vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hammu
    replied
    Sama juttu kun viime vuonna, eli vaihdoin siis autoa.

Leave a comment:

• Camo
    replied
    Originally posted by laine View Post
    Katos Kimmo, mitäs ukko?

Tuliks millaset renkaat / vanteet?

Ite tulee laiteltua heti kun eka suola-auto näkyypi.. 18" m5 vanteet hakkapeliitta 4 tais olla renkaina. :O
    Tuosta sigun linkistähän noi talviauton specsit löytyy Eli alla talvella E30:ssä siis 7,5x16" Borbet B:t Continentalin Winter Wiking 195/50-16 nastakumeilla.

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Toki ite vaihellaan molempiin autoihin millä talvella ajetaan.
    Mikkelissä ei oo vielä näkyny mitää merkkejä liukkaudesta, katsellaan ny millon on ajankohtasta

Leave a comment:

• jiiärr
    replied
    Olihan äsken paikkapaikoin melkein liukasta. En aio vaihtaa talvirenkaita ennenkuin lämpöasteet tippuvat tonne miinuksen puolelle.

Leave a comment:

• laine
    replied
    Originally posted by Camo View Post
    Itse vaihdoin. Tai tulihan noi jo laitettua vissiinkin syyskuussa talviauton alle Jokatapauksessa nyt mennään jo varmuuden vuoksi talvirenkailla, kun Zetalla meinasi märällä olla jo vähän liian liukasta, saati sitten yöpakkasilla ois voinu olla eri kivaa. Kädellä kun kokeili noita takakumeja niin hyvä et tunsi mitään kuviota niissä.
    Katos Kimmo, mitäs ukko?

Tuliks millaset renkaat / vanteet?

Ite tulee laiteltua heti kun eka suola-auto näkyypi.. 18" m5 vanteet hakkapeliitta 4 tais olla renkaina. :O

Leave a comment:

• Camo
    replied
    Originally posted by laine View Post
    Noniin tänäkin vuonna poijjaat, mites on?

Ite tulee vaihdettua... saas nähä milloin... tänne etelään on luvattu pakkasia jo ens viikolle :think
    Itse vaihdoin. Tai tulihan noi jo laitettua vissiinkin syyskuussa talviauton alle Jokatapauksessa nyt mennään jo varmuuden vuoksi talvirenkailla, kun Zetalla meinasi märällä olla jo vähän liian liukasta, saati sitten yöpakkasilla ois voinu olla eri kivaa. Kädellä kun kokeili noita takakumeja niin hyvä et tunsi mitään kuviota niissä.

Leave a comment:

• laine
    replied
    Noniin tänäkin vuonna poijjaat, mites on?

Ite tulee vaihdettua... saas nähä milloin... tänne etelään on luvattu pakkasia jo ens viikolle :think

Leave a comment:

• Väiski
    replied
    Aina oon vaihtanu ite mut nyt olosuhteiden pakosta tuli vaihdatettuu liikkeessä.

Leave a comment:

• LouCCu
    replied
    Ite vaihdan ja just sain vaihdettu, ajoissa niinkuin aina

Leave a comment:

• appracing
    replied
    Kyllähän nuo itse tulee vaihdettua jos alle pitää saada. Elämäni parhaita hankintoja oli kunnon tunkki ja pulttipyssy, menee about vartti tupakkitaukoineen eikä tuu hiki. Poikkeuksena tosiaan ne tilanteet, että ostan uudet ja rengashommiksi menee kuitenkin. Helpompaa se on silloin hoitaa kaikki samalla ja pistää joku muu konttaamaan.

Tosin mun nykyinen rengaskauppias hoitaa hommat sen verran mallikkaasti, että hakee auton pihalta, vaihtaa kumit uusiin ja palauttaa auton.

Leave a comment:

• PP440
    replied
    ei oo talvirenkaita :( -> auto talliin..

Leave a comment:

• johnny99
    replied
    Huomenna pitäisi zetaan itse vaihtaa nastat ale.

Leave a comment:

• mikkis
    replied
    itsehän nuo tuli vaihdettua kaksi päivää sitten niin omaan kuin faijankin bemariin.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by biglimited View Post
    Jaa mitäs tähän nyt sanois... Kitkat alla ja aina olen ne itse vaihtanut, paitsi jos uudet ostanut liikkeestä.
    Periaate ollut ja on: Jos itse voi tehdä niin en siitä senttiäkään muille maksa (autonpesu hyvä esimerkki). Tähän ei kulloinenkaan rahatilanne ole mitenkään vaikuttanut, oli rahaa tai ei Jotenkin kasvanut siihen että lähes kunnia-asia itse hoitaa tällaiset jutut niinkauan kuin fysiikka kestää!

Niin se vaarikin aina teki
    Juurikin näin !
    Saman allekirjoitan ja samoin toimin.
    Isäukko minuakin opetti .

Leave a comment:

• Bemu500
    replied
    Tulihan tota kumpaanki pommiin vaihettua. Ja toi on kyl sellanen homma et jos aika vaan riittää nii ite laitan aina.

Leave a comment:

Working...
X