Originally posted by n9500
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 M5:ia tarjolla paljon?
Collapse
X
-
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
-
-
Originally posted by JuhisJa kolarointiko on peruste sille että auto kannattaa purkaa osiksi? Voin sanoa että 10 vuoden ikäisistä tai vanhemmista Saksassa myynissä olevista autoista vähintään 1/3 on ollut mukana isommassa tai pienemmässä kolarissa elinkaarensa aikana. Jos autolla ei ole ajettu mihinkään junan alle ja kolarikorjaus on tehty asiallisesti niin mitä sillä on merkitystä? Moni autonomistaja ajaa tälläkin hetkellä tyytyväisenä entisellä kolariautolla eikä kaikki välttämättä koskaan edes saa tietää sitä. Eri asia on autot jotka on häseltämällä korjattu miten sattuu.
Comment
-
-
Originally posted by CellTakaluukun akku ei ole mikään merkki webastosta sitten, sen saa lisävarusteena muutenkin. Taitaapi tulla tehokkaampi laturi samassa...
Minkähän takia noita M5:ia on sitten tehtyä "varastoon"? Eikö jokainen yksilö ollut tehdastilaus, ts. käsiraha maksettu ja asiakastilaus sisällä? Tuossakin on sentään aikaa kulunut, jos valmistus on tapahtunut oman M5:en kohdalla 08/92 ja käyttöönotto vasta 12/93..BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by JuhisVoin sanoa että 10 vuoden ikäisistä tai vanhemmista Saksassa myynissä olevista autoista vähintään 1/3 on ollut mukana isommassa tai pienemmässä kolarissa elinkaarensa aikana.Last edited by alspe; 01-06-2006, 09:27.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by n9500Luuletko tosiaan et joku myy huippukunnossa olevaa M5:ta jollain 4000 eurolla ? Herätys halooo.....
Comment
-
-
Epäilen. E34 M5 kuitenkin vähän eriauto kun joku E36 mitä on tarjolla pilvinpimein ja joukossa voi olla tyhmiä myyjiä jotka myyvät hyvän auton todella halvalla.
Silloin kun hinta alkaa 4:lla tai 5:lla pitäisi hälytyskellojen soida ellei autosta ole todella paljon kuitteja ja auto ollut vaikka samalla omistajalla todella pitkään.
Ettei joku ymmärtäisi väärin niin ei se auton pyyntihinta vielä tee siitä hyvää, se antaa kuitenkin jotain suuntaa. Omasta mielestäni järkevän <92 M5sten hinta pyörii siellä 6000-7000 hujakoilla.. Toki poikkeusiakin on. Mutta mitään oikeasti ~150tkm ajettua oikeasti huippukuntoista ei saa halvalla. Myynnissä nytkin aika kohtuullisesti M5sia mutta niistäkin suurin osa on varmasti paskoja ja vaativat paljon korjauksia. Eli voihan tilanne olla sekin että ei ole yhtään sellaista myynnissä missä hinta ja järkevä kunto kohtaisivat.
Aika paljon M5 myynti-ilmoituksia seuranneena olen ihmetellyt että miten siellä on jotkut autot olleet samalla hinnalla myynnissä jo 2-3 vuotta. Hinta niissä on ihan normaali mutta jotain vikaahan niissä on kun eivät käy kaupaksi.
Tämä on ollut myynnissä varmaan 3 vuotta http://www.mobile.de/SIDNMjPo521Y86X...1111172513981&
Mikä on kun ei kelpaa kellekkään vaikka mainostetaan että kansikin olisi uuden karheaBMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Voihan 4000 euron auto olla hyvä samassa suhteessa kuin 10000 euron vessa. En siis yrittänyt sanoa että että joku saisi kymppitonnin auton neljälläMutta siinä missä 10k auto ei ole automaattisesti priima tuskin 4k:n on pakosta pommi.
Lähinnä se yleinen asenne vaatii sen että heti teilaa kun joku ostaa halvemmalla.
Comment
-
-
Kyllä se hinta ero jossain näkyy ja aika selkeästi. E34 M5 nyt sattuu olemaan sellainen vessa ettei niitä hyviä saa halvalla. Kannattaa vilkuilla tajontaa ja miettiä miten 93 mallista pyydetään samaa tai halvempaa hintaa kun vaikka 89 mallista..
Sen minkä halvassa hinnassa säästää niin korjauksissa häviää eikä auto vieläkään välttämättä ole mieleinen. Nimimerkillä kokemusta on...
Kyllä olen katkerakoska asioiden ei pitänyt mennä pieleen mutta niin vaan kävi...
BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Tai sitten ostaa kalliin jne. Itse asiassa, ehkä ainoat tavat saada taustoiltaan varmistettu on a) seurata autoa vierestä uudesta alkaen tai b) ostaa merkkifoorumin kautta, jossa omistaja kommentoi kiesiään parin vuoden ajan.
Paljonko uusi ilmastoinnin kompressori vaihtotöineen maksaisi? Suosituksia asiallisesta vaihtopaikasta? Lisäksi siellä oli toinenkin magneettikytkin (pienempi), kuuluuko se Servotroniciin tms? Olihan siellä edessä tarra, R12-järjestelmähän se autossa kiinni on. Kannattaako pitäytyä tehdaskorjatussa (uusia ei välttämättä saa järjelliseen hintaan) vai toimiiko tarvikemallikin ihan hyvin?
Toisaalta toivoo lämmintä kesää ja toisaalta taas nykyisetkin ilmat kävisivät niin ei paistu autossaOnneksi on kattoluukku, tuolla toteutuksella (2-toimisuus) se on oikeasti käytettävissä.
BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by RockwellTämä on ollut myynnissä varmaan 3 vuotta http://www.mobile.de/SIDNMjPo521Y86X...1111172513981&
Mikä on kun ei kelpaa kellekkään vaikka mainostetaan että kansikin olisi uuden karheaTäähän on ihan uuden karhea peli! Näiden ämmäläisten kilsat sen kun vähenee, kun autot vanhenee. 10v päästä niitä ei oo varmaan edes sisäänajettu
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Jos tiedot olisivat oikein niin tuskin olisi ollut myynnissä 3 vuotta tai ties monta toi on ollu. Hintakaan ei ehjäksi autoksi olisi paha.
BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Originally posted by RockwellJos tiedot olisivat oikein niin tuskin olisi ollut myynnissä 3 vuotta tai ties monta toi on ollu. Hintakaan ei ehjäksi autoksi olisi paha.
-vanha, halusi uudempaa kuin -91
-3.6, ahnehti 3.8:ia
-kangaspenki, vain lederiä kiitos
jne.. Ei mitään ihmeempää siis ja jos ajomäärä täsmää ja auto muutenkin ylläpidetty, niin tuossa olisi kyllä melkoisen "järkevä" ostos. Ehkä autossa on 25 ECE-hevosvoimaa vähemmän, mutta 3.6 on enemmän kierroskone; lyhyempi isku jne.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Mutta miksi kukaan ei ole hakenut sitä pois jos olisi järkevä? Hienohan tuo on, värikin mitä parhain.
Myynnissä vuosia = jotain vikana.
Tuossa pikaisesti vilkaisin kauppiaan sivuja niin sieltä en kyseistä autoa enään löytänyt. Olisiko tuo jotenkin jäänyt mobileen vaan roikkumaan?Last edited by Rockwell; 01-06-2006, 12:46.BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
Comment
-
-
Originally posted by EPDM.... tuli kolmas m5 juuri ostettu..eli osia kohta taas piisaa, tai tuodaan kokonaisena jos priima.
10.93 eli 3.8l 118tkm (huoltokirja!) sähkonahka istuimmet edessä ja takana, apukuskin airbag... joten aika täysvarustus.Lolvo- Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
Comment
-
Comment