Kokemuksia
Reissu vetelee jo viimeistä iltaa saksanmaalla. Hyvin tai ainakin kohtuulisesti on mennyt: baanalla ei tullut suurempia ruuhkia vastaaan mitä nyt vähän tietöitä oli.
Itse aiheeseen niin ringi oli kyllä mahtava kokemus ja sinne täytyy päästä taas ensivuonna. 2 kierrosta tuli ajettua rataa ympäri "nringvuokra-autolla" joista ekan sai vetää kohtuu hyvin omaa opastettua ajoa. Toiselle kierrokselle osuikin sitten useampi nopea (gt3, gt3rs, gt2rs + ja mitä näitä oli) mitä väistellä ja keltaista lippua oli tarjolla.
Yllättävän moneen otteeseen rata oli ylipäätään kiinni kun porukka oli mennyt pitkin kaiteita tai pyörinyt katon kautta ympäri/vastaavaa. Ratana nyrre on kyllä tosi nopea ja jälkeenpäin videolta katsottuna monessa kohtaa jalka alkaa nousta kaasulta (kun ilmeisesti rupeaa jännittämään ). Korkeuserot ja kallistukset tekee radasta melko hurjan tuntuisen... videoista ja kuvista se ei oikeen selviä.
Rata tuli kierrettyä myös bussilla, kun trackwalkkiin osui sopivalle päivälle ja sieltä tarttui jotain juttuja mieleen. Tärkeämpänä ajoa edistävänä seikkana oli kuitenkin pakollinen ensimmäinen kierros opastajan kanssa joka kertoi jarrupaikkoja, ajolinjoja ja piti vauhtia sopivana/yllä.
Muutama kierros tuli istuttua myös Jax_Kibez E39 540i kyydissä + yksi kierros Apex Taxin (F80 M3GT "Team-Schirmer") kyydissä kypärät päässä kuppipenkeissä (kuppipenkit 4:lle + täydet kaaret + kaikki spessu alustamodit). Muita suomalaisia/suomikilpisiä autoja ei kyllä osunut silmiin tai korviin (brittejä, ranskiksia, hollantilaisia ja muutama ruottalainen sekä norjalainen).
Ensivuonna uudestaan joko omalla tai sitten taas lentämällä :think.
Reissu vetelee jo viimeistä iltaa saksanmaalla. Hyvin tai ainakin kohtuulisesti on mennyt: baanalla ei tullut suurempia ruuhkia vastaaan mitä nyt vähän tietöitä oli.
Itse aiheeseen niin ringi oli kyllä mahtava kokemus ja sinne täytyy päästä taas ensivuonna. 2 kierrosta tuli ajettua rataa ympäri "nringvuokra-autolla" joista ekan sai vetää kohtuu hyvin omaa opastettua ajoa. Toiselle kierrokselle osuikin sitten useampi nopea (gt3, gt3rs, gt2rs + ja mitä näitä oli) mitä väistellä ja keltaista lippua oli tarjolla.
Yllättävän moneen otteeseen rata oli ylipäätään kiinni kun porukka oli mennyt pitkin kaiteita tai pyörinyt katon kautta ympäri/vastaavaa. Ratana nyrre on kyllä tosi nopea ja jälkeenpäin videolta katsottuna monessa kohtaa jalka alkaa nousta kaasulta (kun ilmeisesti rupeaa jännittämään ). Korkeuserot ja kallistukset tekee radasta melko hurjan tuntuisen... videoista ja kuvista se ei oikeen selviä.
Rata tuli kierrettyä myös bussilla, kun trackwalkkiin osui sopivalle päivälle ja sieltä tarttui jotain juttuja mieleen. Tärkeämpänä ajoa edistävänä seikkana oli kuitenkin pakollinen ensimmäinen kierros opastajan kanssa joka kertoi jarrupaikkoja, ajolinjoja ja piti vauhtia sopivana/yllä.
Muutama kierros tuli istuttua myös Jax_Kibez E39 540i kyydissä + yksi kierros Apex Taxin (F80 M3GT "Team-Schirmer") kyydissä kypärät päässä kuppipenkeissä (kuppipenkit 4:lle + täydet kaaret + kaikki spessu alustamodit). Muita suomalaisia/suomikilpisiä autoja ei kyllä osunut silmiin tai korviin (brittejä, ranskiksia, hollantilaisia ja muutama ruottalainen sekä norjalainen).
Ensivuonna uudestaan joko omalla tai sitten taas lentämällä :think.
Comment