Launtaina sattui silmään sopivasti tien varressa poliisin kamera-auto. No ei kun parkkiin ja ottaan vähän kameralla kuvia ja kurkkiin ikkunoista. Kohta sieltä tulee ulos poliisi aika tiukkaan sävyyn kyseleen mihin kuvailen. Vastaan että ihan omaksi huviksenihan minä. Kyselee sitten heti perään henkilöpapereita. Käyn hakeen autosta ajokortin ja poliisi menee autoon katteleen koneelta mitä kivaa löytyy kysellen samalla että olenkos joutunut heidän kuvaamakseen. Kerron ettei ole tapana juuri rajoituksia ylitellä ja kun koneelta ei näytä näkyvän ensimmäistäkään liikennerikkomusta (vissiin jo vanhentuneet ne 2-3 mitä ikinä on ollu) rentoutuu poliisikin huomattavasti ja kertoilee vehkeen käytöstä ihan mielellään. Alle 15 km/h ylitykset ei kuulemma heitä kiinnosta.
Luuli kai että aion räjäyttää koko kopin tai vähintään viillellä sen renkaat!
Mun käsityskyvyn mukaisesti pollarin siiviiliautojakin saa kuvata vapaasti ja pistää kuvat ihan mihin huvittaa. Eihän autoja koske mikään yksityisyyden suoja kun mustat lasit pitää huolen siitä ettei sisälle näy mitään kuitenkaan. Kai noista löytyy jo kuvagalleriat netistä muutenkin.
Luuli kai että aion räjäyttää koko kopin tai vähintään viillellä sen renkaat!
Mun käsityskyvyn mukaisesti pollarin siiviiliautojakin saa kuvata vapaasti ja pistää kuvat ihan mihin huvittaa. Eihän autoja koske mikään yksityisyyden suoja kun mustat lasit pitää huolen siitä ettei sisälle näy mitään kuitenkaan. Kai noista löytyy jo kuvagalleriat netistä muutenkin.
Comment