Säästöpossua lihotellessa (& lainaa paetessa) haetaan motivaatiota nettiauto.comin E34-tarjonnasta. Syksyllä ja alkutalvesta oli tarjolla useampi E34 540iA, nyt niitä on 8 kpl joista kaksi tekniikanvaihtoa ja liian moni farmari-mallinen (tavoitteena 540iA sedan). Mutta E34 M5:ia on myynnissä keskellä talvea 17kpl! Totta kai sitä valmistettiin pidempään, mutta onko näitä sitten tuotu tänne Härmä-loskaan parin viime vuoden aikana ns. enemmänkin? Onko M5-huuma taittumassa vai vaihtavatko kaikki E34-omistajat seuraavaan mallisarjaan -> E39?
Tuontiguruilta kommentteja?
Hinnoista ei oikein osaa kommentoida, 80-luvun lopusta saisi yksilöitä alle 10 k€:n, mutta -93:nen kustantaisi jo 19k€.. Mutta joka tapauksessa, kun minä olin nuori ja E34 M5 uusi, niin ko. vekottimesta luettiin lähinnä TM:n sivuilta. Näin ne ajat muuttuvat!
![Smile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Hinnoista ei oikein osaa kommentoida, 80-luvun lopusta saisi yksilöitä alle 10 k€:n, mutta -93:nen kustantaisi jo 19k€.. Mutta joka tapauksessa, kun minä olin nuori ja E34 M5 uusi, niin ko. vekottimesta luettiin lähinnä TM:n sivuilta. Näin ne ajat muuttuvat!
Comment