vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pande
    replied
    Tulee vaihdettua itse. Yleensä jossain marraskuun puolella.

Tänään oli ainakin kävelysilta ihan jäässä helsingissä. Pysty luisumaan noin 15m matkan kun on vielä alamäkeä

Leave a comment:

• @Biimer
    replied
    Tänään pitäs käydä uudet kesärenkaat vaihtamassa alle kun lumet tulee niin sitten talvirenkaat vasta ruukannu laittaa alle.

Leave a comment:

• MarQu
    replied
    Tänään pitää käydä kaivamassa talviauto rasvasta ja ottaa muovit pois ympäriltä Vaihdan itse renkaat.

Leave a comment:

• Kiimaremmi
    replied
    Perinteiden mukaan 1.11 on ollu se päivä ku vaihdan. En tiiä edes miks . Eli nyt v-loppuna ainaki yhteen autoon menee nastat alle .

Leave a comment:

• Panu.K
    replied
    Itse vaihdan renkaat. Aina olen itse vaihtanut ja luultavasti tulen vaihtamaankin, sen verran pikku homma tuo on. Vaihdan kun lunta alkaa tulla tai menee pakkasen puolelle.

Leave a comment:

• jani
    replied
    mummo vaihtoi kun olen uusavuton

Leave a comment:

• Bouma
    replied
    Yleensä vaihdan itse renkaani mut nyt ku kävin uudet talvigumit ostaan niin hintaan kuului allelaitto myös niin säästyin itse vaivalta. Tosin kolmeen muuhun autoon on tullut jo vaihdettua renkaat viime päivinä

Leave a comment:

• GameOver
    replied
    Oli jo niin kulahtaneet nuo kesäkumit, niin on tullut kitkoilla jo kolmisen viikkoa päristeltyä. Eipähän tartte jännittää.

Ai niin. Itse vaihdan.

Leave a comment:

• juhomo
    replied
    Täälläpäin vielä kevaripojatkin päristelee niin eikai nyt vielä voi talvirenkaitakaan alle laittaa? Laitetaan sitte ku on maa valkea

Leave a comment:

• Maniver
    replied
    Maanantaina kävin laittamassa uudet kesärenkaat.. kai ne talvirenkaatki pitäs laittaa kohta.

Leave a comment:

• Heiska
    replied
    ei tarvinnu vaihtaa ku toi e34 jäi seisontaan ja talviauton otin viimentalven jäljiltä hallista, joten siinä on jo nastat valmiiksi alla

Leave a comment:

• zeneg
    replied
    on jo alla. oulussa haaaatanan liukasta!

Leave a comment:

• Touniks
    replied
    e34:ssa on alla jo,pitäis talviautoon ehtiä nastakumit niin sais vaihtaa alle ja laittaa e34 seisontaan!

Leave a comment:

• unitron
    replied
    Vaihdan kun jaksan, eli siis itse

Leave a comment:

• Veiled
    replied
    jahka tulee pakkasia...ja vaihdan itse.

-V-

Leave a comment:

Working...
X