Robia on kiva tässä työllistää
vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
joo alla on ollu jo jonkin aikaa, ja en vaihtanut itse
Robia on kiva tässä työllistää
-
Guest repliedKukapa muukaan niitä vaihtaisi?, Ja ei kyllä varmaan tarvi alle laitella ennen joulukuuta:think
Leave a comment:
-
jos sitä joulukuussa vaihtelis talvirattaat alle omaan käyttikseen... sitä ennen tuskin tulee ns. pysyviä lumia maahan.. hyvin pärjää kesänakeilla ainaki näillä leveys asteilla..
Leave a comment:
-
Ite vaihoin ja on tullu työn puolesta harrastettu sitä jo liikaakin. Eikä loppua näy, perhana.
Leave a comment:
-
Lauantaina tuli vaihdeltua mannelavettiin. Kauhajoella ainakin oli ihan talvikelit viikonloppuna ja kyllä se täällä Uraalin takanakin tuntuu aamulla jo vähän pakastelevan.
Leave a comment:
-
Itse on tullu aina vaihdettua. Nyt tosin ei ole vielä talvirenkaita ollenkaan.
Ostetaan renkaat: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=150910
Leave a comment:
-
Onhan tässä tullu päivä jo muille vaihdettuu mut itselle sit joskus myöhemmin vasta, mitään talvee vielä tule
Leave a comment:
-
Originally posted by Tomppa80 View PostLuulen että käyn vaihattamassa. Olikos se nyt 15-20€ joten en ala vaihtaan itseOriginally posted by Tomppa80 View PostEi edelleenkään ole käsistä kiinni, vaan siitä että töissä saa värkätä paskojen ja kaikkien muidenkin kanssa tarpeeksi. Ja olen saanut karvaasti kokea mihin volkkarin tunkista on....Mitenkäs se nyt näinOriginally posted by Tomppa80 View PostJust äsken vaihdoin, oli vittumainen homma.
? Ja miten ihmisillä ei ole edes tunkkia?? Melkein yleisin apuväline auton huollossa
Leave a comment:
-
En varmaankaan ite vaiha, kun ei kunnollista tunkkia ole.
Pitäs tosin ostaakin ne talvirenkaat ensin.
Leave a comment:
-
Eilen vaihdoin ite ja onneksi vaihdoinki, oli kunnon jääkelit matkalla renkaiden säilytyspaikasta kotia...
Leave a comment:
Leave a comment: