi alla
Leave a comment:
-
e34:ssa on alla jo,pitäis talviautoon ehtiä nastakumit niin sais vaihtaa alle ja laittaa e34 seisontaan!
Leave a comment:
Leave a comment: