No älkääs nyt suhtautuko noin negatiivisesti, Petteri on tunnetusti tarkka kulkupeleistään, joten uskoisin että itse pitäisin autoa miltei täydellisenä 
Mutta mitä petteri jo mainitsikin, onhan nuo vaparit turbomiehille pienenlaisia pettymyksiä, omalleni luvataan automaattina 0100km/h -kiihtyvyyttä 6.7s joka ainakin 5-600km:n ajeluiden perusteella tuntui aika utopistiselta.. kiva kasin murina, ja vääntöä löytyi, mutta kun polki kaasua niin nopeusmittari ei siirtynyt odotetulla tavalla, eli jotain pielessä.
Voipa olla että aivot saavat väärää infoa esim. lambdalta tai sitten ilmamassamittari on kaput.
Poljettiin minun rakkinettani parin saabistitoverin kera, ja kaikkia meitä ihmetytti olematon suorituskyky, voisikohan katalysaattorit mennä tukkoon, sittenhän sinne pitäisi hommata 2kpl kappalehinnoiltaan 75e Catcoja sopivin sovittein, omassani ainakin näytti olevan sellaiset ampiaispesän näköiset orkkiskatit jotka joutavat muutenkin huitsin nevadaan
Mutta sori tämä OT, nyt Petteri vain ajelee tyytyväisenä Bemarillaan ja varoo niitä syviä uria, takuulla 265:t imeytyvät niihin kovinkin herkästi
Ja eikös tuon 3.8:n kuulukin olla matalilla kierroksilla ns. sivistynyt ja sitten kiekaista vasta yli 4000rpm:n kohdalla?
Onkos muka M5:ssä oikeasti lyhyet välitykset, mikäli katsoin oikein mittaristoa niin oman 540iA kiertää satasen nopeudessa 1800rpm?
Nm. remmiahdinta vakavasti harkitseva

Mutta mitä petteri jo mainitsikin, onhan nuo vaparit turbomiehille pienenlaisia pettymyksiä, omalleni luvataan automaattina 0100km/h -kiihtyvyyttä 6.7s joka ainakin 5-600km:n ajeluiden perusteella tuntui aika utopistiselta.. kiva kasin murina, ja vääntöä löytyi, mutta kun polki kaasua niin nopeusmittari ei siirtynyt odotetulla tavalla, eli jotain pielessä.
Voipa olla että aivot saavat väärää infoa esim. lambdalta tai sitten ilmamassamittari on kaput.
Poljettiin minun rakkinettani parin saabistitoverin kera, ja kaikkia meitä ihmetytti olematon suorituskyky, voisikohan katalysaattorit mennä tukkoon, sittenhän sinne pitäisi hommata 2kpl kappalehinnoiltaan 75e Catcoja sopivin sovittein, omassani ainakin näytti olevan sellaiset ampiaispesän näköiset orkkiskatit jotka joutavat muutenkin huitsin nevadaan

Mutta sori tämä OT, nyt Petteri vain ajelee tyytyväisenä Bemarillaan ja varoo niitä syviä uria, takuulla 265:t imeytyvät niihin kovinkin herkästi

Onkos muka M5:ssä oikeasti lyhyet välitykset, mikäli katsoin oikein mittaristoa niin oman 540iA kiertää satasen nopeudessa 1800rpm?
Nm. remmiahdinta vakavasti harkitseva

Comment